Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İlkay'ım geçmiş olsun yahu, şimdi gördüm valla.
Sana birşey olmaması sevindirici, motor yapılır nasıl olsa. :)
Grenaj için Maltepe'de tanıdık bir usta var istersen götürür fiyat alırız.
Allah başka kaza bela vermesin.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
geçmiş olsun İlkay. beteri olmasın bunlar kaza bile sayılmaz, sonuçta 2 teker.

teşekkür ederim :)

İlkay'ım geçmiş olsun yahu, şimdi gördüm valla.
Sana birşey olmaması sevindirici, motor yapılır nasıl olsa. :)
Grenaj için Maltepe'de tanıdık bir usta var istersen götürür fiyat alırız.
Allah başka kaza bela vermesin.

emrecim saolasın
bu akşam sökecem sağ grenajı işte tamir için konuşuruz yarın için :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benimki var mesela :mrgreen:
ufak bi kaza atlattım bu akşam yenisahra metroya giderken yanyola girmek üzereyken bi anda uçtum :) sağ aynam kırıldı sağ grenajımda çizikler var
şimdilik yenilerini almadan düzeltilebilecek şeyler daha sonra yenileri ile değiştirecem zaten karbon ayna siparişi veriyorum ek olarak koruma takozu kırılmasaymış iyi olurmuş muhtemelen...grenajdaki çiziklerim olmayacaktı en azından
grenajlarım ve aynam dışında bir sıkıntım yok aynayı arkadaşım aldı yarın yaptıracak grenajıda uygun bir zamanda söküp götürecem yaptırmaya :)

çok geçmiş olsun hoca...cana gelmesin mala gelsin diyeceğim ama namussuz malda can sıkıyor işte...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim sağ grenajımı da ilkaya göndereceğim :) Üzerindeki cizikleri yaptırsın orda :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Sen önce bize lastik al :)
Çako satayım sana bendeki smokeyi ufak çakma yoshiden kurtulursunda subaplarına yük binmez :p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Geçmiş olsun ilkay. Bu anlattıgın kaza bile sayılmaz. Olsa olsa kazacık:).Sana birşey olmamışta gerisi sorun edecek birşey degil.

Bu arada kazada lastiklerinde payı var mı?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
çok geçmiş olsun hoca...cana gelmesin mala gelsin diyeceğim ama namussuz malda can sıkıyor işte...

yok walla inan 1 gr canımı sıkıyorsam ona
sadece bu gün sabah hava güzeldi binemedik ama olsun
bi kaç gündür içimi sıkan birşeyler vardı çıktı işte kazadan sonra oturup güldüm kendime hatta... nasıl böyle salak bir hata yaptım diye çok basit bir konuydu aslında ama kazaya sebep olan durum başka birşeymiş sonradan bu gün alanı incelemeye gidince gördüm...

Benim sağ grenajımı da ilkaya göndereceğim :) Üzerindeki cizikleri yaptırsın orda :)

zaten senin için özel alışveriş şubesi açacaz burada yakında:mrgreen:

Sen önce bize lastik al :)
Çako satayım sana bendeki smokeyi ufak çakma yoshiden kurtulursunda subaplarına yük binmez :p

emrah haklı önce bize lastik al :D

Geçmiş olsun ilkay. Bu anlattıgın kaza bile sayılmaz. Olsa olsa kazacık:).Sana birşey olmamışta gerisi sorun edecek birşey degil.

Bu arada kazada lastiklerinde payı var mı?

Gökhancım dün çok bakamamıştım alana trafik ve akşam olması nedeni ile
bu gün sakin kafayla hemde gündüz gözüyle bakma fırsatım oldu
metro çalışmaları nedeni ile yan yola bağlantının hemen ardından şantiye girişi var buraya gelen kamyonlardan dökülen taşlar araçların genel olarak geçmediği alanları komple kaplamışlar açıkçası bende motorun o kadar basit bir durumda kaymasına şaşmış beyaz şeritlere bağlamıştım fakat olay asfaltın üstündeki çakıllardan ibaret ve gerçekten yol tutuşunu inanılmaz azaltan bir faktör, bu gün alanı incelerken kuryecilerden biride aynı şekilde düşmek üzereydi..
pazartesi günü alan ile ilgili merciye bir mail göndermeyi düşünüyorum bana birşey olmadı belki ama başkasına olmayacağı anlamına gelmez...
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
ilkay çok geçmiş olsun kazadır olur hepsi hallolur ama o takozların kırıldığına sevin bende çnkü kırılmasa mazallah şaseye zarar verebilir yada hiç olmasa grenajlar sadece çizilmez en iyi ihtimallee çatlaklar oluşurdu o takozlar ilk şiddeti sönümlüyor geri kalan şiddetide grenajlar banamısın demeden atlatıyor :D çok şükür ...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ilkay arkadasım cok gecmıs olsun Allah beterınden saklasın.

teşekkür ederim

ilkay çok geçmiş olsun kazadır olur hepsi hallolur ama o takozların kırıldığına sevin bende çnkü kırılmasa mazallah şaseye zarar verebilir yada hiç olmasa grenajlar sadece çizilmez en iyi ihtimallee çatlaklar oluşurdu o takozlar ilk şiddeti sönümlüyor geri kalan şiddetide grenajlar banamısın demeden atlatıyor :D çok şükür ...

çok hızlı değildim ona rağmen kırılması hoş olmadı he zaten benimde çok iyi olarak düşündüğüm bir takız değildi grenajları sökerken baktım vida kökünden kırılmış orada.

grenajların tüm vidalarını söktüm biri hariç şu alternatör kapağının orada yokmu bi tane ne yaptıysam açamadım onu yoksa söküyordum ne güzel baktım olmayacak öylede bırakamayacam geri topladım saat geç oluyor diye :mrgreen: üstünede açamadığım vidanın simetriğindekinide takamadım ne yaptıysam bıraktım onuda öyle artık motoru komple götürecem :cherry:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
104
benimki var mesela :mrgreen:
ufak bi kaza atlattım bu akşam yenisahra metroya giderken yanyola girmek üzereyken bi anda uçtum :) sağ aynam kırıldı sağ grenajımda çizikler var
şimdilik yenilerini almadan düzeltilebilecek şeyler daha sonra yenileri ile değiştirecem zaten karbon ayna siparişi veriyorum ek olarak koruma takozu kırılmasaymış iyi olurmuş muhtemelen...grenajdaki çiziklerim olmayacaktı en azından
grenajlarım ve aynam dışında bir sıkıntım yok aynayı arkadaşım aldı yarın yaptıracak grenajıda uygun bir zamanda söküp götürecem yaptırmaya :)

İlkay kardeş geçmiş olsun.Allah beterinden korusun..
Parçaları yaptırırsın sana bişey olmasın yeter.
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
valla motorsuzluk çok fena bu havalarda bende kanuniyi parçaladım bakıma aldım motora bakım lazım bide tekrardan boya atıcam :D biraz zor oluyor ama önümüzde daha çok güzel havalar onlarla avutuyorum ben kendimi açıkcası :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst