- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Merhaba. Su an askerdeyim son 10 gunum. cbr 125 i brıakıp geldim dondugumde hemen deiştiricem bende herkes gibi 600f mi yoksa başkası mı? sorusunda bocalıyorum. Benim sıkıntım kullanabilirmiyim degil de istanbul icinde ne kadar rahat edebilirim ne akdar (ya abi bu motorla bu gun buraya gidilmez) derim... arada kaldıgım diger model ise ER6F.
Kullanımı daha rahat olmalı. Yani er6f alıp rahatıma mı bakıcam yoksa 600f alıp gonlumdekine mi sahip olcam karar veremiyorum. En buyuk takıntım da verecegi yorgunluk ve trafikteki rahatsızlık ihtimali...
not: izmir istanbul yollarını da yapacagım yazları...
her iki model çok güzel, ancak ER6F iki silindir olması nedeniyle yakıtı tabiki daha ekonomik, ancak ses ve güç istiyorsan 600F den şaşma derim :cat: