Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
@r6angels hayırlı olsun. Takip ettiğim kadarıyla bir hevesle naked alanlar pişman olup karenajlı motosiklete geri dönüyor
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
@r6angels hayırlı olsun. Takip ettiğim kadarıyla bir hevesle naked alanlar pişman olup karenajlı motosiklete geri dönüyor

Teşekkür ederim. O kadarını bilmiyorum ama ben gerçekten pişman oldum.

Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız. Bu yeni kasa HRC ler çok güzel gerçekten ;)

Amin İnşAllah. Teşekkür ederim evet çok güzel HRC 3 ay önce honda bayisinde gördüğümde aşık olmuştum o zaman aklıma koydum almayı MT-07 vardı sattım aldım sonunda aşkımı :cat:
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Hesaplı motorun sattığı takozlar uymuyor maalesef bende yaşadım aynı sorunu bir kaç sayfa geriye bakarsan uymayan takozu nasıl (hesaplı motordan aldığım )işlem yapıp taktığımı ögrenebilirsin
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
resim yükleyemiyorum maalesef hesap kapalı ama senin sahibinden deki attığını link teki gibi görünüyor montajdanmış sonra (sürtünme kısmı aynı zaten gözüken takozla )
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Aldığım takozun yanında verilen aparat demiri çok hafif çat kırılacak cinsten ve kalın geniş yapmışlar aparatı montajlama için ne vida var nede motorda yerini bulabildim 10luk vida yeri var motorda başka yer bulamadım oraya takarak mı dışarı çıkartıyorlar yoksa benim aparatta mı tuhaflık var 2 saat uğraştım montaj edilmiyor vazgeçtim.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Baktığında göremezsiniz grenajı kapatıyor Motor bloğunu tutan cıvata var oraya takılıp yan grenajı alt kısmındaki boşluktan çıkıyor bağlantı demiri üstüne takoz takılıyor
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Evet grenajı söktüğümde 14 lük bir vida görünüyor motoru tutuyor onu mu sökeceğiz ben onu sökmek istemedim yani neden bloga takılsın o vida makine ile sıkılmıştır onu sökmek takmak tehlikeli olabilir diye hiç aklıma oraya takılacağı gelmedi ayrıca bendeki aparat bu resimdekinden kısa kalın ve geniş bir aparat.
x16_227576916rxs.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Bu takozlar pek rijit gorunmuyor. Muhtemelen motoru uzerine devirdiginizde yamulup grenaja saplanacak.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Elinizdekileri iade edin
Muğla Doğuş Motordan birbir uyumlulardan alın 10 dakikada kendiniz takin.
Bloğun dışına takilanlar tehlike yaratir blogu da kirabilir grenaji da amac aparatin blok ile sase arasindaki pulun yerine tam oturuyor olmasi ...
O da Doğuş Motorda var ...
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Elinizdekileri iade edin
Muğla Doğuş Motordan birbir uyumlulardan alın 10 dakikada kendiniz takin.
Bloğun dışına takilanlar tehlike yaratir blogu da kirabilir grenaji da amac aparatin blok ile sase arasindaki pulun yerine tam oturuyor olmasi ...
O da Doğuş Motorda var ...

Doğuş motor %100 uyumlu olanın linkini verebilir misin? Ayrıca bu içinde gelen aparat şase ile motor blogunu tutan yere mi bağlanacak onu tam anlamadım ? Bu aparatın uzun vida bölgesi blok ile sase arasindaki pulun yerine mi girecek ? pulu çıkartacağız aparatı mı oraya montaj edeceğiz ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Linkler zaten standart siz Doğuş motoru arayin Ahmet Bey ile görüşün Rizeye gonderdiklerinizden diye belirtin zaten kendisi biliyor.
Motorun blok ile sase arasindaki pulu cikartacaksiniz size gelen aparat tam oraya uyumlu zaten onu araya koyup ana vidayi sikacaksiniz. Sonra da takozu takip keyif yapacaksiniz :)
Şu ilan numarasindaki takozlari inceleyin : 227576733
Bloga takilacak kisim biraz daha kalin sanki orda conta varmis gibi üretilmiş
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Linkler zaten standart siz Doğuş motoru arayin Ahmet Bey ile görüşün Rizeye gonderdiklerinizden diye belirtin zaten kendisi biliyor.
Motorun blok ile sase arasindaki pulu cikartacaksiniz size gelen aparat tam oraya uyumlu zaten onu araya koyup ana vidayi sikacaksiniz. Sonra da takozu takip keyif yapacaksiniz :)
Şu ilan numarasindaki takozlari inceleyin : 227576733
Bloga takilacak kisim biraz daha kalin sanki orda conta varmis gibi üretilmiş

Tamamdır o zaman benim aldığım takozda sorunsuz montaj edilir ben blog ile şase arasındaki pulun yerine takılacağını düşünmedim hiç o yüzden yeri yok sanıp tekrar grenajı kapattım aldığım takozlar sorunsuz herhalde aparatı biraz farklı ama sorunsuz olacaktır yarın tekrar grenaji söker bakarım.

p9Y8rr.jpg
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Arkadaslar merhaba elinde orjinal aynalari (sag ve sol )olan varmi satmayi dusunurseniz aliciyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst