Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
70
Fardan lambadan alacaktımda hiç tesisatını kesmek istemedim aküden soketli kabloyla çıkış aldım ısıtmaların kablosunada soket lehimledim bagajda duruyor soketler. indiğimde disk kilidini alırken soketleri çıkarıyorum garanti temis iş 2 gündür kullanıyorum ısıtmalı elcikleri elin içi sıcak parmak uçlarına doğru soguk yazı kışı bir yaşıyom :mrgreen: ısıtmalı elcik taktıracak arkadaşlar varsa 30 35 dklık sürüşlerde iş yapıyor bence. ama uzun yolda pek iş yapcağını sanmıyorum şahsi görüşümdür.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
hadi kardeş cevaplasana :mrgreen: hem bi foto değil iki foto attım 2 kere cevapla :queen:

32606-gev-761
https://www.motosport.com/motorcycle/oem-parts/honda/2017/cbr300r/wire-harness/

Buradan baktığım kadarıyla o soketin gittiği yer biraz tehlikeli hocam. Dokunmayın bence sinyal bozulmasına neden olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------

O kablo arıza tespit cihazı soketi olabilir mümkün mertebe müdahale etme, kontak, parklardan veya far kablosundan alabilirsin.

hocam arıza tespit cihazı soketi biraz iri bişey.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
zincir dişli değiştirmem lazım.

honda servisi 420 tl set için 120 tl de montaj için toplam 540 tl para istiyor.

internette did ve esjot dişli bakıyorum, ortalama fiyatlar 600 tl civarı ve montaj parası da var.

250 cc bir motor için did zincirin gereksiz olduğunu düşünüyorum. orjinal zincir ortalama 25-30k kadar dayanıyor. did kaç gidecek 50k mı ?

bu motor için ideal zincir dişli seti nedir sizce ?
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Lan koskoca forumda buji değiştiren yok mu bee, tuuu kalıbınıza sizin 😂😂

Şimdi anlaşıldı bu motor hakkında neden orda burda " cbr250 kronik sorunlu yaaaa, motor kitliyor, krank dağıtıyor, b.k gibi motor" dendiğini. Kimse motorola ilgilenmiyor demekki , herkes kirbaci vuruyor.

hocam lullanım kılavuzuna bakarsanız norma kullanımda 40 küsür binde sanırım bujı değişimi kimsede pek o kmleri görmediği için değiştirmiyır.bende mecburi olmadıkca orjınal bujiyi değiştirmeyi düşünmüyorum piyasadaki bujılerden kaliteli
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
hocam lullanım kılavuzuna bakarsanız norma kullanımda 40 küsür binde sanırım bujı değişimi kimsede pek o kmleri görmediği için değiştirmiyır.bende mecburi olmadıkca orjınal bujiyi değiştirmeyi düşünmüyorum piyasadaki bujılerden kaliteli

24 binde değiştirilmesi lazım.

kitapçıkta yazan bujiyi aldım, 100 tl.

ne yazıkki bu motosikletin kullanıcı profili bu işlerle pek ilgilenmiyor sanırım. Bundan önce nc vardı, kimseye sormadan yazılanlardan okuyarak çoğu şeyi yapıyordum. ama maalesef bunda yazılanları bırakın sorduğum sorulara bile cevap alamıyorum ne face'te ne burda.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
2012 model 65 bin km de alınır mı? cevaplarınızı bekliyorum.

Önemli bir kısım atlanmış, ne kadara alınır mı? Motorun kazası, boyası, tamir-bakım ihtiyacı var mı gibi sorular muadillerine göre fiyatını belirleyecek olan şeydir.
Kilometre kısmına gelirsek 15 bin kilometrede elime aldığım motor da oldu, 60 bin km ye kadar sadece yağ değişimi ile gelen de. Geçmişi önemli
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Önemli bir kısım atlanmış, ne kadara alınır mı? Motorun kazası, boyası, tamir-bakım ihtiyacı var mı gibi sorular muadillerine göre fiyatını belirleyecek olan şeydir.
Kilometre kısmına gelirsek 15 bin kilometrede elime aldığım motor da oldu, 60 bin km ye kadar sadece yağ değişimi ile gelen de. Geçmişi önemli

Çok doğru bir noktaya değinmişsiniz tebrik ediyorum sizi :bestmt:
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
70
2012 model 65 bin km de alınır mı? cevaplarınızı bekliyorum.

Fiyatı acayip düşük olmalı yoksa 1-2 bin daha eklenip düşük km alınır bea :D 60 bin km lere gelmiş bi cbr nin mutlaka debriyaj balatası bujisi zinciri hidrolik ıvır zıvırları aküsü değişmesi, dişlinin lastik takoz ıvır zıvır bisürü şeyi değişmesi gerekiyor bence. herşeyi eskimiş aşınmış değişmesi gerek bunlar servisde yapılırsa baya pahalıya gelir. uzun yolda kullanılmış bi motorsa durumu 60 bin km değil şehir içi 25 30 bin km yapmış motora eşittir durumu. bunlar şahsi görüşlerim 2 yıldır 25 bin km cbr250 yeni kasa kullandım.
özetle cbr250 i iyi bilen tecrübeli biriyle motora bakılmalı masrafları hesaplanmalı ona göre bi fiyat hesabı yapılmalı eğer kullanacaksan motoru

11.500 e yeni kasa cbr250 motorumu satıyorum cc yükseltceğimden dolayı sahibinden ilan numarası 511224755
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
motorun servis manuel'i elinde olan var mıdır ?

honda.com.tr'deki kullanım kitapçığı değil, yanlış anlaşılmasın.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
481
Arkadaşlar herkese merhabalar. Uzuuun bir zamandır buralara giremiyordum en son yazdığım mesajdan taa kaç sayfa geçmiş göremedim bile :)
Motoru aldığımda 900 km'deydi ve şimdi 48 bin küsürler de olması lazım :) Motor bu süre zarfında 1 kere zincir istedi birde 36 binde debriyaj balatası, egzantirk ( değişmese de sıkıntı olmazdı ) ve bir adet piston siparişi ile yetindi.. Ama şimdilerde tekrar bi masraf açma peşinde.. Akü ölmüş( 2013 orijinal aküsü var ) birde tekrardan zincir dişli seti istiyor velet.. birazcık piyasayı araştırdım maşallah fiyatlar tavan.. Zincir ve akü olarak ne öneride bulanabilirsiniz ?
Birde kısa bir not: Bu motoru almak isteyen olursa gözü kapalı alabilir onca km ve onca senede bir kere yolda kaldı oda benim hatamdan dolağı :)
Herkesin tekeri düz bassın..
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Arkadaşlar herkese merhabalar. Uzuuun bir zamandır buralara giremiyordum en son yazdığım mesajdan taa kaç sayfa geçmiş göremedim bile :)
Motoru aldığımda 900 km'deydi ve şimdi 48 bin küsürler de olması lazım :) Motor bu süre zarfında 1 kere zincir istedi birde 36 binde debriyaj balatası, egzantirk ( değişmese de sıkıntı olmazdı ) ve bir adet piston siparişi ile yetindi.. Ama şimdilerde tekrar bi masraf açma peşinde.. Akü ölmüş( 2013 orijinal aküsü var ) birde tekrardan zincir dişli seti istiyor velet.. birazcık piyasayı araştırdım maşallah fiyatlar tavan.. Zincir ve akü olarak ne öneride bulanabilirsiniz ?
Birde kısa bir not: Bu motoru almak isteyen olursa gözü kapalı alabilir onca km ve onca senede bir kere yolda kaldı oda benim hatamdan dolağı :)
Herkesin tekeri düz bassın..

zincir problemi bende de var, değiştirmem lazım.

fiyatlara ben de baktım, 500 TL'yi aşıyor. acaba fuarda ucuza bulabilir miyiz ?

bir de şöyle bir düşüncem var ; zira motor 250 cc, D.İ.D vs.. gibi pahalı zincirler biraz gereksiz olabilir mi? Daha ucuz yollu bir şeyler işimizi görebilir sanki.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
250r üretim bitiyor mu şuan bitmiş durumda mı sizce fiyatlar ve piyasa ne olur

servislerin söylediği artık grenajlı serılerın bıttıgı naked olarak yenı modellerın geleceği .fakat kafamı kurcalayan fıyat lıstelerınde hala cbr var acaba oda ellerinde kalan serilerin bitirmek için olabilir.aba bence honda grenajdan vazgecmemelı naked modeller olalı ama grenajlı modelde olmalı.250rr için ise kesin bigi yok motor fuarında belli olur gelip gelmeyeceği
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Selam arkadaşlar,

Dün gece ufak bi kaza geçirdim tek taraflı, biraz hasar oluştu ve parça lazım, nerden temin edebilirim?
Yardımcı olursanız sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst