geçmiş olsun İlkay. beteri olmasın bunlar kaza bile sayılmaz, sonuçta 2 teker.
İlkay'ım geçmiş olsun yahu, şimdi gördüm valla.
Sana birşey olmaması sevindirici, motor yapılır nasıl olsa.
Grenaj için Maltepe'de tanıdık bir usta var istersen götürür fiyat alırız.
Allah başka kaza bela vermesin.
benimki var mesela :mrgreen:
ufak bi kaza atlattım bu akşam yenisahra metroya giderken yanyola girmek üzereyken bi anda uçtumsağ aynam kırıldı sağ grenajımda çizikler var
şimdilik yenilerini almadan düzeltilebilecek şeyler daha sonra yenileri ile değiştirecem zaten karbon ayna siparişi veriyorum ek olarak koruma takozu kırılmasaymış iyi olurmuş muhtemelen...grenajdaki çiziklerim olmayacaktı en azından
grenajlarım ve aynam dışında bir sıkıntım yok aynayı arkadaşım aldı yarın yaptıracak grenajıda uygun bir zamanda söküp götürecem yaptırmaya![]()
çok geçmiş olsun hoca...cana gelmesin mala gelsin diyeceğim ama namussuz malda can sıkıyor işte...
Benim sağ grenajımı da ilkaya göndereceğimÜzerindeki cizikleri yaptırsın orda
![]()
Sen önce bize lastik al
Çako satayım sana bendeki smokeyi ufak çakma yoshiden kurtulursunda subaplarına yük binmez![]()
Geçmiş olsun ilkay. Bu anlattıgın kaza bile sayılmaz. Olsa olsa kazacık.Sana birşey olmamışta gerisi sorun edecek birşey degil.
Bu arada kazada lastiklerinde payı var mı?
ilkay arkadasım cok gecmıs olsun Allah beterınden saklasın.
ilkay çok geçmiş olsun kazadır olur hepsi hallolur ama o takozların kırıldığına sevin bende çnkü kırılmasa mazallah şaseye zarar verebilir yada hiç olmasa grenajlar sadece çizilmez en iyi ihtimallee çatlaklar oluşurdu o takozlar ilk şiddeti sönümlüyor geri kalan şiddetide grenajlar banamısın demeden atlatıyorçok şükür ...
en500 den sonraki motorum muhtemelen 600f olucak , cok sevdim ben bu makineyi)
benimki var mesela :mrgreen:
ufak bi kaza atlattım bu akşam yenisahra metroya giderken yanyola girmek üzereyken bi anda uçtumsağ aynam kırıldı sağ grenajımda çizikler var
şimdilik yenilerini almadan düzeltilebilecek şeyler daha sonra yenileri ile değiştirecem zaten karbon ayna siparişi veriyorum ek olarak koruma takozu kırılmasaymış iyi olurmuş muhtemelen...grenajdaki çiziklerim olmayacaktı en azından
grenajlarım ve aynam dışında bir sıkıntım yok aynayı arkadaşım aldı yarın yaptıracak grenajıda uygun bir zamanda söküp götürecem yaptırmaya![]()
Hava cillop gibi Maşallah, motorsuzluk koyuyor adama be..r: