Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
31
100km de 4.2 litre mi?? bir depo ile 400km civarı yol yapar?? galiba ben yanlış anladım dostum..
ben 100km de 6.3 litre civarı yakıyorum...
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Yeni mont aldım arkadaşlar Alpinestars Atem modeli, bi kaç gün kullandıktan sonra deneyimlerimi aktarırım resimlerle beraber, bu arada yağ değişimi sonrası vites geçişlerim yumuşamıştı fakat 400 km lik bi gezi yaptık top speed yaptığımızda oldu sakin gittiğimizde oldu genel anlamda sıkıntı yok ama eski sert vites geçişlerim tekrar başladı pekde bi anlam veremedim doğrusu bu işe :p Teknik olarak bilgili bi arkadaşa ihtiyacım var :p
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Biraz zevk alayım dersen 8-9 litreyi gözden çıkaracaksın 100 km de. Ama bisiklet modunda 5 civarı yaktırırsın.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet yanlıs duymadıniz. Daha önceki sayfalarda bir cok yakit degerlendirmesi yaptim.
Fulledim 101 km sonra tekrar fulledim 4.2 litre yakit aldi motor. Hatta F650GS kullanicisi ile birlikte fulledik o da 3.7 litre almisti :)
Benim motor 4.2 alinca cok şaşırmıştı...
Yakıt olayini defalarca denedik arkadaslarimizla gezilerimizde.... 90/110 KMH araliginda yumusak kullandiginizda 4.2-4.5 arasi yakiyorum...
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
31
valla süper... bu haftasonu denemeye çalışacağım :) tek çıkmak lazım, biri gazlayınca peşinden sürüklüyor gurubu...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Merhaba çok temiz 0 masrafsız 2010 2012 arası 600rr arıyorum fiyatı şişirilmemiş olsun lütfen kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar yeni katıldım bende aranıza. 600rr a geçmenin artık zamanı geldi 18bin liraya kadar bütçem var ve 04 06 model arası rr arıyorum kmsi önemli değil önemli olan bakımlı olması öyle boyaya felanda takılmam ben şaseyle alakalı durum olmadığı sürece sizlerde ve ya çevrenizdr varsa ben hemen yönelebilirim. Yardımcı olursanız sevinirin iyi forumlar :)
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
Selamın Aleyküm
Hayırlı geceler 600RR' da en fazla tek gidişte kaç km gidilebilir gezilerde felan.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
O senin bunyene kalmis ...
Ben tek marşla yedek depoya kadar surebiliyorum. Ortalama 250/300 km araliginda. Snra yine yakit almak icin duruyorsun :)
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
O senin bunyene kalmis ...
Ben tek marşla yedek depoya kadar surebiliyorum. Ortalama 250/300 km araliginda. Snra yine yakit almak icin duruyorsun :)


600RR paramı biriktirip ileriki senelerde düşünüyorum da SS motor da uzun yol zor diye soyluyolarda ondan kullananlardan öğrenim dedim saol
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tam 1 yılda 12500 KM Yapmışız :) Hem de Rize gibi yağmurlu bir memlekette :)
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
56
Merhaba arkadaşlar. 2013 model olan er6n imi sattım cbr 600rr a geçiş yapmak istiyorum. Tavsiyeleriniz neler olur daha önce hiç ss motor kullanmadım ama motor tecrübem 50 000 km geçiktir. Bu arada bi motorla anlaştım 2014 model daha 860 km de :)üzerinde koruma takozuda var. Birkaçgüne almış olcam nasipse. Değerlendirirseniz sevinirim bu motor kaça alınır mesela ben anlaştım gerçide sizden duymak isterim. Bana neler tavsiye edersiniz ?? şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
O Model O Km de bir motor sifir sayilir.34ooo liranin altina almissan kardasin bana sorarsan ...
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Ben 2013 model 200 km deydi 33500' e aldım Two Brothers eksoz sehpa aparatları vs vs ufak tefek bişeylerde vardı. 2014 860 km'de benimde içimden geçen 34 - 34,5 gibi... Şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız güzel günlerde kullanırsınız inş...
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
56
Arkadaşlar Motoru 30 000 liraya aldım :) Uzun süre bekledim ama en sonunda içime sinen fiyatta ve güzellikteki motorumu buldum. Motor şuan elazığda kuzenime vekalitimi gönderdim 1.2 saate satış yapılcak sonra ptt kargo ile izmire gönderilcek motor. Motorum geldimi fotolarını eklerim.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Çok uygun almissin. Dikkat et biryerinde delik melik olmasin :)
Hayirli uğurlu kazasiz sorunsuz kullanman dileğiyle :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Çok güzel :cat: Fotolarını bekliyoruz kısa zamanda, inş bi sıkıntısı yoktur kazasız belasız hayırlı olsun tekrardan :rendeer:
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
56
Arkadaşlar motoru 3 gündün kullanıyorum ilk ss deneyimim olduğu için zamanla bazı şeyleri çözeceğimi düşünüyorum. İlk olarak motor çok hoşuma gitti yol tutuşu valla beni tatmin etti tabi şuan motoru çok tedbirli kullanıyorum onun dışında motorum şuan acayip fazla yakıyor tabi bunun benim kullanımım dan dolayı olduğunu düşünüyorum. Devir bakımından nasıl kullanmamı tavsiye edersiniz hangi viteste hangi aralıkta kullanmalıyım ki yakıttan en fazla tasarruf edebilirim. Çakalaz bey 4.2 litre yaktığını söylemiş bu oranı nasıl yakaladığını benimle paylaşırsanız sevinirim. Dediğim gibi daha motorun acemisiyim bana tavsiyelerde bulunursanız sevinirim. Fotoğraflarıda yakın zamanda paylaşıcam saygılar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst