Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Merhaba. Su an askerdeyim son 10 gunum. cbr 125 i brıakıp geldim dondugumde hemen deiştiricem bende herkes gibi 600f mi yoksa başkası mı? sorusunda bocalıyorum. Benim sıkıntım kullanabilirmiyim degil de istanbul icinde ne kadar rahat edebilirim ne akdar (ya abi bu motorla bu gun buraya gidilmez) derim... arada kaldıgım diger model ise ER6F.
Kullanımı daha rahat olmalı. Yani er6f alıp rahatıma mı bakıcam yoksa 600f alıp gonlumdekine mi sahip olcam karar veremiyorum. En buyuk takıntım da verecegi yorgunluk ve trafikteki rahatsızlık ihtimali...
not: izmir istanbul yollarını da yapacagım yazları...

her iki model çok güzel, ancak ER6F iki silindir olması nedeniyle yakıtı tabiki daha ekonomik, ancak ses ve güç istiyorsan 600F den şaşma derim :cat:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Valla ben de 125 ten geçtim ama direkt olarak 600f'e.
yani ille 250 de araya sıkışacak diye bişi yok

araya sıkıştırma diye birşey yok . Arkadaşımız hiç vitesli motor kullanmamış onun için alışana kadar vitese küçük motora binsin dedik kötümü ettik. 125 olur 250 de olum ama mühim olan vitesli olması :wiinkk:

her iki model çok güzel, ancak ER6F iki silindir olması nedeniyle yakıtı tabiki daha ekonomik, ancak ses ve güç istiyorsan 600F den şaşma derim :cat:

++++ 1000
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
araya sıkıştırma diye birşey yok . Arkadaşımız hiç vitesli motor kullanmamış onun için alışana kadar vitese küçük motora binsin dedik kötümü ettik. 125 olur 250 de olum ama mühim olan vitesli olması :wiinkk:
++++ 1000

Yok canım kötü ettiğini söylemiyorum.Tabiki haklı olduğun yönlerin vardır.bende illede araya bir 250 sıkıştırmanın lüzumu yok demek istemiştim.125 likten sonra direkt olarak 600'lüke de geçilebilir.Karar kullanıcının kendine ait.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Merhaba. Su an askerdeyim son 10 gunum. cbr 125 i brıakıp geldim dondugumde hemen deiştiricem bende herkes gibi 600f mi yoksa başkası mı? sorusunda bocalıyorum. Benim sıkıntım kullanabilirmiyim degil de istanbul icinde ne kadar rahat edebilirim ne akdar (ya abi bu motorla bu gun buraya gidilmez) derim... arada kaldıgım diger model ise ER6F.
Kullanımı daha rahat olmalı. Yani er6f alıp rahatıma mı bakıcam yoksa 600f alıp gonlumdekine mi sahip olcam karar veremiyorum. En buyuk takıntım da verecegi yorgunluk ve trafikteki rahatsızlık ihtimali...
not: izmir istanbul yollarını da yapacagım yazları...

600F supersport makineler arasında tartışmasız en rahat olan modeldir. ER6'yı da severim ama, 600F ile arasında bir gömlek fark var. Bu motorun üzerine bindiğin her dakika keyiftir. ER6 ile giderken yanından bir 600F uzayıp gittiğinde hüzünlenme.:) Ufak tefek şeylere takılma, bence gönlündeki olsun, sonradan pişman olma.:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
600f e uygun direksiyon amortisörü varmı piyasada? (düz)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar 2005 model 600 f lerin piyasası nedir . Çok kafama yatmaya başladı . zx-9 a bındım şehir içi dur kalktan takımlarım terleri valla en iyisi 600 f . Bir de 600 rr dan az yaktıgını bılıyordum bir arkadaşımda aksine daha fazla yakar dedi . hangisi doğru Bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
600f e uygun direksiyon amortisörü varmı piyasada? (düz)

ben bulamadım :pr: bulursan benimde haberim olsun :cat:


bu linkdekilerin hepsi motora uydurulması gerekmekte, onun için randumanlı olacağını düşünmüyorum :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
600F supersport makineler arasında tartışmasız en rahat olan modeldir. ER6'yı da severim ama, 600F ile arasında bir gömlek fark var. Bu motorun üzerine bindiğin her dakika keyiftir. ER6 ile giderken yanından bir 600F uzayıp gittiğinde hüzünlenme.:) Ufak tefek şeylere takılma, bence gönlündeki olsun, sonradan pişman olma.:cat:


Ben bu soruyu yanlış başlıkta sormuşum cevaplar taraflı taraflı kokuyo :)
Şaka bi yana tesekkur ederim. 600f in sport lar arasında en rahat oldugunu biliyorum ama en rahat sport ne kadar rahat? Bu aleti cok seviyorum ama istemiyorum ki gun icinde saga sola gittikten sonra eve sırt ve kol agrılarıyla doneyim yorgun argın... Yani bu ilk etapta kesin olacak ama sonra aşacakmıyım yorulmayı yoksa motorun bu kaprisine boyun mu eyecegim ne olacak?

muzaffer1968

Benzin de sorun degil bana performans da. Takıldıgım nokta 600f e binip duygusal patlamalar mı yaşıycam, er6f e binip pjama terlik rahatlıgı mı yaşıycam istanbul trafiginde... yani ikisinin arasında rahatlık farkı mı daha buyuk yoksa lezzet farkı mı?
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Ben bu soruyu yanlış başlıkta sormuşum cevaplar taraflı taraflı kokuyo :)
Şaka bi yana tesekkur ederim. 600f in sport lar arasında en rahat oldugunu biliyorum ama en rahat sport ne kadar rahat? Bu aleti cok seviyorum ama istemiyorum ki gun icinde saga sola gittikten sonra eve sırt ve kol agrılarıyla doneyim yorgun argın... Yani bu ilk etapta kesin olacak ama sonra aşacakmıyım yorulmayı yoksa motorun bu kaprisine boyun mu eyecegim ne olacak?

muzaffer1968

Benzin de sorun degil bana performans da. Takıldıgım nokta 600f e binip duygusal patlamalar mı yaşıycam, er6f e binip pjama terlik rahatlıgı mı yaşıycam istanbul trafiginde... yani ikisinin arasında rahatlık farkı mı daha buyuk yoksa lezzet farkı mı?


ağırlıklı olarak şehir içi ve ulaşım amaçlı kullanılacaksa er-6 daha iyi bi seçim olacaktır elbette. ama motosikleti sadece eğlence amaçlı olarak kullanacaksanız ve de ses ve grenajlı bi motor kullanmanın şık görünümü sizin için ön sıralarda gelen bi öncelikse 600f
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448

bu tip çok ilan var emre, asıl merak ettiğim f için özel bi üretim varmı bu konuda, dedim belki f topiğinde kullanan birileri vardır
ne yapçan sen ya R1 e takacan.:queen:
yok olm bizim minik gazıya bakıyorum :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ben bu soruyu yanlış başlıkta sormuşum cevaplar taraflı taraflı kokuyo :)
Şaka bi yana tesekkur ederim. 600f in sport lar arasında en rahat oldugunu biliyorum ama en rahat sport ne kadar rahat? Bu aleti cok seviyorum ama istemiyorum ki gun icinde saga sola gittikten sonra eve sırt ve kol agrılarıyla doneyim yorgun argın... Yani bu ilk etapta kesin olacak ama sonra aşacakmıyım yorulmayı yoksa motorun bu kaprisine boyun mu eyecegim ne olacak?

muzaffer1968

Benzin de sorun degil bana performans da. Takıldıgım nokta 600f e binip duygusal patlamalar mı yaşıycam, er6f e binip pjama terlik rahatlıgı mı yaşıycam istanbul trafiginde... yani ikisinin arasında rahatlık farkı mı daha buyuk yoksa lezzet farkı mı?

sen ağırlıklı olarak şehir içinde kullanacaksan ve anladığım kadarıyla eşya taşımak isteyeceksin o nedenel top case taktıracaksın :p, o zaman sen en iyisimi ER6F al :pr:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
phar, ben 600F ile kol ve sırt ağrısı çektiğimi hiç hatırlamıyorum. Ama sıkışık trafikte sol elim eziyet çekiyor o ayrı. Gerçi Hayabusa'yla da çekmişti 'demekki sıkışık trafik sol eli ağrıtabiliyor' sonucunu çıkarmıştım bende.

Başka sol eli ağrıyan var mı çok sıkışık trafikte gıdım gıdım ilerlerken??

Birde gün içinde sağa sola giderken demişsin, şehir içinde sağa sola gideceksen ne sen yorul, ne de 600F'i yor. Tamam sırt ve kol ağrısı çekmedim ama 600F kuş değil yani, ağır bir motor. Trafikte ER6f'e kıyasla yorar seni. Gidon turu da daha az. Yaz da geldi, (yani bikaç gün içinde bekliyoruz kendisini en azından), makina hararet yaptıkça sen üzülürsün.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Arkadaşlar çizik olan alternatör kapağını boyattım. nasıl olmuş sizce? Fırın da 180 dereceye yakın bir ısıda boyandı inşallah boya kendini ilerliyen günlerde bırakmaz.

48733666.jpg


grnt0011g.jpg


grnt0012.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst