Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
teşekkür ederim.

teşekkür ederim 12 bine maal oldu 2006 model

allah razı olsun. Teşekkür ederim

lastiklerimi bugün deyiştim. şimdide zincir deyiştirecem bana bir öneriniz olurmu zincir konusunda.?

Renkdaş olmuşuz seninle :)
Zincir olarak D.I.D dünya markası kaliteli bir zincirdir. Zaten üzerindeki orjinali de DID'dir.
Bu arada motor kaç km'de ve lastikleri hangi marka, ne kadara aldın?
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
buraya nasıl konuyo foto ben de benim gümüşü gösterem bari ama foto koymayı bilmiyorum:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
...
lastiklerimi bugün deyiştim. şimdide zincir deyiştirecem bana bir öneriniz olurmu zincir konusunda.?
...

Ben EK zincirlerinin MVXZ modelinden taktım. O-ringli değil X-ringli bi zincir. Mukavemeti yüksek performans zinciri. Üstelik renkli. Tavsiye ederim.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
buda benim gümüşün resimler:)tabi atmayı becerebildiysem:)


2dlp5qw.jpg


dxmss4.jpg


IMG]http://i44.tinypic.com/rwkx9l.jpg[/IMG]

rwkx9l.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Renkdaş olmuşuz seninle :)
Zincir olarak D.I.D dünya markası kaliteli bir zincirdir. Zaten üzerindeki orjinali de DID'dir.
Bu arada motor kaç km'de ve lastikleri hangi marka, ne kadara aldın?

evet D.I.D. ismini çok duydum.

motorumun orjinal km 31.000 de ama km re ile oynana biliyorsunuz ben km pek kafama takmıyorum. dün otobanda biraz çöktüm 250 km gördüm çok rahat gidiyor.

Lastikleri Shinko 005 modelini aldım arka 190/50 17 ön 120/70 17. lastiğin yeni tarihli olması ve fiyatının çok makul olması çifti 425 tl.
Biz bu lastiğe kötü diyoruz ama yurt dışındaki okuduğum forum bilgilerine göre adamlar hayabusaya takıyor ve çok memnun kaldıklarını yazmış bende denemek için aldım. Kulakdan dolma bilgi ile deyil deneyip test edip ona göre yorum yapacam ve lastik ile ilgili herşeyi burdan sizlerle paylaşacam.

Ben EK zincirlerinin MVXZ modelinden taktım. O-ringli değil X-ringli bi zincir. Mukavemeti yüksek performans zinciri. Üstelik renkli. Tavsiye ederim.

tamam seda o markayıda bir araştırim bakalım. teşekkür ederim.

hayırlı olsun motorun,
bende satmaya karar verdim, rr a geçmeyi düşünüyorum.
http://www.sahibinden.com/sahibinden_honda_cbr_600f-73WQQaXQQ12707580WQQpXQQdisplayitem
teşekkür ederim. Bizde 2006 model rr var düşünürsen. motora ben kefilim. Kuzenimin motoru
http://www.sahibinden.com/honda_cbr_600_rr_2007_model-46WQQaXQQ13722831WQQpXQQdisplayitem

hayırlısı olsun :)

teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
x-ring yağlama istemiyormu :silent:eek:-rinkli zicirle arasındaki fark ne :silent:

evet muzaffer abi x- ler az bakım ister sürtünmesi daha az dır ve uzun ömürlüdür. o-rinkilerde içinde yağı hepseder kendi yendini yağlar ama sürtünmesi daha çok olduğu için ömrü daha kısadır % 30 gibi :cat:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Son düzenleme:

one

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
151
Bu arada zincirle birlikte dişlileri değiştirmeyide ihmal etmeyelim.Eski dişlilerde aşınma fazla olduğundan yeni zinciride kısa sürede bozacaktr.3 kuruş fazla verin içiniz rahat olsun
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
ha ha çakma F çiler sizi kırmızısı varken gümüş nedir yaa... :p
şaka şaka zewk meselesi ama trafikte fark edilmeye çalışın özellkle aynaları çok az kullanan motosiklet kullanıcıları tarafından...
kazasız sürüşler herkese
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ooooo bizim topic coşmuş:cherry:


buda benim gümüşün resimler:)tabi atmayı becerebildiysem:)


xxx_21 güzelmiş senin makine de :) Kuyruğun yanındaki stickerlar gözüme battı ama, söylemeden geçemedim:p


evet D.I.D. ismini çok duydum.

motorumun orjinal km 31.000 de ama km re ile oynana biliyorsunuz ben km pek kafama takmıyorum. dün otobanda biraz çöktüm 250 km gördüm çok rahat gidiyor.

Lastikleri Shinko 005 modelini aldım arka 190/50 17 ön 120/70 17. lastiğin yeni tarihli olması ve fiyatının çok makul olması çifti 425 tl.
Biz bu lastiğe kötü diyoruz ama yurt dışındaki okuduğum forum bilgilerine göre adamlar hayabusaya takıyor ve çok memnun kaldıklarını yazmış bende denemek için aldım. Kulakdan dolma bilgi ile deyil deneyip test edip ona göre yorum yapacam ve lastik ile ilgili herşeyi burdan sizlerle paylaşacam.

Hayırlı olsun. Ben GT250R kullanırken üzerinde Shinko vardı; biraz sert hamurlu lastik Shinko. Bu yüzden geç ısınıp zor yol tutuyordu. Isındığında ise performansı iyiydi. Uzun süre gitmesi de avantaj tabii. Ben 600F için lastik araştırırken bu yüzden güvenip de alamadım Shinko. Umarım senin aldığın model farklıdır ve memnun kalırsın. Burada paylaşırsın zaten:cat: Ama neden arkayı 190 aldın, keşke orjinalinden şaşmasaydın. Viraj performansı konusunda pek olumlu eleştiri duymadım bu konuda.


Bu da benim gümüşüm....


Abi senin motor da çok sade ve şık. Gri, beyaz ve siyahın uyumu harika.


Motorun güzelmiş güle güle kullan, jant şeritleri orjinalmı :silent: çok güzel duruyorlar :cat:

jant şeritleri orjinal olup olmadıgını bilmiyorum işin dogrusu ama aldıgım arkadaş herşeyi orjinal demişti.

Bu jantlardaki olay, normal jant şeritleri çekildikten sonra üzerine yapıştırılan ek bir sticker aslında. Jant pad sticker olarak geçiyor.

http://www.sahibinden.com/jant_stik...079026WQQpXQQdisplayitem&keyword=jant sticker

http://www.sahibinden.com/jant_stikerlari-35WQQaXQQ9544814WQQpXQQdisplayitem&keyword=jant sticker
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
dreamdark kuyruktaki stickerlar iyi durmamış mı diyosun, aldıgımda üstündeydi ben de elleşmedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst