nc den sonra biraz zorunluluktan cbr ye geçtim. 2012 model 23xxx km'de siyah bir cbr'm var artık.
60000 devirden sonra biraz rahatsız edici bir titreşim var, çok olmasa da bana biraz fazla gibi geldi. tabi nc den sonra biraz alışma evresidir ama bu normal mi acaba ? sizde de var mı böyle bir titreşim ?
60000 devirden sonra biraz rahatsız edici bir titreşim var, çok olmasa da bana biraz fazla gibi geldi. tabi nc den sonra biraz alışma evresidir ama bu normal mi acaba ? sizde de var mı böyle bir titreşim ?
