Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
16
Merhaba,

Zam mutlaka gelir de asıl olay o değil. Euro 4 zorunlu olacağından şu anki model artık satılamayacak ve yerine gelecek modelde ABS gibi yenilikler olmak zorunda olacak. Bu da en az 2-3 bin₺ artış demek. O da eğer şu anki versiyonun olduğu gibi ABS lisi gelirse.

Motorun hiç gelmeme ihtimali de konuşuluyor.

O zaman şunu diyebilirmiyiz bu standartlarda bir motorla 2018 e girerse honda mevcut kasanın ikinci elinde düşüş yaşanır mı
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
O zaman şunu diyebilirmiyiz bu standartlarda bir motorla 2018 e girerse honda mevcut kasanın ikinci elinde düşüş yaşanır mı

Benim tahminim aksine artış olacağı yönünde. Çünkü Honda şu anki kasa dışında bir motor bile getirse fiyatlar aşırı fazla olacağı için ikinci ele talep artacak ve fiyatlar yükselecek. Tabi bu artış da çok uzun süreli olamaz böyle bir durumda. İnsanlar 1-2 yıla artık sıfırı gelmeyen bir motoru tercih etmemeye başlayabilir.

Şu anki modelin abs lisini getirirse de senaryo aynı şekilde olacaktır. Tek fark ikinci elin fiyatları bir süre sonra yukarıda bahsettiğim gibi bir düşüşe girmeyecektir.
 
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
16
Benim tahminim aksine artış olacağı yönünde. Çünkü Honda şu anki kasa dışında bir motor bile getirse fiyatlar aşırı fazla olacağı için ikinci ele talep artacak ve fiyatlar yükselecek. Tabi bu artış da çok uzun süreli olamaz böyle bir durumda. İnsanlar 1-2 yıla artık sıfırı gelmeyen bir motoru tercih etmemeye başlayabilir.

Şu anki modelin abs lisini getirirse de senaryo aynı şekilde olacaktır. Tek fark ikinci elin fiyatları bir süre sonra yukarıda bahsettiğim gibi bir düşüşe girmeyecektir.

Yaza bir cbr250 ile girme planımız suya düşecek gibi o zaman
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Yaza bir cbr250 ile girme planımız suya düşecek gibi o zaman

Yılbaşından önce fiyatlar iyice düşük olacaktır. Acelesi olan biri de denk gelirse çok uygun fiyatlara bulunabilir. 2018 için de motorların hemen yılın başında gelmeyeceğini düşünürsek, bahar aylarından önceye kadar vakit olacaktır.

Ama sonuçta bu bütün yazdıklarımız tahmin. Umarım aklınızdaki gibi bir motosiklet alır ve keyifle binersiniz.
 
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
16
Yılbaşından önce fiyatlar iyice düşük olacaktır. Acelesi olan biri de denk gelirse çok uygun fiyatlara bulunabilir. 2018 için de motorların hemen yılın başında gelmeyeceğini düşünürsek, bahar aylarından önceye kadar vakit olacaktır.

Ama sonuçta bu bütün yazdıklarımız tahmin. Umarım aklınızdaki gibi bir motosiklet alır ve keyifle binersiniz.

teşekkür ederim şimdiden araştırmalara başladım 15.000 tl bütçem olacak yeni yılda
İkinci el CBR alırken nelere dikkat etmeliyim sizce
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
ana sayfada açılan bir konuya yazdım, buraya da yapıştıralım ;

Bu cbr 250 nin 2014 öncesi ve sonrasının tek farkı farları değil mi ? Motorda bir değişiklik yapıldı mı? Ben yapılmadı diye biliyorum. Zaten yapılmadıysa olay tam bir fiyasko.

Ben de 1 ay önce 2012 model aldım. Aldigim çocuğu sordum ; bakımları kac bin'de bir götürüyorsun diye, valla abi ben servise götürüyorum onlar yapıyor ayrıntısını bilmiyorum ama 6bin olması lazim dedi. Sonra internet sitesinden kitapçığı indirip inceledim, kitapçıkta 12bin de bir yağ değişmesi gerek yazıyor. Sonra foruma baktım kimi 4 bin kimi 2 bin yazmış. Ulan 12 bin nerde 2 bin nerde. Kitapcik mi dogru, servis mi doğru, yoksa kullanicilar mi ? Böyle saçma sapan bir bakım periyodu duymadım,görmedim. Ben de 5 bin de bir değiştiririm diye karar verdim ama bakalım ne yapacağım.

Çok boktan bir durum.
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
13
ana sayfada açılan bir konuya yazdım, buraya da yapıştıralım ;

Bu cbr 250 nin 2014 öncesi ve sonrasının tek farkı farları değil mi ? Motorda bir değişiklik yapıldı mı? Ben yapılmadı diye biliyorum. Zaten yapılmadıysa olay tam bir fiyasko.

Ben de 1 ay önce 2012 model aldım. Aldigim çocuğu sordum ; bakımları kac bin'de bir götürüyorsun diye, valla abi ben servise götürüyorum onlar yapıyor ayrıntısını bilmiyorum ama 6bin olması lazim dedi. Sonra internet sitesinden kitapçığı indirip inceledim, kitapçıkta 12bin de bir yağ değişmesi gerek yazıyor. Sonra foruma baktım kimi 4 bin kimi 2 bin yazmış. Ulan 12 bin nerde 2 bin nerde. Kitapcik mi dogru, servis mi doğru, yoksa kullanicilar mi ? Böyle saçma sapan bir bakım periyodu duymadım,görmedim. Ben de 5 bin de bir değiştiririm diye karar verdim ama bakalım ne yapacağım.

Çok boktan bir durum.

Kitapçıkta düzenli değişim 2.000 KM yazıyor ama o kadar saçma bir durum olamaz. Ayrıca kullanılan yağa göre zaten servis söylüyor kullanman gereken süreyi. Bana 5.000 de bir gel dediler, garanti olayını zaten biz imzalıyoruz sorun olmaz denildi. Gerçekten de öyle garantide herhangi bir problem görünmüyor.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Kitapçıkta düzenli değişim 2.000 KM yazıyor ama o kadar saçma bir durum olamaz. Ayrıca kullanılan yağa göre zaten servis söylüyor kullanman gereken süreyi. Bana 5.000 de bir gel dediler, garanti olayını zaten biz imzalıyoruz sorun olmaz denildi. Gerçekten de öyle garantide herhangi bir problem görünmüyor.

Valla 2012 model için yağ degisimi 12 bin km de bir yazıyor, honda nin sitesinden bakabilirsiniz.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
arkadaş elınde cevresinde cbr far ve stop olan arkadaş varmı.varsa orjınal beyaz boyasız depoda olur.servis demeyin servisi pek düsüşünmüyorum.depoda ufak birr göçük var düzeltirip boyatacagıma boyazsız orjınal uygun 2, el arıyorum.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
merhabalar,

ön camı değiştiren var mıdır ? Görüntüden başka bir işe yarıyor mu acaba ? İlanlarda görüyordum da "double ön cam" vs yazıyor. rüzgar konusunda bir fayda/zarar sağlıyor mu ?
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Aşırı bir fayda var mı diye sorarsan bana göre yok. Ama faydası var. Bi de orjinal gibi olmuyor 6000 devirde titreşim sesi duyuyorum (zırıltı şeklinde). Görüntü olarakta hoş duruyor.
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
70
Merhabalar :D 2 yıl önce bi cbr250 almıştım aldığım gün sizlerle paylaşmıştım şimdi eski mesajlara baktım da baya tebessüm ettim :D
İlk motorumdu 2 seneyi kazasız belasız yaz kış kullanarak geçirdim baktım arada yazmışım buraya stop edip duruyor diye yardım istemişim sorun çözülünce problemi açıklamamışım belki işe yarar yazayım. Yolda giderken stop edip tekrar çalışması kesiklik gidip gelip olması ayaklık müşürü(sensör,siviç) bozulmuş müşürü garantiden değiştirdiler problem düzeldi. Problemide kendim buldum ilk goturdugumde anlamadılar yakıt vs. diyip durmuşlardı. Bi sabah basıp çalışmayınca baya düşündümbi boşa attım öyle çalıştı vitese atınca stop ediyor ayaklığa dokundum çalıştı o şekilde problem kaynagını bulmuştum birine yarar umarım..
Motoru satmaya karar verdim daha rahat sürüş pozisyonlu racing olmayan bi motor almak için. Bütçemde var bi miktar. babama motor borcunuda ödedim :D nc750x yada dtc olanı alcam muhtemelen
ilan numarası :506340692 malum sitede satışa koydum.İlanda motorun durumunu yazdım ordan bakabilirsiniz. extra olarak aldığım kmden sonrası agresif kullanılmış değil. benden önceki sahibide apaçi tipli biri değildi. Motoru görüp tamam dediğiniz taktirde ustanız arkadaşınız servis nereye isterseniz gidip durumları teyit ettirebilirsiniz bütün servis formları ıvır zıvır mevcut alıcısına hayırlı olsun şimdiden..
ufakdan kaçayım nc cilerin başlıklarına :D
 
Katılım
23 Haz 2016
Mesajlar
43
selamlar herkese.
kırmızı gülümü satıyorum. 506944560 malum site ilan numarası.
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
70
bugün ısıtmalı elcik taktım motoruma aktif kullandığımdan ihtiyacım vardı. tertemiz tesisatını yapıp güç + - uçlarını akünün oldugu yere kadar getirdim de aküye direk bağlamak istemedim açık unuturum diye. bu akünün olduğu yerde bağlayabileceğim biyer bilen varmı ? kontak açılınca çalıştırılabilmesini istiyorum. bu akünün orda ceviz büyüklüğünde siyah plastik bi kutu var ne olduğunu bilmiyorum bilen varmı cevizin ne olduğunu ? motora biniş pozisyonundayken selenın altında akünün hemen sağ tarafında duruyor yuvası felanda var 4 kablo giriyor içine :silent:
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
bugün ısıtmalı elcik taktım motoruma aktif kullandığımdan ihtiyacım vardı. tertemiz tesisatını yapıp güç + - uçlarını akünün oldugu yere kadar getirdim de aküye direk bağlamak istemedim açık unuturum diye. bu akünün olduğu yerde bağlayabileceğim biyer bilen varmı ? kontak açılınca çalıştırılabilmesini istiyorum. bu akünün orda ceviz büyüklüğünde siyah plastik bi kutu var ne olduğunu bilmiyorum bilen varmı cevizin ne olduğunu ? motora biniş pozisyonundayken selenın altında akünün hemen sağ tarafında duruyor yuvası felanda var 4 kablo giriyor içine :silent:

bi fotoğrafını alabilirsem cevaplarım abi.
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
70


Bu fotoğrafdaki kırmızı parça nedir ?
kontak çalışınca elektrik gelen biyerse burası buraya elcik kablosunu takabilirmiyim ? elciğim max 12v 2amper çekiyor 24w

Yada sigorta kutusunda biyerden alabilirmiyim elektrik ?(motora risk yaratmasını istemiyorum 7.5a lık sigorta buldum takabilirim kablo arasına lehimle sigorta kutusuz)
bilgili tecrübeli arkadaşlar gösterin kendinizi :D
birde hep 15a civarı sigorta var kutuda. far sinyal vs max 1-2amperlik harcama yapıyor niye yüksek takılmıştırki acaba

Bu arada motoru satılığa çıkarmıştım yeni motora geçecektim vaz geçtim gereksiz bisürü masraf çıkacağından dolayı. vergi bile cbrninkinden 550 tl daha fazla çok acayip başka durumlarda mevcut önümüzdeki sene sağlam bi araba almayı düşünüyorum. 1 ay keyfi fiyatta ilanda bekleteceğim)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
16
Arkadaşlar CBR250 arıyorum
1 -Motor 6.000 km üzerinde olmayacak
2- Kazasız, hasar kayıtsız, mümkünse çiziksiz
3- İlk tercihim siyah sarı renk ikincisi HRC rengi olabilir, Diğer renkleri düşünmüyorum.
4- Tüm bakımları yetkili serviste yapılmış garanti kapsamında olmalı
5- Tercihen ilk sahibinden almak isterim.

Herkese teşekkürler
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
[url]https://i.hizliresim.com/POZrbv.jpg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/YO7NGa.jpg[/url]
Bu fotoğrafdaki kırmızı parça nedir ?
kontak çalışınca elektrik gelen biyerse burası buraya elcik kablosunu takabilirmiyim ? elciğim max 12v 2amper çekiyor 24w

Yada sigorta kutusunda biyerden alabilirmiyim elektrik ?(motora risk yaratmasını istemiyorum 7.5a lık sigorta buldum takabilirim kablo arasına lehimle sigorta kutusuz)
bilgili tecrübeli arkadaşlar gösterin kendinizi :D
birde hep 15a civarı sigorta var kutuda. far sinyal vs max 1-2amperlik harcama yapıyor niye yüksek takılmıştırki acaba

Bu arada motoru satılığa çıkarmıştım yeni motora geçecektim vaz geçtim gereksiz bisürü masraf çıkacağından dolayı. vergi bile cbrninkinden 550 tl daha fazla çok acayip başka durumlarda mevcut önümüzdeki sene sağlam bi araba almayı düşünüyorum. 1 ay keyfi fiyatta ilanda bekleteceğim)

O kablo arıza tespit cihazı soketi olabilir mümkün mertebe müdahale etme, kontak, parklardan veya far kablosundan alabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst