Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Bu hafta sonu 1000 bakimi geliyor :)) ve rodaj bitiyor..

1000 bakiminda zincir ayari yapiliyor degil mi arkadaslar
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
106


karışık kullanım 5.2lt/100km beklentimden çok düşük. Ben 7-8 litreyi gözden çıkarmıştım :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
-Evet herkes Rize de Yamaha açtı sandi ama malesef orasi Samsun Dostlar Motor Yamaha :)
Adamlar esnaf vallahi helal olsun.
-Evet zincir ayari yapip yağlıyorlar.
- Sakin ve uzun Kullanimda 4.5 litreleri cok rahat görürsünüz
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
106
Yakıt göstergesinde son kademe yanıp sönmeye başladığında kaç litre kalıyor bilen var mı?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
İsiklar yandığında 3.5 litre yakitiniz var demektir bu da sakin kullanim ve uzun yolda ortalama 70 km gider demektir :)
Levent RR 'ın 4.5 litre yaktigi kullanim seklinde R6 da 5.1 yakiyor yani arada yarim litrelik bi fark var ve emin ol o farka değer :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Ben birkaç defa denedim. Kırmızı ışık yandıktan sonra fulleyince 14litre alınca doldu depo.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Ben çanta olayını bu şekilde çözdüm. 10 numara oldu. Kuyruk altına da alüminyum kompozit panelden yan çantalar için çanta tutucu yaptım.

hcdG4NX.jpg
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
100km'de 4,5Lt çok ciddi başarılı bir değer, sanırım 100'ü hiç geçmeden uzun yolda yaptınız, karışık şehir içi kullanımda dahil olmak üzere imkansız bir rakam. Benim makinam 6000kmye yaklaştı, bu kilometreye kadar ki kayıtlarımda elde edebildiğim değerler en düşük 4,88 ile 5,12lt arası. Bende sıkıştırmadan kullanırım ve genelde büyük viteste devam ederim, sakin kullanırım. Örnek vermek gerekirse aynı güzergahlarda Xmax 250imle en düşük 3,1-3,7lt arası ortalama tüketimim var. 600RR'da en uzun, 346km direk gitmişim, fullediğimde 16,99lt yakıt almış.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bizim Değerlerimizde neredeyse dur kalk hiç yok. Rize-Giresun arası mesela.
Max devir 7ooo ; Ortalama hız 95 ile 120 arasında değişken bu değerleri yakalıyoruz.
R6 larda da 5.1 Gördüm o kullanımda...
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
@cakalaz Hava filtresi veya eksoz mevcutmu? Mesela ben ilk motorum 06' 600F'te BMC race filtre ve yoshi slip on taktıktan sonra gözle görülür bir menzil artışı yaşamıştım.
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Arkadaslar isik yanip sonunce 1 galon yani 3.78litre yakit kaldi demekmis.. kullanim klavuzunda yaziyor
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Uzun yolda duraklamadan 14 litre ile 260 km 'de lamba yanıyor bende. Ara ara gazlayarak ortalama 120 km sürat , ara ara 200-260 1-2 dakikalık gazlamalar ile.

Ama şehir içerisinde dur kalk vs.vs ile 200 ila 220 km arasında yanıyor lamba.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Bende Trabzon Gümüşhane yolunda ( tırmanışı olan bi yoldur ) 100-120 km ort. hızlarda 4.9 litre gördüm. Haricinde şehir içi kullanıyorum ve ort. 7 litre yakıyorum.
Aktif olarak kullandığım 125cc lik motorum olduğu için RR ın yakıtını pek de umursamıyorum açıkçası :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst