- Katılım
- 1 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,586
Arkadaşlar pilot power 3 lastik hakkında görüş belirtebilirmsiniz kullanıcı yorumlarına ihtiyacım var, lastik tavsiyesinede açığım şu anda kafamda Metzeler M5 var ama nereye sorsam hep eski tarihli mevcut ellerinde :/
Ben pilot road 3 kullanıyorum. Power dan farkı yağmur kanalının olması. Hamur özellikleri bire bir aynı. 600f olan olan tanıdığıma power 3 taktık. Şahane bir lastik. Fren performansı çok güzel. Çabuk ısınıp geç soğuyor. M5 ile karşılaştırılamaz bile. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Kışın da kullanıyorsan road 3 takmanı tavsiye ederim. Ben ıslakta denedim, motor abs ye girmedi bile :cyclopsan



