Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
31
38. sayfada aynı soruyu sormuştunuz. daha önce yazdığım için yazmamıştım ama takrar yazayım :) 300V 10/40 kullanıyorum ve çok memnunum. hiç sıkıntı yok. Renginde bi değişme yok. vites geçişleri gayet iyi. tavsiye ederim...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Onu gördüm fakat ben 5100 denemeyi düşünüyorum. 5100 kullanan var mi acaba diye yazdm...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arastirmalarim sonucunda bizim motora en uygun yağın Motul 5100 ve 7100 / 10-50 olduğunu tespit ettim. Yarın siparisi verecegim :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
www.facebook.com/bursaracingbike dostlar 600rr kaynıyoruz:D sizlerinde paylasımlarını beklerım
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
31
sonraki değişimde 7100 deneyeceğim, farkı olacak mı bakalım?? :)
3-4 bin km bekliycez ama :)
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
bir kac resım atalım ,

[![image](http://i.hizliresim.com/OJL115.jpg)](http://hizliresim.com/OJL115)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------







---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------






---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------




 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Bu sabah kirmizi siyah 2006 model cbr 600 rr alarak araniza katildim.. daha once kross kullanicisiydim, onun faydasi olacakki motorla cok guzel anlastik beni hic uzmedi tabi ilk ilk otobana ciktigimda bana farkettirmeden 200 e cikmasi hariç :) umarim bu dostlugumuz boyle devam eder. Motor 40.000 kmde ancak bakimlari zamaninda yapilmis ve cigeri gayet saglam. Ilk sulersport motorum ve bundan sonrada vazgecebilecegimi hic sanmiyorum :) telefondan baglandigim icin resim atamadim.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim...

Ben de Motul Yağ aldım. Her bakımda Castrol kullandığım motorum bakalım Motul hakkında ne diyecek. Paylasacagım bakımdan sonra :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Arkadaşlar geçen boğaz köprüsünden ninja ile geçerken rüzgar yandan baya etkiliyodu motoru 600rr geçti yanimdan baya hizliydi yani bu cc ler daha azmi etkileniyor rüzgardan
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Arkadaslar motorda ani hizlanmalarda ve gaz kesmelerde debriyaj kullanirsam on tarafta bir şıkırtı sesi geliyor 2 3 sn sonra kesiliyor neden yapar ? Birde benzin gostergem 2 kademe gosterirken benzin bitti bir cozumu varmi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152298764120108 bu arada yukleyebildimmi bilmem ama kulaklarinizin pasi silinsin dedim biraz :)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Arkadaslar motorda ani hizlanmalarda ve gaz kesmelerde debriyaj kullanirsam on tarafta bir şıkırtı sesi geliyor 2 3 sn sonra kesiliyor neden yapar ? Birde benzin gostergem 2 kademe gosterirken benzin bitti bir cozumu varmi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152298764120108 bu arada yukleyebildimmi bilmem ama kulaklarinizin pasi silinsin dedim biraz :)

diğer açtığın konuya sesin sebebini yazdım videodan bile ses duyuluyor egzantiriğin çok ötüyor .
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Motor parasi kask parasi derken sifiri tukettik bu yazi atlatabilirmiyim acaba :D
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst