Şöyle bir pazar gezmesi 400 KM lik kısa bir turlama![]()
[url]http://i.hizliresim.com/2kMpZd.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/mzV0EZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/2kMpnL.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/N4yjOY.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7bOjya.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/DRLj7l.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/mzV02P.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/L4JjDz.jpg[/url]
Youtube da yüklediğim video lar mevcut oradan bakabilirsiniz ...
Sadece o tarafa değil Giresun'a kadar gittik
Ben de bir HRC gördüm tisortle gazliyorduBeşirli Sahilinde
Bende aldım sonunda bu sezon bitti sayılır geç aldık ama temiz uygun fiyata aldık
http://i.hizliresim.com/ZJgp0A.jpg
:bestmt:
Hayırlı uğurlu olsun cbr 600rrın Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Bende aldım sonunda bu sezon bitti sayılır geç aldık ama temiz uygun fiyata aldık
http://i.hizliresim.com/ZJgp0A.jpg
:bestmt:
Hayırlı olsun, r6 kullanmış adama Mt filan gitmezdi zaten, istediğin motora kavuşmussun. Kazasız belasız inş.
Besni'yi kaldırım taşlarından tanıdım. Fırsatım olsa da gelsem, bi tava yesek motor muhabbeti yapsak![]()