- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
ben geldim renk getirdim topiğe
arkadaşlar bu arada 600f e yakışacak bi mont arayışındayım.![]()
malum benim motor kırmızı-siyah. şimdi ne renk bi mont alsam acaba ? kırmızılı bişey mi yoksa siyah mı ???
bi de deri düşünüyorum koruma faktörü yüksek olsun diye ama yazın yolda ve şehir içinde sauna etkisi yaşar mıyım ? kararsız kaldım ve bu haftasonu Ankaradan alıcam artık bişey. renk olarak ve deri-tekstil ne tavsiye edersiniz ?
file montlar güzel ama Allah göstermesin düşer şaşarsak zayıf kalır diye korkuyorum.
bence siyah tüm renklere yakışıyor, boşuna mont almana gerek yok
uzun yolda deri mont çok iyi olur koruması daha iyidir. :cat: