Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ben geldim renk getirdim topiğe :p

arkadaşlar bu arada 600f e yakışacak bi mont arayışındayım.:)
malum benim motor kırmızı-siyah. şimdi ne renk bi mont alsam acaba ? kırmızılı bişey mi yoksa siyah mı ???
bi de deri düşünüyorum koruma faktörü yüksek olsun diye ama yazın yolda ve şehir içinde sauna etkisi yaşar mıyım ? kararsız kaldım ve bu haftasonu Ankaradan alıcam artık bişey. renk olarak ve deri-tekstil ne tavsiye edersiniz ?
file montlar güzel ama Allah göstermesin düşer şaşarsak zayıf kalır diye korkuyorum.

bence siyah tüm renklere yakışıyor, boşuna mont almana gerek yok :pr:
uzun yolda deri mont çok iyi olur koruması daha iyidir. :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ben 600f im varken bu topiği çok kez hareketlendirmeye çalıştım ama kimse oralı olmadı. Şimdi topik coşuyo kıskandım. nankörsünüz işte


O dönem ölü sezondur kesin, ortam olmamıştır, üstüne alınma:) Baksana şimdi millet çatır çatır 600F alıyor:queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bence siyah tüm renklere yakışıyor, boşuna mont almana gerek yok :pr:
uzun yolda deri mont çok iyi olur koruması daha iyidir. :cat:

yok dostum mevcut montum bana bol geliyor ne kadar sıksan da sağını solunu paraşüt gibi oluyor beli açılıyor, oyüzden değiştirmek istiyorum yoksa sırf renk uyumu olsun diye mont alacak lüksüm yok :)
deri hiç giymedim uzun yol da hakikaten keyifli olur ama şehir içi düşük süratlerde çok mu bunaltır var mı kullanan ?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
yok dostum mevcut montum bana bol geliyor ne kadar sıksan da sağını solunu paraşüt gibi oluyor beli açılıyor, oyüzden değiştirmek istiyorum yoksa sırf renk uyumu olsun diye mont alacak lüksüm yok :)
deri hiç giymedim uzun yol da hakikaten keyifli olur ama şehir içi düşük süratlerde çok mu bunaltır var mı kullanan ?

Terzide montunu daraltabilir yada daraltabilmek için çıt çıt taktırabilirsin
yok deri kullanmadım ama deri montun hiç hava alacak yanı yokki, bence şehir içinde ve kısa mesafede çok rahat olmayacaktır :wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ben geldim renk getirdim topiğe :p

arkadaşlar bu arada 600f e yakışacak bi mont arayışındayım.:)
malum benim motor kırmızı-siyah. şimdi ne renk bi mont alsam acaba ? kırmızılı bişey mi yoksa siyah mı ???
bi de deri düşünüyorum koruma faktörü yüksek olsun diye ama yazın yolda ve şehir içinde sauna etkisi yaşar mıyım ? kararsız kaldım ve bu haftasonu Ankaradan alıcam artık bişey. renk olarak ve deri-tekstil ne tavsiye edersiniz ?
file montlar güzel ama Allah göstermesin düşer şaşarsak zayıf kalır diye korkuyorum.

Deri kışın iyi de, yazın boğar seni. Koruma faktörü olarak sürtünmeye karşı biraz daha mukavemeti fazladır bu konuda haklısın, ama koruma bölgeleri olarak pek bir farkı yok diğer tekstil montlarla. Kışlık olarak bir deri al tabiki ama, yazın kullanacaksan bir yazlık mont da şart bence. Ben eşimin hediyesi olan Dainese yazlık montumu kullanıyorum ve yatıp kalkıp dua ediyorum aşkıma yaz aylarında motor kullanırken. Aksi takdirde sürekli ıslak tişörtle gezen bir adam oluyordum. :)
Renk dersen de siyah ağırlıklı derim(deri için).:cat:
Benim mont yarı deri yarı tekstil olmasına rağmen, yazın kendimi boğaz köprüsünden geçerken aşağı atacak derecede çıldırdığımı hatırlıyorum. Aman diyorum uzak dur sıcaklarda.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
dreamdark Görüntü gayet güzel, sanmıyorum bırakacağını. Ne kadara mal oldu sana bu işlem?



babacan cebimden hiç para çıkmadı arkadaşım motor hediyesi yaptı. :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İyi olmuş o zaman.:)
Benim de alternatör kapağı seninkiyle aynı durumda, belki ileride bir boya attırırım ben de.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bence hiç bulaşma bu motora, son sahibi olursun gibi geliyor bana. Haşatı çıkmış, her yeri toplama, depoda ezikler vs, kilometresi de düşürülmüştür büyük ihtimalle.

Bu modelde parça sorunuda yaşanırmı Emre.

bu kesinlikle 32000 km nin çok çok üstündedir ve baya bir hırpalanmış, istersen bundan uzak dur :farao:

Trafiğe 2004 de çıkmış ruhsatta öyle yazıyor.
dün denedim .20 dakika trafiğe takıldım sonra oturduğum semte geldim bizim orası yokuşlu bir yer bizim arkadaşı artcı olarak aldım yokuşun başında durdum.Yokuşu nerdeyse çıkamıyordu oldukça bayıldı.Satıcıya böyle böyle olduğunu söyleyince bana trafikte motosikletle çok durduğundandır dedi. Sizin 600f lerde böyle oluyormu.:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bu modelde parça sorunuda yaşanırmı Emre.


10 yaşındaki diğer motorlarla kıyasladığın zaman, sıfır olmasa bile çıkması ve 2. el parçası boldur piyasada 600F'in. Ama yine de zaman zaman parça sıkıntısı yaşayabilirsin. Çünkü bazı parçalar aynı olsa bile, 2001 sonrasında çıkan yeni kasada birçok değişiklik yapıldı. Biraz daha para koyabilirsen en azından 2001 model ve ilk yeni kasalardan almanı tavsiye ederim ben.

Bu modelde parça sorunuda yaşanırmı Emre.
Trafiğe 2004 de çıkmış ruhsatta öyle yazıyor.
dün denedim .20 dakika trafiğe takıldım sonra oturduğum semte geldim bizim orası yokuşlu bir yer bizim arkadaşı artcı olarak aldım yokuşun başında durdum.Yokuşu nerdeyse çıkamıyordu oldukça bayıldı.Satıcıya böyle böyle olduğunu söyleyince bana trafikte motosikletle çok durduğundandır dedi. Sizin 600f lerde böyle oluyormu.:silent:

Kesinlikle yokuşu çıkamamak, bayılmak gibi birşey söz konusu bile olamaz sağlıklı bir 600F'te; ne kadar hararet yaparsa yapsın. Motor her devirde gaz verince torkunu gösterir. Sakat o motor belli.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
10 yaşındaki diğer motorlarla kıyasladığın zaman, sıfır olmasa bile çıkması ve 2. el parçası boldur piyasada 600F'in. Ama yine de zaman zaman parça sıkıntısı yaşayabilirsin. Çünkü bazı parçalar aynı olsa bile, 2001 sonrasında çıkan yeni kasada birçok değişiklik yapıldı. Biraz daha para koyabilirsen en azından 2001 model ve ilk yeni kasalardan almanı tavsiye ederim ben.

2001 ler yeni kasa o zaman .Ve 2001 lerde enjeksiyonlumu karbüratörlümü .Satıcı bana km de 200 tl yakıyor dedi .bana doğru değil gibi geldi hemde karbüratörlü..
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bu modelde parça sorunuda yaşanırmı Emre.



Trafiğe 2004 de çıkmış ruhsatta öyle yazıyor.
dün denedim .20 dakika trafiğe takıldım sonra oturduğum semte geldim bizim orası yokuşlu bir yer bizim arkadaşı artcı olarak aldım yokuşun başında durdum.Yokuşu nerdeyse çıkamıyordu oldukça bayıldı.Satıcıya böyle böyle olduğunu söyleyince bana trafikte motosikletle çok durduğundandır dedi. Sizin 600f lerde böyle oluyormu.:silent:

Benim motorumda öyle br sorunla karşılaşmadım, diğer arkadaşlarında karşılaşdığını zannetmiyorum :farao: Bu motor bitmiş,dreamdark dadeği gibi en azından 2001 modellere bak :cat:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Sağolun arkadaşlar o zaman büyük bir facia atlattım .Motosikleti alasım vardı iyiki sormuşum topicte .Tekrar teşekkür ederim.:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
2001 ler yeni kasa o zaman .Ve 2001 lerde enjeksiyonlumu karbüratörlümü .Satıcı bana km de 200 tl yakıyor dedi .bana doğru değil gibi geldi hemde karbüratörlü..


2001'den itibaren enjeksiyonlu bildiğim kadarıyla. 1999 model karbüratörlü motorun 200 TL yakması mümkün değil, bizim enjeksiyonlular bile sakin kullanımda 220-230 kuruştan aşağı yakmıyor.

Sağolun arkadaşlar o zaman büyük bir facia atlattım .Motosikleti alasım vardı iyiki sormuşum topicte .Tekrar teşekkür ederim.:rendeer:


Geçmiş olsun:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
2001'den itibaren enjeksiyonlu bildiğim kadarıyla. 1999 model karbüratörlü motorun 200 TL yakması mümkün değil, bizim enjeksiyonlular bile sakin kullanımda 220-230 kuruştan aşağı yakmıyor.




Geçmiş olsun:)

Eyvallah Emre Vaz geçtim 2001 lerin fiyatları ne kadar bilgin varmı ..:cat:
sahibinden .com da hep uçuk fiyatlar veriyorlar nedense.Yada Yamaha fazer ler nasıl iyimidir..
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
8000 bin tl ona verene kadar az daha dişini sık 2005, 2006 model al derim piyasada 11 bin 12 bin arası temiz 600f ler var.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Eyvallah Emre Vaz geçtim 2001 lerin fiyatları ne kadar bilgin varmı ..:cat:
sahibinden .com da hep uçuk fiyatlar veriyorlar nedense.Yada Yamaha fazer ler nasıl iyimidir..

Sahibinden.com piyasası neyse ben de o kadar biliyorum şu anda. Sezon açıldığı için fiyatlar biraz yükseldi.
Fazer da güzel motordur, seridir, hızlıdır, dik oturma pozisyonuyla kullanımı rahattır ve parçası Honda'ya göre daha ucuzdur. Ama 600F daha dengeli, daha güçlü, gaz tepkisi daha duyarlı ve kesintisiz, grenajlarıyla yüksek hızlar için daha uygun, sorunsuz tam bir sport makinadır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst