Merhaba,
Zam mutlaka gelir de asıl olay o değil. Euro 4 zorunlu olacağından şu anki model artık satılamayacak ve yerine gelecek modelde ABS gibi yenilikler olmak zorunda olacak. Bu da en az 2-3 bin₺ artış demek. O da eğer şu anki versiyonun olduğu gibi ABS lisi gelirse.
Motorun hiç gelmeme ihtimali de konuşuluyor.
O zaman şunu diyebilirmiyiz bu standartlarda bir motorla 2018 e girerse honda mevcut kasanın ikinci elinde düşüş yaşanır mı

