Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Uzun zamandır foruma yoğun bir şekilde bakmıyordum. Ne zaman ki bahar bakımı vakti geldi, bir bakayım kimler neler yapmış dedim. Bu egzantirik gergi olayı hakikaten kronik. Bende de hafif ses yapmaya başladı.
Bu arada K&N filtrelerde lifetime hikayesi hakkında bilgisi olan var mı? Gkn ile gitmeden konuştuğumuzda kendi solüsyonu olduğunu ve bununla temizleyip geri takılacağını söylüyordu. Uygulayan var mı hiç ? Ayrıca piyasada fiyatlar ne düzeylerde standart bakım parçalarının (Buji-yağ-y. filtresi - h.filtresi?)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
454
evet arkadaslar aslında satmaktan bir ara vazgecmiştim ama tekrar satmaya karar verdim motor alıp satmaktanda bıkınlık geldı aslında ama farkettıgım ben torklu motorları tek sılındırlerı sevıyorum yuksek hızlar ve sekil bana pek cazip gelmiyor kızlara gelsede :mrgreen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-satilik-gumus-ok-40987781/detay
son ne olur dıye soran olursa 12500 tl deyin:cat:[/QUOTEVay

Vay vay vaaay....Anladın sen onu :mrgreen: Haa o motor f4i değil, f6..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Uzun zamandır foruma yoğun bir şekilde bakmıyordum. Ne zaman ki bahar bakımı vakti geldi, bir bakayım kimler neler yapmış dedim. Bu egzantirik gergi olayı hakikaten kronik. Bende de hafif ses yapmaya başladı.
Bu arada K&N filtrelerde lifetime hikayesi hakkında bilgisi olan var mı? Gkn ile gitmeden konuştuğumuzda kendi solüsyonu olduğunu ve bununla temizleyip geri takılacağını söylüyordu. Uygulayan var mı hiç ? Ayrıca piyasada fiyatlar ne düzeylerde standart bakım parçalarının (Buji-yağ-y. filtresi - h.filtresi?)

gergi olayı tilt ediyor zaten insanı
daha 1 ay oldu olmadı benimkinden de ses gelmeye başladı 2 gün önce
mutluhana götürecem geri bir daha nedir ne değildir gergi 1 yıl garantide çünkü :)
zincir veya paletlerde sorun yoktur umarım
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
evet arkadaslar aslında satmaktan bir ara vazgecmiştim ama tekrar satmaya karar verdim motor alıp satmaktanda bıkınlık geldı aslında ama farkettıgım ben torklu motorları tek sılındırlerı sevıyorum yuksek hızlar ve sekil bana pek cazip gelmiyor kızlara gelsede :mrgreen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-satilik-gumus-ok-40987781/detay
son ne olur dıye soran olursa 12500 tl deyin:cat:[/QUOTEVay

Vay vay vaaay....Anladın sen onu :mrgreen: Haa o motor f4i değil, f6..

f 16 olmasın :p seni gsx650f sahibi yaptım sus :cherry:

egzantirik gergime nazar degmesin :cherry:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
454
:mrgreen: Kalmaz o motor çok, satarsın yakında. Sen şimdi kesin transalp bakıyorsundur.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
taş atıyor birileri ama neyse :mrgreen:
ben yetkili serviste değiştirdiğim için 1 yıl garantisi var istediği gibi bozulabilir 1 sene içerisinde :cherry:

yok yahu ne tası herkesten bır sesler gelıyormusta bende yok cıkmasında e sen degıstırdıysen ne sesı hala acaba cokmu huysussuzsun :queen: egsoz olayınıda dusuneyım hıc dusunmemiştim:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
yok yahu ne tası herkesten bır sesler gelıyormusta bende yok cıkmasında e sen degıstırdıysen ne sesı hala acaba cokmu huysussuzsun :queen: egsoz olayınıda dusuneyım hıc dusunmemiştim:cat:

ya benimki 1 ay olmadı değiştireli zaten motoru aldığımdan beri toplasan 1000km olmadı yaptığım yok yeni gergi ilede 800 km felan yapmışımdır max.
ama bu kadar çabuk ses gelmesi uyuz etti beni tık yoktu daha 2 gün öncesine kadar....
işte egsantirik zinciri ve alt üst paletlerin durumuda önemli onlar sağlam bildiğim kadarıyla gkn öyle demişti ...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
:mrgreen: Kalmaz o motor çok, satarsın yakında. Sen şimdi kesin transalp bakıyorsundur.

bilmem artık nasip kısmet satılırsa satılır satılmassa biniyorum zaten :cherry:
yok transalplerın temızı pahalı gelıyor 13 14 tl xt660r bakarım buyuk olasılık ama ilanlarda istedigim gibi motor yok su an mıllet xt lerın fıyatlarını cok abartmıs durumda guzel temız 2008 model xt olsun :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bilmem artık nasip kısmet satılırsa satılır satılmassa biniyorum zaten :cherry:
yok transalplerın temızı pahalı gelıyor 13 14 tl xt660r bakarım buyuk olasılık ama ilanlarda istedigim gibi motor yok su an mıllet xt lerın fıyatlarını cok abartmıs durumda guzel temız 2008 model xt olsun :cat:

senin F'i XT'ye çevirmeyi deneyelim farklı birşeyler olsun :queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
şeref konuğu olarak dreamdark'ıda alalım :mrgreen:

Bu haftasonu olmaz ama bir müsait zamanda katılırım ben de tabiki.:)

beyler, orjinal plakalığı kullanırken arka sinyal değiştiren var mı ? malum ledli sinyaller daha narin ince ayaklı onları takınca plakalıkta boşluk oluyo mu sırıtıyo mu ? değiştiren varsa resim paylaşabilir mi ??

Ben değiştirmiştim Emir, bunun için 5-10 TL'ye sinyal altlığı alman gerekiyor.

arkadaslar 2005 model 17 bınde orjınal F buldum kırmızı sıyah herseyıyle orjınal bu moyorun ederı nedır ? tahmınıı ?

2005 ise kırmızı-siyah-gri renk sanırım. Gerçekten orjinalse en az 12 binden kapı açılabilir bence.

Uzun zamandır foruma yoğun bir şekilde bakmıyordum. Ne zaman ki bahar bakımı vakti geldi, bir bakayım kimler neler yapmış dedim. Bu egzantirik gergi olayı hakikaten kronik. Bende de hafif ses yapmaya başladı.
Bu arada K&N filtrelerde lifetime hikayesi hakkında bilgisi olan var mı? Gkn ile gitmeden konuştuğumuzda kendi solüsyonu olduğunu ve bununla temizleyip geri takılacağını söylüyordu. Uygulayan var mı hiç ? Ayrıca piyasada fiyatlar ne düzeylerde standart bakım parçalarının (Buji-yağ-y. filtresi - h.filtresi?)

Ben uyguluyordum Ümit. K&N temizleme kitinde temizleyici sprey solüsyon ve filtre yağı olarak 2 solüsyon var. Önce filtreyi söküp yumuşak bir fırçayla üzerindeki kaba tozu kiri temizliyorsun, sonra temizleyici spreyi sıkıp 10 dk. kadar bekliyorsun. Ardından çok tazyikli olmayan suyun altında yukarıdan aşağıya yumuşayan kiri akıtıyorsun. Bu işlemleri yaptıktan sonra filtreyi 1-2 gün kadar doğal yollarla kurumaya bırakıyorsun. Son olarak, iyice kuruduktan sonra filtre yağıyla kanallara paralel şekilde yağlıyorsun. Zaten filtreye kırmızı rengini veren yağın kendisi. Bu sayede yağlanıp yağlanmayan yerleri ayrt edebiliyorsun.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
36
iyi akşamlar sahibinden.com da Ankarada satılık olan FLY plakalı cbr'ın sahibini tanıyan arkadaş varmı?
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
6 yaşında 17binde ...
km kısmını bir daha düşünmeni tavsiye ederim :cat:

arkakdaslar sıze bahsettıgım motorun km resı gercekten orjınal :cat: hatta onuda gectım motorunda herseyı orjınal yanı okadar orjınal dıyorum eksozu bıle orjınal ınsan bı eksoz alır barı :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst