çok teşekkür ederim arkadaşlar...
bu arada motorun şurasına şöyle böyle bişeyler yap diye tavsiyede bulunursanız sevinirim.
mesela cam alalım mı ? ebadı daha büyük mü rüzgara karşı daha mı iyi yoksa sadece renk mi katıyor ?
bi de sahibinden de far lensi görmüştüm koyulaştırıyo farları var mı kullanan tavsiye eden ?
bi de koruma takozlarını düzleştirip karbon folyoyla kaplamayı düşünüyorum herhalde şu ankinden daha iyi olur.
silikon elcik ve gidon topuzu var şu an onlara masraf etmeye gerek yok bence.
led stop ve sinyal olabilir tabi ama önce şu plakaya güzel bi yer bulayım hayırlısıysa...
modifiye fikirlerinizi bekliyorum. ha bi de kaskımın rengi ve grafiği resimlerde görüldüğü üzere motorla çok uyumsuz o yüzden airbrush düşünüyorum moto sohbet bölümüne topikte açtım. fikri olan paylaşırsa sevinirim.
6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum
Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim :silent:
Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr:silent:
racing kullanmak istiorm:queen:
yardımcı olursanız sevinirim![]()
Bende geçen sene senin gibi düşünüyordum onun için ilk başta temiz bir hyosung 250r aldım yaz boyu kullandım kışın geri sattım vitesli motor deneyimimi geliştirdim.
Geçenlerdede allah nasip etti cbr 600f aldım 2006 model. Bence sende öyle yap merdivenleri yavaş ve güvenli adımlarla çık:cat:
6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum
Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim :silent:
Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr:silent:
racing kullanmak istiorm:queen:
yardımcı olursanız sevinirim![]()
Emrah aslında senın düşündüğün doğru once ufak bi motorla başlamak lazım ama benim ilk motorum 600 f. daha once sadece ehliyet alırken vitesli motor kullanmıştım. Başlarda bu biraz benı zorladı ama artık alıştım.En iyisi zorlanmamak için once ufak bı motorla başla.
Bende 6oo F ten başlamak istedimde fakat 3 tane büyük kaza yaptım..Yani artık öle şansa yaşamaktansa bilinçli hareket etmek istiyorum..öncelikle full koruma önemli bnm için onları tamamladıktan sonra alıcam eğer allah izin verirse..son kazamda ayaqımı kırdım 1 ay oldu hala çekiorm ve 3-4 ay çekiceğimi sölediler..Belki kötü bişey ama korumanın önemini anladım:cat:
Bende 6oo F ten başlamak istedimde fakat 3 tane büyük kaza yaptım..Yani artık öle şansa yaşamaktansa bilinçli hareket etmek istiyorum..öncelikle full koruma önemli bnm için onları tamamladıktan sonra alıcam eğer allah izin verirse..son kazamda ayaqımı kırdım 1 ay oldu hala çekiorm ve 3-4 ay çekiceğimi sölediler..Belki kötü bişey ama korumanın önemini anladım:cat:
daha kaza yapmadım inşallah da yapmm çünkü motor kazası çok kötü özellikle kırıklarla kurtulursan dediğin gibi en az 2-3 ay çekiyorsun.allah herkese kazasız motor kullanmayı nasıp etsin.
Maşallah tekrar hayırlı olsun hocam, Allah kaza bela vermesin.
Cam olayını kesinlikle tavsiye ederim, bence hem bizim motorlara çok yakışıyor, hem de double bubble camlar biraz daha büyükçe olduğu için yattığında aerodinamik açıdan motor daha uygun hale geliyor.
Far lensini kullanana hiç rastlamadım açıkçası.
Koruma takozlarını dediğin gibi karbon da kaplasan, siyaha da boyasan şu ankinden daha iyi olur bence; beyaz sırıtıyor.
Aslında maddi durum elverişliyse ben olsam elcik-topuz olayına da bir el atardım. Topuzların rengi pek uyumlu değil motorla, yeni topuz alırsan ona uygun bir de cbr elcik takarsan 10 numara olur.
Led stop sinyal de tamamen motorunu kişiselleştirebileceğin güzel aksesuarlar.
Bir de benim gözüme batanlar, yan grenajların alt tarafındaki maske stickerlar ve depo kapağının önündeki siyah sticker oldu. Motorun sade ve orjinal hali daha hoş sanki(tamamen kişisel görüşümdür).
Dikkatimi çeken birşey de kafa grenajının yanları neden gri acaba, onu da merak ettim.
chopperrider yeni motorun hayırlı olsun, allah kaza bela göstermesin :rendeer:, bence ön camı değiştir ve mümkün olduğunca motosikleti sade tut, daha hoş görünür :cat:. Tamamen şahsi fikrim.
6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum
Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim :silent:
Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr:silent:
racing kullanmak istiorm:queen:
yardımcı olursanız sevinirim![]()
Bende geçen sene senin gibi düşünüyordum onun için ilk başta temiz bir hyosung 250r aldım yaz boyu kullandım kışın geri sattım vitesli motor deneyimimi geliştirdim.
Geçenlerdede allah nasip etti cbr 600f aldım 2006 model. Bence sende öyle yap merdivenleri yavaş ve güvenli adımlarla çık:cat: