- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
teşekkür ederim.
teşekkür ederim 12 bine maal oldu 2006 model
allah razı olsun. Teşekkür ederim
lastiklerimi bugün deyiştim. şimdide zincir deyiştirecem bana bir öneriniz olurmu zincir konusunda.?
Renkdaş olmuşuz seninle
Zincir olarak D.I.D dünya markası kaliteli bir zincirdir. Zaten üzerindeki orjinali de DID'dir.
Bu arada motor kaç km'de ve lastikleri hangi marka, ne kadara aldın?