Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Maşallah diyelim nazarımız değmesin. Kazasız belasız 10.000 lerce km diliyorum size.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
iş yok napim kim ne almış ne yapmış bakınıyom :p

bu arada eksoz nası bişimiş yaw :silent:

Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
VaScO1925, Seda+, arslanfb

hasan abi yasak bölgedesin çık dışarı :D
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
çok teşekkür ederim arkadaşlar...
bu arada motorun şurasına şöyle böyle bişeyler yap diye tavsiyede bulunursanız sevinirim.
mesela cam alalım mı ? ebadı daha büyük mü rüzgara karşı daha mı iyi yoksa sadece renk mi katıyor ?

bi de sahibinden de far lensi görmüştüm koyulaştırıyo farları var mı kullanan tavsiye eden ?
bi de koruma takozlarını düzleştirip karbon folyoyla kaplamayı düşünüyorum herhalde şu ankinden daha iyi olur.
silikon elcik ve gidon topuzu var şu an onlara masraf etmeye gerek yok bence.
led stop ve sinyal olabilir tabi ama önce şu plakaya güzel bi yer bulayım hayırlısıysa...

modifiye fikirlerinizi bekliyorum. ha bi de kaskımın rengi ve grafiği resimlerde görüldüğü üzere motorla çok uyumsuz o yüzden airbrush düşünüyorum moto sohbet bölümüne topikte açtım. fikri olan paylaşırsa sevinirim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
çok teşekkür ederim arkadaşlar...
bu arada motorun şurasına şöyle böyle bişeyler yap diye tavsiyede bulunursanız sevinirim.
mesela cam alalım mı ? ebadı daha büyük mü rüzgara karşı daha mı iyi yoksa sadece renk mi katıyor ?

bi de sahibinden de far lensi görmüştüm koyulaştırıyo farları var mı kullanan tavsiye eden ?
bi de koruma takozlarını düzleştirip karbon folyoyla kaplamayı düşünüyorum herhalde şu ankinden daha iyi olur.
silikon elcik ve gidon topuzu var şu an onlara masraf etmeye gerek yok bence.
led stop ve sinyal olabilir tabi ama önce şu plakaya güzel bi yer bulayım hayırlısıysa...

modifiye fikirlerinizi bekliyorum. ha bi de kaskımın rengi ve grafiği resimlerde görüldüğü üzere motorla çok uyumsuz o yüzden airbrush düşünüyorum moto sohbet bölümüne topikte açtım. fikri olan paylaşırsa sevinirim.


Maşallah tekrar hayırlı olsun hocam, Allah kaza bela vermesin. :)
Cam olayını kesinlikle tavsiye ederim, bence hem bizim motorlara çok yakışıyor, hem de double bubble camlar biraz daha büyükçe olduğu için yattığında aerodinamik açıdan motor daha uygun hale geliyor.
Far lensini kullanana hiç rastlamadım açıkçası.
Koruma takozlarını dediğin gibi karbon da kaplasan, siyaha da boyasan şu ankinden daha iyi olur bence; beyaz sırıtıyor.
Aslında maddi durum elverişliyse ben olsam elcik-topuz olayına da bir el atardım. Topuzların rengi pek uyumlu değil motorla, yeni topuz alırsan ona uygun bir de cbr elcik takarsan 10 numara olur.
Led stop sinyal de tamamen motorunu kişiselleştirebileceğin güzel aksesuarlar.
Bir de benim gözüme batanlar, yan grenajların alt tarafındaki maske stickerlar ve depo kapağının önündeki siyah sticker oldu. Motorun sade ve orjinal hali daha hoş sanki(tamamen kişisel görüşümdür:)).
Dikkatimi çeken birşey de kafa grenajının yanları neden gri acaba, onu da merak ettim.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
chopperrider yeni motorun hayırlı olsun, allah kaza bela göstermesin :rendeer:, bence ön camı değiştir ve mümkün olduğunca motosikleti sade tut, daha hoş görünür :cat:. Tamamen şahsi fikrim.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum:)

Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim :silent:
Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr:silent:
racing kullanmak istiorm:queen:
yardımcı olursanız sevinirim:)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum:)

Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim :silent:
Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr:silent:
racing kullanmak istiorm:queen:
yardımcı olursanız sevinirim:)


Bende geçen sene senin gibi düşünüyordum onun için ilk başta temiz bir hyosung 250r aldım yaz boyu kullandım kışın geri sattım vitesli motor deneyimimi geliştirdim.
Geçenlerdede allah nasip etti cbr 600f aldım 2006 model. Bence sende öyle yap merdivenleri yavaş ve güvenli adımlarla çık ;) :cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bende geçen sene senin gibi düşünüyordum onun için ilk başta temiz bir hyosung 250r aldım yaz boyu kullandım kışın geri sattım vitesli motor deneyimimi geliştirdim.
Geçenlerdede allah nasip etti cbr 600f aldım 2006 model. Bence sende öyle yap merdivenleri yavaş ve güvenli adımlarla çık ;) :cat:

eyw çok saolasın benmde fikrim o yöndeydi:)keşke direk 600F olsa ama erken ölmek istemiyorum:p
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum:)

Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim :silent:
Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr:silent:
racing kullanmak istiorm:queen:
yardımcı olursanız sevinirim:)

Emrah aslında senın düşündüğün doğru once ufak bi motorla başlamak lazım ama benim ilk motorum 600 f. daha once sadece ehliyet alırken vitesli motor kullanmıştım. Başlarda bu biraz benı zorladı ama artık alıştım.En iyisi zorlanmamak için once ufak bı motorla başla.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Emrah aslında senın düşündüğün doğru once ufak bi motorla başlamak lazım ama benim ilk motorum 600 f. daha once sadece ehliyet alırken vitesli motor kullanmıştım. Başlarda bu biraz benı zorladı ama artık alıştım.En iyisi zorlanmamak için once ufak bı motorla başla.

Bende 6oo F ten başlamak istedimde fakat 3 tane büyük kaza yaptım..Yani artık öle şansa yaşamaktansa bilinçli hareket etmek istiyorum..öncelikle full koruma önemli bnm için onları tamamladıktan sonra alıcam eğer allah izin verirse..son kazamda ayaqımı kırdım 1 ay oldu hala çekiorm ve 3-4 ay çekiceğimi sölediler..Belki kötü bişey ama korumanın önemini anladım:cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bende 6oo F ten başlamak istedimde fakat 3 tane büyük kaza yaptım..Yani artık öle şansa yaşamaktansa bilinçli hareket etmek istiyorum..öncelikle full koruma önemli bnm için onları tamamladıktan sonra alıcam eğer allah izin verirse..son kazamda ayaqımı kırdım 1 ay oldu hala çekiorm ve 3-4 ay çekiceğimi sölediler..Belki kötü bişey ama korumanın önemini anladım:cat:

anladığına sevindim :cat:
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
Bende 6oo F ten başlamak istedimde fakat 3 tane büyük kaza yaptım..Yani artık öle şansa yaşamaktansa bilinçli hareket etmek istiyorum..öncelikle full koruma önemli bnm için onları tamamladıktan sonra alıcam eğer allah izin verirse..son kazamda ayaqımı kırdım 1 ay oldu hala çekiorm ve 3-4 ay çekiceğimi sölediler..Belki kötü bişey ama korumanın önemini anladım:cat:


daha kaza yapmadım inşallah da yapmm çünkü motor kazası çok kötü özellikle kırıklarla kurtulursan dediğin gibi en az 2-3 ay çekiyorsun.allah herkese kazasız motor kullanmayı nasıp etsin.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
daha kaza yapmadım inşallah da yapmm çünkü motor kazası çok kötü özellikle kırıklarla kurtulursan dediğin gibi en az 2-3 ay çekiyorsun.allah herkese kazasız motor kullanmayı nasıp etsin.

amin:cat:allah herkezi kazadan beladan uzak tutsun:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Maşallah tekrar hayırlı olsun hocam, Allah kaza bela vermesin. :)
Cam olayını kesinlikle tavsiye ederim, bence hem bizim motorlara çok yakışıyor, hem de double bubble camlar biraz daha büyükçe olduğu için yattığında aerodinamik açıdan motor daha uygun hale geliyor.
Far lensini kullanana hiç rastlamadım açıkçası.
Koruma takozlarını dediğin gibi karbon da kaplasan, siyaha da boyasan şu ankinden daha iyi olur bence; beyaz sırıtıyor.
Aslında maddi durum elverişliyse ben olsam elcik-topuz olayına da bir el atardım. Topuzların rengi pek uyumlu değil motorla, yeni topuz alırsan ona uygun bir de cbr elcik takarsan 10 numara olur.
Led stop sinyal de tamamen motorunu kişiselleştirebileceğin güzel aksesuarlar.
Bir de benim gözüme batanlar, yan grenajların alt tarafındaki maske stickerlar ve depo kapağının önündeki siyah sticker oldu. Motorun sade ve orjinal hali daha hoş sanki(tamamen kişisel görüşümdür:)).
Dikkatimi çeken birşey de kafa grenajının yanları neden gri acaba, onu da merak ettim.


teşekkür ederim. kafa grenajının bi tarafında ufak bi çatlak var onu kapatmak için her iki tarafa karbon folyo yapmışlar. ilerleyen zamanlarda belki tamir ettirip boyatırım kafayı. diğer stickerları da sökmeyi düşünüyorum ben de sevmiyorum zaten alelade gözüküyo biraz.
topuz konusunda haklısın renk çok alakasız,aslında benim diğer motorumda karbon görünümlü (ama kaliteli sadece kaplama değil) topuz ve elcik var onları takarım diye düşündüm ama ufak tefek dokunuşları zamana bırakmak daha keyifli olacak diye düşündük sonra.yaz ortasında falan yaparsam hem maddi olarak daha iyi olur hem de motoru güncellemiş gibi hissederim daha güzel gelir:)
ama koruma takozlarını ilk fırsatta ele alacağım böyle çok alakasız görünüyor dediğin gibi ya boya ya karbon kaplama inşallah.

chopperrider yeni motorun hayırlı olsun, allah kaza bela göstermesin :rendeer:, bence ön camı değiştir ve mümkün olduğunca motosikleti sade tut, daha hoş görünür :cat:. Tamamen şahsi fikrim.

dostum sağol, ben de sticker olayını sevmiyorum biraz basit duruyor, cam araştırmaya da başladım, gerçi önce bi deri mont alayım kırmızı-siyah kaska da uygun bi airbrush kısmetse.

6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum:)

Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim :silent:
Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr:silent:
racing kullanmak istiorm:queen:
yardımcı olursanız sevinirim:)

bence de hiç düşünme. elbette ki binsen 600f i de 1000rr ı da kullanırsın yani olduğu bi yerden başka bi yere götürürsün.ama iş acil durumda gevşek ya da ıslak zeminde 250cc de açtığın gibi gaz açmaya kalktığında değişir ve hiç hoş olmaz. 110 hp öyle ciddi bi güç ki vuraj içinde ani gaz kapatmak bile arka tekerleği yanına getirmeye yeter.
ben 500 cc 48 hp üzerinde 16.000 km geçirmiş olmama rağmen bu motorda ne ani vites küçültüyor ne de düşük viteste hızlanıyorum, olması gerekenden bi üst vitesi kullanıyorum hızlanmak için, sırf motora alışabilmek adına. 250 cc comet ya gtr ya da 500 cc er-5 ya da gs500 çok iyi olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Bende geçen sene senin gibi düşünüyordum onun için ilk başta temiz bir hyosung 250r aldım yaz boyu kullandım kışın geri sattım vitesli motor deneyimimi geliştirdim.
Geçenlerdede allah nasip etti cbr 600f aldım 2006 model. Bence sende öyle yap merdivenleri yavaş ve güvenli adımlarla çık ;) :cat:

Valla ben de 125 ten geçtim ama direkt olarak 600f'e.
yani ille 250 de araya sıkışacak diye bişi yok
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
işten geldim hava kapalı her an yağmur da düşebilir ama tutamıyorum kendimi gidip 1 saat olsa bile bi tur atıcam :)
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
Merhaba. Su an askerdeyim son 10 gunum. cbr 125 i brıakıp geldim dondugumde hemen deiştiricem bende herkes gibi 600f mi yoksa başkası mı? sorusunda bocalıyorum. Benim sıkıntım kullanabilirmiyim degil de istanbul icinde ne kadar rahat edebilirim ne akdar (ya abi bu motorla bu gun buraya gidilmez) derim... arada kaldıgım diger model ise ER6F.
Kullanımı daha rahat olmalı. Yani er6f alıp rahatıma mı bakıcam yoksa 600f alıp gonlumdekine mi sahip olcam karar veremiyorum. En buyuk takıntım da verecegi yorgunluk ve trafikteki rahatsızlık ihtimali...
not: izmir istanbul yollarını da yapacagım yazları...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst