Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Arkadaşlar pilot power 3 lastik hakkında görüş belirtebilirmsiniz kullanıcı yorumlarına ihtiyacım var, lastik tavsiyesinede açığım şu anda kafamda Metzeler M5 var ama nereye sorsam hep eski tarihli mevcut ellerinde :/

Ben pilot road 3 kullanıyorum. Power dan farkı yağmur kanalının olması. Hamur özellikleri bire bir aynı. 600f olan olan tanıdığıma power 3 taktık. Şahane bir lastik. Fren performansı çok güzel. Çabuk ısınıp geç soğuyor. M5 ile karşılaştırılamaz bile. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Kışın da kullanıyorsan road 3 takmanı tavsiye ederim. Ben ıslakta denedim, motor abs ye girmedi bile :cyclopsan
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Çok tşk ediyorum güzel bi kullanıcı yorumuydu M5 fikrimi eledim o zaman, peki pilot power3 lerin takım fiyatı nedir en uygun nereden alırım, benim ikamet Kayseri muhtemelen netten alım yapıcam tşk tekrardan :rendeer:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Çok tşk ediyorum güzel bi kullanıcı yorumuydu M5 fikrimi eledim o zaman, peki pilot power3 lerin takım fiyatı nedir en uygun nereden alırım, benim ikamet Kayseri muhtemelen netten alım yapıcam tşk tekrardan :rendeer:

Ben zen motor'dan aldım. motolastik diye bir site var. Ama onlar stok tutmuyorlarmış diye duydum. Zen moto ile irtibata geçin derim. 1150 lira 6 taksitle aldım. Peşin 950-1000 arasına bulursunuz :cat:
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
vay anasını bende forum sadece 135 cc lik mondial driftten ibaret sanıyordum adamlarda ne makineler varmış :D
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
t7y8c.jpg


Geçmişten kalan resimlerimden birisiyle, hatunumu yaad ediyim dedim :)
 
Katılım
22 Nis 2013
Mesajlar
22
34 ZA 4968 Honda 600 RR - 2008 Model Motorumuz çalınmıştır. Görenlerin acil 534 555 58 33 telefona bildirmesi rica olunur. Motorun resmine dikkatle bakmanız rica olunur. Anadolu ve Avrupa yakasında il dışında da olabilir. Herkesin dikkatle bakmasını rica ederim. Motor PLAKASIZ da olabilir. Bu durumda da ararsanız sevinirim. Herkese Teşekkürler.

http://imagesturk.net/WS3
http://imagesturk.net/image/WS3
http://imagesturk.net/images/2013/10/07/KV6pC.jpg
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Valla bizde yağmur kesildide soğuk çok fena çarpıyor, azcık hızlansam elim aayağım kesiliyo bu sene erken soğudu ortalık :/ ...
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
rize ingıltere gıbı 3gunun2sı yagmur yagar.sanssızsınız valla.ızmırden sonra ıstanbul benı baydı.sızı dusunemıyorum bıle.gunesı goren cıksın deırm hehe :)

soguk neyse de buzlu yol korkutur be yasin ::147::
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Ben pilot road 3 kullanıyorum. Power dan farkı yağmur kanalının olması. Hamur özellikleri bire bir aynı. 600f olan olan tanıdığıma power 3 taktık. Şahane bir lastik. Fren performansı çok güzel. Çabuk ısınıp geç soğuyor. M5 ile karşılaştırılamaz bile. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Kışın da kullanıyorsan road 3 takmanı tavsiye ederim. Ben ıslakta denedim, motor abs ye girmedi bile :cyclopsan

Bence siz biraz michelin fanatiğisiniz :), M5 sınıfındaki her lastikle rahatlıkla karşılaştırılabilir kalitede bir ürün. Hatta fiyat-performansa vurursanız m5 tek diyebilirim. Ve Türkiye' de çok tutuyor bu yüzden rahat bulunabiliyor.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Daha önce 1 takım M5 eskitmiştim açıkçası beni tedirgin ettiği zamanlar oluyodu, bi bakıyosunuz sakız gibi yapışıyo bi bakıyosunuz viraj çıkışlarında drift'e maruz bırakıyo ama genel olarak fena değildi memnundum, bi arkadaşımda fazla Bridgestone BT-014 varmış onları taktık uygun bi fiyata şimdilik bunları deniyorum buda 3 hamur bileşenli bi lastikmiş fenada değil hani M5'e göre sanki daha yumuşak hamurlu gibi heralde 1 sezonu anca çıkartır :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Bence siz biraz michelin fanatiğisiniz :), M5 sınıfındaki her lastikle rahatlıkla karşılaştırılabilir kalitede bir ürün. Hatta fiyat-performansa vurursanız m5 tek diyebilirim. Ve Türkiye' de çok tutuyor bu yüzden rahat bulunabiliyor.

M5'in ne zaman tutup tutmayacağını anlayamıyor binici. Olmadık yerde kayıyor. Mesela metzeller z8 roadtech m5 ten daha güzel tecrübe ettiğim kadarıyla. Ama power 3 gerçekten çok daha üstün :cat: Ben tamamen kullanım sonrası yorum yapıyorum. Bir yerden okuduğum falan yok yani
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Bütçenizi ne kadar zorlayabilirsiniz bilmiyorum ama 2012 siyah düşünürseniz görüşelim...
 
Katılım
22 Nis 2013
Mesajlar
22
22.10.2013 HÜRRİYET GAZETESİ 3. SAYFA HONDA 600 RR 34 ZA 4968 ÇALINAN MOTORUMUZ VE MOTORLULARI İLGİLENDİREN HABER TAM SAYFA YAYINLANMIŞTIR. BU GİBİ DURUMLARIN SON BULMASI İÇİN UMARIM BİR BAŞLANGIÇ OLUR. BU DAHA BAŞLANGIÇ BULUNANA KADAR ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR. TÜM MOTORCU ARKADAŞLARIMIZIN PAYLAŞMASINI RİCA EDERİZ. MOTOR BULUNAMASA DA HIRSIZLARA KARŞI BASKI İÇİN GEREKLİDİR.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151781481048051&set=a.10151781487758051.1073741828.746758050&type=1&theater
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst