Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
o yuzden bız kesana 600fa ıle gıdıyoruz sen festıvale cb 125 ıle gıdıyorsun huseyın. MADEM gezılerde bınemeyeceksın, ne dıye aldın hacı 600lugu :) hahaha

ya guldurmeyın arkadaslar ya. herkes cebıne bakar elbette. 20lıtre yaksın o halde. bınecek mısınız? kı 7 bıle yaksa araba kadar yakıyor gunumuzde de bu rakamlar memurlar ıcın aylık olarak cıddı rakamlardır. elbette hesabımıza , ne kadar yakacagına bakacagız...




biz de onu dıyoruz. yalancı kelımesı bazılarına koyar onlar da bırgun ıyı koyar dıyoruz :)

internet delikanlısı olmayın diyip ınsanları acık olarak tehdit etmek de ayrı bır ıronı olmus. he bırazdan adres de ıstersen kasımpasa nızamıyedeyım. beklerıZ :)

hey allahım ya. laf yemek ıstemıyorsan ınsanlara durduk yere laf da sokmayacaksın. kural acık.

Barış; festivale giderken,uyku tulumu,mat,çadır ve bilimum kamp malzemesini sen götür 600f'len de görelim , konuşuyon ama BOŞ, cb125'te givi 47lt topcase te var ayrıca...benzinle derdim yok çok ŞÜKÜR(garajda 3 motorum var)....:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

Hiç gezmediğim halde,motorlarımız aynı model yılı(2011) olmasına rağmen senin kilometre 13k, benim 20k....haha...:mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Barış; festivale giderken,uyku tulumu,mat,çadır ve bilimum kamp malzemesini sen götür 600f'len de görelim , konuşuyon ama BOŞ, cb125'te givi 47lt topcase te var ayrıca...benzinle derdim yok çok ŞÜKÜR(garajda 3 motorum var)....:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

Hiç gezmediğim halde,motorlarımız aynı model yılı(2011) olmasına rağmen senin kilometre 13k, benim 20k....haha...:mrgreen:

images
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aramızda Abiler varsa Abiliğini bilsin... Bilmediği konular hakkında yorum yapıp Bu modeller için bilgi arayışında olanları yanlış yönlendirmesin... ORTAM DA BOŞUNA GERİLMESİN YAŞASIN RR Kardeşliği :p

 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Barış; festivale giderken,uyku tulumu,mat,çadır ve bilimum kamp malzemesini sen götür 600f'len de görelim , konuşuyon ama BOŞ, cb125'te givi 47lt topcase te var ayrıca...benzinle derdim yok çok ŞÜKÜR(garajda 3 motorum var)....:queen:

Hiç gezmediğim halde,motorlarımız aynı model yılı(2011) olmasına rağmen senin kilometre 13k, benim 20k....haha...:mrgreen:

madem isteklisin, ayara devam edeyim :)

cb600 e canta olmuyor mu? :) gotursene madem 600lugunu festıvale. kurye motorunun tasıdıgı malzemeyı cb600 tasıyamıyor mu? yoksa gıtgel 1000km olan yere goturmek cebı mı zorluyor :) de hadı de. ıcın rahatlasın. benzın 5tl. 3tl olsa gotururum de :)

motor uretım yılı ıle km bır mı tutulur be huseyıncım :) benım trafıge cıkısım 2013 sayılır be guzelım.. + 16500km e dayandı benım motorum askerı personel olmama - cocuklu bır aıle reısı olmama ragmen :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Sizlere bir abi tavsiyesi; bir gün yüz yüze gelebileceğiniz birileri hakkında sanal ortamda atıp tutmayın.

Attığınız şeyi adama tuttururlar o gün.

Aynen ama uğraştığına değmez yazılanlarda baştan mantık hatası var ss makinaya 4-5 litre yaktıracak adamın 600cc tepesinde ne işi var? :mrgreen:Al cbr 125 fıtı fıtı takıl hem daha az yakarsın.

Bu tiplerle çok uğraşma hee de geç çünkü forumda böyleleri çok uğraşmayla bitmiyor,illa uğraşırım dersen özelden mesaj at yanlız gitme ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Yok o kadar yakmaz-yakıyosa onun üstünde ne işin var gibi saçma sapan söylemlerde bulunmayın. SSle illa çok yakılacak sürekli gazlanacak diye bişey yok isteyen motoruna istediği kadar yaktırır istediği gibi kullanır bu kimseyi igilendirmez. 4-5 litre yakacak diye kimse küçük motora binmek zorunda da değil. Kah canım ister 4,5 yaktırırım istersem de 13 yaktırırım. Bu kadar yakmaz diyenler gelsinler artçımız olsunlar bizzat gösterelim-öğretelim nasıl yapıldığını. Büyük motorla herkes gazlar ama herkes sakin kullanamaz o sabrı gösteremez, siz yapamıyorsanız yapanlara saygı duyun.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Yazdıklarım battı mı forever hemen savunma moduna geçmişsin senin yazından başka saçma sapan bişey göremiyorum ben,kime sorsan 600rr'a 4-5 litre yaktırmak için ıkınıyorum diye anca güler sana,denemesi bedava gerçek motorculara sors,isteyende istediğini yazar buda kimseyi ilgilendirmez 4 litreciler gelsin bizim artçımız olsun nasıl racing motor kullanılır öğretelim,racing makinanın yapılış amacını bilmeyen birisiyle çokta konuşmaya lüzum yok.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Racing kullanıcı kitlesi geneli ego manyağıdır,herkes en iyisidir;

Yatakta,otobanda,kavgada herşeyde.

Ortalık testosteron kokar.

Fakat hiçbiri gerçeği yansıtmaz.

Kendinize kişilik olarak birşeyler katmak istiyorsanız mütevazi olun.Bu size yeni dostluklarda kazandırır.

Benim lafım herhangi birine değil fakat bu forumda o kadar çok kavga muhabbeti okudumki hatta bazılarında kavga edende oldum ama artık baygınlık geldi.

Bu kültürü bu ülkede geliştirmek lazım.Türkiyede racing kullanıcı kitlesi, at gözlüğü takan adamlar,herşeyde en iyisi olduğunu düşünenler olmamalı.

Ve kendinize hep şunu söyleyin ''El yumruğu yemeyen kendininkini balyoz sanarmış.''

Ben kendime sık sık hatırlatırım bu lafı, iyidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
s.a arkadaslar. www.alibaba.com sitesinden alısveris yapan varmı,grenaj seti almayı dusunyrm alsam acaba bi skıntı olrmu,tecrübesi olan arkadas varsa bilgilendirirse çok sevinirm
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İkinizden herhangi biriniz motosiklet tercihini değiştirse? Mesela endurocu falan olsa? Aynı konu başlığında yazınca sapıtıyorsunuz :)
Konu kullanıcı başlığı olduğu için kilitleyemeyeceğimden, lütfen sakin :)
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
600rr gerçekten son karar mı? nasıl muhteşem birşeydir ya alıp eve koyun tv yerine bunu izleyin, hedefimin budur süper şey

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:05 ----------

Aramızda Abiler varsa Abiliğini bilsin... Bilmediği konular hakkında yorum yapıp Bu modeller için bilgi arayışında olanları yanlış yönlendirmesin... ORTAM DA BOŞUNA GERİLMESİN YAŞASIN RR Kardeşliği :p

[url]http://i.hizliresim.com/lBkAXE.jpg[/url]

hocam resimde neden reklam var
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Fotograflarimi oraya yuklemistim hazirda varken ordan alip yukledim...
Ayrica bircok motosiklet sitesinde bikepics reklam icerigi olarak kabul edilmemektedir ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
184
Manavgat festivaline gelecek arkadaşlar varsa orda tanışıp kaynaşalım :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

s.a arkadaslar. www.alibaba.com sitesinden alısveris yapan varmı,grenaj seti almayı dusunyrm alsam acaba bi skıntı olrmu,tecrübesi olan arkadas varsa bilgilendirirse çok sevinirm

O işe hiç girme dostum az bişey büksen çat çat kırılıyor çok dandik bir malzemesi var
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
s.a arkadaslar. www.alibaba.com sitesinden alısveris yapan varmı,grenaj seti almayı dusunyrm alsam acaba bi skıntı olrmu,tecrübesi olan arkadas varsa bilgilendirirse çok sevinirm

O iş yaş kardeşim. Çin grenajlarının 1-2-3 şeklinde giden kalite ürünleri var. Bir tanesini arkadaş yazmış zaten. Aşırı hassas ve kırılgan...

Şansa bırakma derim işini. Ne geleceği belli olmaz. Malum sitede grenaj ilanları var. Onlara baktın mı ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar
RR ını 18000 km bakımına sokan var mı?
Bujiler degisiyor mu?
Servis 24ooo km bakiminda degiscek diyor da ?
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
56
Merhaba arkadaşlar. Dün motorla antreman yaparken tek teker deniyim dedim. Yavaş yavaş 1 viteste kaldırmaya başladım sonra hafif yerden yüksekliği artınca arka taraftan takur tukur sesler geldi zincirlerden olduğunu düşünüyorum ama neden olduğunu anlamadım. Hafif yerden kaldırınca sorun yok biraz daha kaldırıp sürmeyi deneyince o ses oluştu yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------

PvBO4Q.jpg
[/url][/IMG]


Bunlarda benden :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
@bergos

dostum motorunu 0 km'mi aldın
kaç bin km'desin şu anda zincir dişli durumların nasıldır zincirdeki boşluk nasıldır bunların hepsi birer faktör
yanlış kullanım ve bakım nedeni ile genelde dişliler zincirden önce bitip farklı aşınmalara sahip olabiliyor

mesela bu son f'imde ilk aldığım dönemler temizliğe fazla önem vermediğim için arka dişli farklı oranlarda aşınmıştı ve devirde titremeye neden oluyordu diyebilirim tabi bu olur olmaz dişli zincir set olarak değişimini yaptım sonrasında
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Merhaba arkadaşlar. Dün motorla antreman yaparken tek teker deniyim dedim. Yavaş yavaş 1 viteste kaldırmaya başladım sonra hafif yerden yüksekliği artınca arka taraftan takur tukur sesler geldi zincirlerden olduğunu düşünüyorum ama neden olduğunu anlamadım. Hafif yerden kaldırınca sorun yok biraz daha kaldırıp sürmeyi deneyince o ses oluştu yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
Bunlarda benden :)


Senin iş %90 zincir dişliden dolayı amortisör yada link parçalarından desem daha motor yeni bunlardan olması zor,stock arka dişliyle tek teker zincir dişlinin motor ve şanzımanın düşmanıdır,zincirine bak baklalar aynı seviyede duruyor mu kontrol et boşta çevir sesini dinle zincirini gaz yağ ile temizleyip güzelce yağla.

Tek teker çalışacaksan motoru bu haliyle üzme hadi zincir dişliyi dışarıdan değiştirirsin ama şanzıman hasar alırsa motoru açtırmak zorunda kalırsın ayrıca ne kadar gidebiliyorsun tekerde bilmiyorum ama bu işi biraz abarttın mı motor yağsız kalıp yatak sarabilir yatak sarmasa bile uzun km'lerde ki oluşacak aşınmayı kısa sürede tamamlar,unutma ki tekerde gerekli yağlama yapılmaz motorun moku çıkar sonra açtırmaya gidersin ustalar malum motor motorluktan çıkar bence teker falan yapma ama illa yapacağım diyorsan arkaya büyük dişli al vortex markasının 55 ile 66 arası dişli setleri vardır onlardan taktır sonra yap stock haliyle yazık etme motoruna.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst