dreamdark kuyruktaki stickerlar iyi durmamış mı diyosun, aldıgımda üstündeydi ben de elleşmedim.
evet D.I.D. ismini çok duydum.
motorumun orjinal km 31.000 de ama km re ile oynana biliyorsunuz ben km pek kafama takmıyorum. dün otobanda biraz çöktüm 250 km gördüm çok rahat gidiyor.
Lastikleri Shinko 005 modelini aldım arka 190/50 17 ön 120/70 17. lastiğin yeni tarihli olması ve fiyatının çok makul olması çifti 425 tl.
Biz bu lastiğe kötü diyoruz ama yurt dışındaki okuduğum forum bilgilerine göre adamlar hayabusaya takıyor ve çok memnun kaldıklarını yazmış bende denemek için aldım. Kulakdan dolma bilgi ile deyil deneyip test edip ona göre yorum yapacam ve lastik ile ilgili herşeyi burdan sizlerle paylaşacam.
tamam seda o markayıda bir araştırim bakalım. teşekkür ederim.
teşekkür ederim. Bizde 2006 model rr var düşünürsen. motora ben kefilim. Kuzenimin motoru
http://www.sahibinden.com/honda_cbr_600_rr_2007_model-46WQQaXQQ13722831WQQpXQQdisplayitem
teşekkür ederim.
Ya hepimizin motorları ne güzel, maşallah :mrgreen:
Günlerdir zincir temizleyeceğim, üşeniyorum vallahi. Yarın da muayeneye götüreceğim. Muhtemelen farlar biraz yukarıyı gösterdiği için hafif kusurlu olarak geçeceğiz. Egzozun sorun olmayacağını düşünüyorum. Bana şans dileyin :wiinkk:
git de bizede söle nelere bakıyorlar zorluk çıkarıyorlar mı? benimde muayene zamanı geçti benimde gitmem gerekiyo.
Ya hepimizin motorları ne güzel, maşallah :mrgreen:
Günlerdir zincir temizleyeceğim, üşeniyorum vallahi. Yarın da muayeneye götüreceğim. Muhtemelen farlar biraz yukarıyı gösterdiği için hafif kusurlu olarak geçeceğiz. Egzozun sorun olmayacağını düşünüyorum. Bana şans dileyin :wiinkk:
Ya hepimizin motorları ne güzel, maşallah :mrgreen:
Günlerdir zincir temizleyeceğim, üşeniyorum vallahi. Yarın da muayeneye götüreceğim. Muhtemelen farlar biraz yukarıyı gösterdiği için hafif kusurlu olarak geçeceğiz. Egzozun sorun olmayacağını düşünüyorum. Bana şans dileyin :wiinkk:
hiç hesapta yokken bi 600f le kesişmeye başladık hayırlısı bakalım olursa bu hafta içi transfer olurum bu topiğe![]()
ya 600fçiler bu kadar soğuklar mı yahubi hayırlısı diyen olmamış.
bu arada anlaştık gibi, bi aksilik olmazsa çarşamba gidip alıcaz motoru.
ya 600fçiler bu kadar soğuklar mı yahubi hayırlısı diyen olmamış.
bu arada anlaştık gibi, bi aksilik olmazsa çarşamba gidip alıcaz motoru.