o yuzden bız kesana 600fa ıle gıdıyoruz sen festıvale cb 125 ıle gıdıyorsun huseyın. MADEM gezılerde bınemeyeceksın, ne dıye aldın hacı 600luguhahaha
ya guldurmeyın arkadaslar ya. herkes cebıne bakar elbette. 20lıtre yaksın o halde. bınecek mısınız? kı 7 bıle yaksa araba kadar yakıyor gunumuzde de bu rakamlar memurlar ıcın aylık olarak cıddı rakamlardır. elbette hesabımıza , ne kadar yakacagına bakacagız...
biz de onu dıyoruz. yalancı kelımesı bazılarına koyar onlar da bırgun ıyı koyar dıyoruz
internet delikanlısı olmayın diyip ınsanları acık olarak tehdit etmek de ayrı bır ıronı olmus. he bırazdan adres de ıstersen kasımpasa nızamıyedeyım. beklerıZ![]()
hey allahım ya. laf yemek ıstemıyorsan ınsanlara durduk yere laf da sokmayacaksın. kural acık.
Barış; festivale giderken,uyku tulumu,mat,çadır ve bilimum kamp malzemesini sen götür 600f'len de görelim , konuşuyon ama BOŞ, cb125'te givi 47lt topcase te var ayrıca...benzinle derdim yok çok ŞÜKÜR(garajda 3 motorum var)....:queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------
Hiç gezmediğim halde,motorlarımız aynı model yılı(2011) olmasına rağmen senin kilometre 13k, benim 20k....haha...:mrgreen:


