Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
şu an 400 e yaparız dediler ama gidince belki biraz daha pazarlık yaparım ,yurtdışı sitelerinde bile en ucuz 250 dolar fiyatı var

Orjinal videodaki gibi yapıyorlarsa 400 e alınır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

2013 model 12 bin küsür km de kazasız. Fiyatım 34 bin gaymedir keyfi satılıktır.

Sizde çok istemiyor musunuz ? 2013 senesinde bu motorun sıfırı ne kadar dı :) 30 lira bütçem var hadi 1 lira daha borç bulsak 31 e veremez misin ?
 
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
8
Sıfırı son zamlarla 38700 olmuş inanılır gibi değil. 1000rr da şu an 50000 tl görünüyor. Tabi bunların üzerine masraflar da olacak sıfır motorda.
Tabi sıfırdaki artışlar ikinci ele de yansıyor. Ben senelerdir 2006 model motora biniyorum.
2006 Mondial 125 AGK => Sene 2007
2006 Kawasaki ER6f => Sene 2012
2006 Honda CBR600RR => Sene 2015 bi CRF ye binebiliyorum 2013 model şu an :D
İlerde fiyat artışları da böyle devam ederse 600rr ı verip 2006 model bi 1000rr anca alabilecem sanırım.
Benim yaptığım birikimden daha yüksek oranda fiyatlar yükseliyo yaw yeni motora binemeyecem bu gidişle. :cherry:
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Geçen sezon paramızı 1 yıl daha biriktirek sıfır alırız dedik şuan 2013 model dahi alamıyorum :) seneye kadar yine biriktireyim 35 37 yapayım diyecem bu sefer sıfırı 42 45 olacak ne olacak bu devletin hali anlamış değilim paramız değer kaybettikçe kaybediyor...
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
2013 mart aylarında 31000tl idi 600rr 1000rr ise 38000tl idi pazarlıksız sıfır rakamları.
2016 Fuarında fiyatların şu ankinden daha pahalı olacağını sanmıyorum.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Seçimlerden sonra hükümet kurulursa dolar euro kurları büyük ihtimal düşecektir o zaman sıfır motor fiyatlarıda düşer.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kur düşüşü Sadece Kawasakiyi etkiler o da ana fiyat düşmez euro ya bagli olduğu için fiyat TL olarak düser.
Diger markalar sabit kalir :)
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Düşer hocam bütün arabalarında beyaz eşyalarında motosikletlerinde herşeyi fiyatı düşer devlet kurulursa 2017 de dolar 1.900 euro 2.300 gibi birşey olacak deniliyor.
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Düşer hocam bütün arabalarında beyaz eşyalarında motosikletlerinde herşeyi fiyatı düşer devlet kurulursa 2017 de dolar 1.900 euro 2.300 gibi birşey olacak deniliyor.

2017'de dolar 4 liranın altında olursa dua edin... Altı boş bir cümle değil senelerdir döviz piyasasını takip eden biri olarak yazıyorum. İthal olan herşeyin başta olmak üzere yerli mali ürünlerin de fiyatları bugunleri çok aratacak. 2017'de dileyen alintilayabilir...
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
2017'de dolar 4 liranın altında olursa dua edin... Altı boş bir cümle değil senelerdir döviz piyasasını takip eden biri olarak yazıyorum. İthal olan herşeyin başta olmak üzere yerli mali ürünlerin de fiyatları bugunleri çok aratacak. 2017'de dileyen alintilayabilir...

Döviz kurların yüksek olmasının 1. nedeni terör olayları 2. nedeni mükümet olmaması seçimlerden sonra koalisyonsuz devlet kurulursa kur düşer diğer terör olayıda çözülürse kur ciddi anlamda düşüşe uğrayacaktır.
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Döviz kurların yüksek olmasının 1. nedeni terör olayları 2. nedeni mükümet olmaması seçimlerden sonra koalisyonsuz devlet kurulursa kur düşer diğer terör olayıda çözülürse kur ciddi anlamda düşüşe uğrayacaktır.
He he... Seneye bu vakitler bir daha yaz aynı şeyi motora benzin döküp yakayim... O dediklerinin kura etkisi kısa vadeli olur. Birkaç ay sonra eski tepesini aşarak devam eder. Döviz artışının sebebi global kaynaklı sebepler iç problemler de bunu destekliyor dolaylı olarak. Uzatmaya gerek yok zamanı gelince unutma yazımı alintilarsin...
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
He he... Seneye bu vakitler bir daha yaz aynı şeyi motora benzin döküp yakayim... O dediklerinin kura etkisi kısa vadeli olur. Birkaç ay sonra eski tepesini aşarak devam eder. Döviz artışının sebebi global kaynaklı sebepler iç problemler de bunu destekliyor dolaylı olarak. Uzatmaya gerek yok zamanı gelince unutma yazımı alintilarsin...

Tamam hocam dediğiniz gibi olsun. Bu kalkan uçakların yakıtı helekopterlerin yakıtı mermilerin bombaların masrafı günde kaç jet kalkıyor kaç helekopter uçak havalanıyor kaç tank yol alıyor bunların hepsi kuru ister istemez etkiliyor sadece bir uçağın bombası kaç dolar jetlerin 1 saatlik uçuş maaliyetine bakarsanız nasıl rakamlar ortaya çıkıyor Jetlerin saatlik yakıtı bombaların mermilerin füzelerin fiyatıda yazıyor siteye bakarsanız: http://kokpit.aero/ucak-bomba-maliyeti bunların hepsi kuru etkiliyor dolar zaten son 3 ayda yükseldi son 3 ayda yapılan operasyonların hatti hesabıda yok bunların hepsi parayla dönüyor oda kuru etkiliyor sonuç olarak terör kökünden halledildiğinde kur eski halinden daha iyi olacaktır buda benim kendi görüşümdür.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
8
Arkadaşlar şu ilana bi bakın hele bizim burda Ankaradaymış.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-inanilmaz-fakat-gercek-2003-model-1.300-km-de-231566419/detay

Ben alalı 1 ay oldu 600rr ı hevesimden 2000 km yol yaptım. Hiç mi şöyle bi gezmedin dolanmadın be adam :) Bunu nerde saklamışsa böyle ya :)
İnsan gerçekten hayret ediyor.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Arkadaşlar şu ilana bi bakın hele bizim burda Ankaradaymış.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-inanilmaz-fakat-gercek-2003-model-1.300-km-de-231566419/detay

Ben alalı 1 ay oldu 600rr ı hevesimden 2000 km yol yaptım. Hiç mi şöyle bi gezmedin dolanmadın be adam :) Bunu nerde saklamışsa böyle ya :)
İnsan gerçekten hayret ediyor.

Aldığı gibi garaja atmış herhalde motor resimlerde çok temiz görünüyor sanırım motor o KM yi muaneye gidip gelmede yapmış :mrgreen:
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
12
Geçen sezon paramızı 1 yıl daha biriktirek sıfır alırız dedik şuan 2013 model dahi alamıyorum :) seneye kadar yine biriktireyim 35 37 yapayım diyecem bu sefer sıfırı 42 45 olacak ne olacak bu devletin hali anlamış değilim paramız değer kaybettikçe kaybediyor...

Bunu görmeyen insanlarla dolu etrafımız :)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
12 yıllık lastik var motorda, maharetmis gibi yazmış bi de daha orjinal lastiği üzerinde die. aküsü de orjinal mi acaba?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2015
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstediği kadar temiz olsun, isterse motorun durumu sıfır gibi olsun ,bu motor kaç model 2003 olay bitmiştir ,ki bu motorun lastikleri iş görmez artık ,,herşeyin bir kullanım ömrü var, o lastiklerle bu motora binilmez neden bu motor yüksek süraat yapıyor o lastikler kabak gibi olmuştur ,yol tutmaz onların değişmesi gerek, sonra ilan sahibi motorunu satmak istiyorsa fiyatı düşürmeli, 2003 model araç ne durumda olursa olsun asla 25 bin tl etmez ,bu da göz önünde bulundurumalı, ve o model bir motor bu kadar düşük kilometrede olması şaşırtıcı ,alacak olan varsa dikkatli olsun kilometre pek inandırıcı gelmiyor bana, o motorun sahibi gezmek için değil dediği gibi müzeye koymak için almış herhalde, o motor yıllar boyunca kilometreyi geçelimde durduğu yerde çalıştırılmadıysa , motor masraf ister sorunlu olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst