Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Evet ondan bahsetmiştim, bana biraz eğreti durmuş gibi geldi ama zevk senin tabiki. :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
yok çatlak veya çizik yok altında zaten tanıdık arkadaştan aldım.
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
evet D.I.D. ismini çok duydum.

motorumun orjinal km 31.000 de ama km re ile oynana biliyorsunuz ben km pek kafama takmıyorum. dün otobanda biraz çöktüm 250 km gördüm çok rahat gidiyor.

Lastikleri Shinko 005 modelini aldım arka 190/50 17 ön 120/70 17. lastiğin yeni tarihli olması ve fiyatının çok makul olması çifti 425 tl.
Biz bu lastiğe kötü diyoruz ama yurt dışındaki okuduğum forum bilgilerine göre adamlar hayabusaya takıyor ve çok memnun kaldıklarını yazmış bende denemek için aldım. Kulakdan dolma bilgi ile deyil deneyip test edip ona göre yorum yapacam ve lastik ile ilgili herşeyi burdan sizlerle paylaşacam.



tamam seda o markayıda bir araştırim bakalım. teşekkür ederim.


teşekkür ederim. Bizde 2006 model rr var düşünürsen. motora ben kefilim. Kuzenimin motoru
http://www.sahibinden.com/honda_cbr_600_rr_2007_model-46WQQaXQQ13722831WQQpXQQdisplayitem



teşekkür ederim.

ben 1000 lik 10000 kmye kadar bir makine düşünüyorum teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
ark.lar 2006 kırmızı-siyah 600f arıyorum; olan,bilen varsa bana mesaj atsın lütfen.kankalarımı da F'lendirmeye çalışıyorum.
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Ya hepimizin motorları ne güzel, maşallah :mrgreen:

Günlerdir zincir temizleyeceğim, üşeniyorum vallahi. Yarın da muayeneye götüreceğim. Muhtemelen farlar biraz yukarıyı gösterdiği için hafif kusurlu olarak geçeceğiz. Egzozun sorun olmayacağını düşünüyorum. Bana şans dileyin :wiinkk:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
Ya hepimizin motorları ne güzel, maşallah :mrgreen:

Günlerdir zincir temizleyeceğim, üşeniyorum vallahi. Yarın da muayeneye götüreceğim. Muhtemelen farlar biraz yukarıyı gösterdiği için hafif kusurlu olarak geçeceğiz. Egzozun sorun olmayacağını düşünüyorum. Bana şans dileyin :wiinkk:

git de bizede söle nelere bakıyorlar zorluk çıkarıyorlar mı? benimde muayene zamanı geçti benimde gitmem gerekiyo.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hiç hesapta yokken bi 600f le kesişmeye başladık hayırlısı bakalım olursa bu hafta içi transfer olurum bu topiğe :)
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
git de bizede söle nelere bakıyorlar zorluk çıkarıyorlar mı? benimde muayene zamanı geçti benimde gitmem gerekiyo.

xxx_21 ben vizeye gittim. far ayarlarına bakıyorlar. kendin biniosun 10m gidip firen sıkıyorsun bi on firenle dur diyo bide arka firenle dur diyo. bide gaz veriolar egzozdan ne kadar ses çıkıyo diye performans egzosu varsa malum çok bağırıyo bu ses testinden kalır falan diyo sende ben bilmiyorum boyle aldım dıosun kıl biri değilse vize işlemini onaylıyo kıl biri ise allah kolaylık versın. ben Manisa da yaptırdım başka yerlerde nasıl yapıolar onu bilmiorum.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ya hepimizin motorları ne güzel, maşallah :mrgreen:

Günlerdir zincir temizleyeceğim, üşeniyorum vallahi. Yarın da muayeneye götüreceğim. Muhtemelen farlar biraz yukarıyı gösterdiği için hafif kusurlu olarak geçeceğiz. Egzozun sorun olmayacağını düşünüyorum. Bana şans dileyin :wiinkk:

inşallah sorunsuz geçersin ama egsoz sesi varsa o zaman şansa kalmış :bounce:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Daha önce aynı istasyona Hayabusa götürdüm muayeneye. Komple Yoshimura'sı vardı. Egzoza bakmadılar bile. Ayrıca bana sadece bir kere fren yaptırdılar. Önü ve arkayı ayrı ayrı istemediler. Tüm sinyallere baktılar yanıyor mu diye. Ayrıca bir de rica ettiler, çıkışta İstanbul yolunda uzamamı istediler, kırmadım :queen:

Hazır oraya gitmişken 'Bu ay sonunda öbür motorumu getireceğim' de demiştim. Yine Yoshimura'lı gideceğiz ama sorun olmaz diye umuyorum. Şu yağmurlar ve soğuk geçsin yeter :pale:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Bilmezmiyim orayı, Abim 9 sene çalıştı orda her sene 1 2 aylıgına gelirdim 4 sene öncesine kadar. Sonra hem ben askerliğimi acemiliği Etimesgut Zırhlı birlikte yaptım.!!! Sinüzit olmama sebep oldu 75 gün kışın!!!
Ben hayatımda Ankara'nın havası kadar iğrenç biyer görmedim. Kışın motora binmeyenleri çok iyi anlıyorum vallahi... çok soğuk yahu..
ama yazında harbi kuru sıcak :D
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Ya hepimizin motorları ne güzel, maşallah :mrgreen:

Günlerdir zincir temizleyeceğim, üşeniyorum vallahi. Yarın da muayeneye götüreceğim. Muhtemelen farlar biraz yukarıyı gösterdiği için hafif kusurlu olarak geçeceğiz. Egzozun sorun olmayacağını düşünüyorum. Bana şans dileyin :wiinkk:

Ben cumartesi günü götürdüm. Adamlar motora bakmaktan gözlerini alamadılar.:cherry: Egzoza bakmadılar. far, sinyal, lastik, şase ve motor no ya baktılar. Birde firen mesafesini ölçtüler.

Bizim 600f lerin zincir bakla sayısı kaç arkadaşlar? motor şuan yanımda olmadığı için sayamadım ben. zincir alacamda.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
demek ki vizede standart yok her yer kafasına göre takılıyo. yaptıranlara geçmiş olsun yaptırcak olanlara bol şans inş problemsiz geçerler vizeden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst