Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
nc den sonra biraz zorunluluktan cbr ye geçtim. 2012 model 23xxx km'de siyah bir cbr'm var artık.

60000 devirden sonra biraz rahatsız edici bir titreşim var, çok olmasa da bana biraz fazla gibi geldi. tabi nc den sonra biraz alışma evresidir ama bu normal mi acaba ? sizde de var mı böyle bir titreşim ?
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Bilgilendirme ve resimler için teşekkür ederim.
45 lt almış oldum artık, henüz gelmedi, demir sizinki ile aynı ama ben oturtamadim nedense, grenaja temas ediyor.
Cumartesi biraz uğraşıp yaparım diye düşünüyorum, bakalim.

sosyal medyada bir arkadaşın da yardımı sayesinde ; kappa k42n ve üzerinde rr yazan çanta demiri alıp montajladım ve gayet şık durdu. taktığımın ertesi günü yol müsade edince 140 km kadar hıza da çıktım, şu anlık bir problem gözükmüyor.

Ayrıca bir soru sorayım ; motorun yağını değiştirmem gerekiyor, hangi yağı önerirsiniz ?
 
Katılım
23 Haz 2016
Mesajlar
43
nc den sonra biraz zorunluluktan cbr ye geçtim. 2012 model 23xxx km'de siyah bir cbr'm var artık.

60000 devirden sonra biraz rahatsız edici bir titreşim var, çok olmasa da bana biraz fazla gibi geldi. tabi nc den sonra biraz alışma evresidir ama bu normal mi acaba ? sizde de var mı böyle bir titreşim ?

titremeyen bi motordan inip cbr250'ye binince titreşim çokmuş gibi geliyor, normal. bu yüzden cbr'den yavaş yavaş soğuyorum. özellikle uzun yolda titreşim çok etkili oluyor.
 
Katılım
9 Kas 2007
Mesajlar
35
selamün aleyküm arkadaşlar 2014 22bin km cbr 250r var.dün motora birşeyler oldu. 4 5 6 viteslerde gazlayınca genelde 6 vites de devir 8 bine gelirken sanki arka teker boşa geliyormuş gibi devir birden hızlı yükseliyor ama motorunda hızı artıyor ve yavaştan düşüyor gibide oluyor sanki giderken yola yağ dökülmüşte teker boşa dönüormuş gibi oluyor ve farkettimki motor çok devirli oldu dün sanki motor 6 vites değil 5 vitesmiş gibi düşünün neyden yapar bunu?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
selamün aleyküm arkadaşlar 2014 22bin km cbr 250r var.dün motora birşeyler oldu. 4 5 6 viteslerde gazlayınca genelde 6 vites de devir 8 bine gelirken sanki arka teker boşa geliyormuş gibi devir birden hızlı yükseliyor ama motorunda hızı artıyor ve yavaştan düşüyor gibide oluyor sanki giderken yola yağ dökülmüşte teker boşa dönüormuş gibi oluyor ve farkettimki motor çok devirli oldu dün sanki motor 6 vites değil 5 vitesmiş gibi düşünün neyden yapar bunu?

balata sıyırıyor...
 
Katılım
9 Kas 2007
Mesajlar
35
debriyaj balatasımı değişmem lazım ? zincirim çok bol bir arkadaş ondan yapar dedi ama ayarlatıp deniyemedim onuda.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
bu ibnenin bujisini değiştirmek için depoyu sökmek gerekiyor mu ?

yani ben değiştirmeye kalktığımda yaptığım inceleme sonucu sökülmesine gerek gördüm ve ancak öyle değiştirebildim. Eğer daha basit yolu varsa kendimi enayi gibi hissedeceğim :). neyse en kötü tecrübe kazandık deriz.:queen:
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Lan koskoca forumda buji değiştiren yok mu bee, tuuu kalıbınıza sizin 😂😂

Şimdi anlaşıldı bu motor hakkında neden orda burda " cbr250 kronik sorunlu yaaaa, motor kitliyor, krank dağıtıyor, b.k gibi motor" dendiğini. Kimse motorola ilgilenmiyor demekki , herkes kirbaci vuruyor.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Lan koskoca forumda buji değiştiren yok mu bee, tuuu kalıbınıza sizin 😂😂

Şimdi anlaşıldı bu motor hakkında neden orda burda " cbr250 kronik sorunlu yaaaa, motor kitliyor, krank dağıtıyor, b.k gibi motor" dendiğini. Kimse motorola ilgilenmiyor demekki , herkes kirbaci vuruyor.

İlk okuduğumda hatırlamamıştım ama şimdi yemler okuyunca hatırladım. Motorcu abinin CBR 250 kullandığı dönemin sonlarına doğru bir ağır bakım videosu vardı. Orada buji değiştiriyorlardı sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

https://youtu.be/IZ-U55y50P4 Buldum. Depoya müdahale etmeden değiştirdiler gibi gördüm.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
bu ibnenin bujisini değiştirmek için depoyu sökmek gerekiyor mu ?

yani ben değiştirmeye kalktığımda yaptığım inceleme sonucu sökülmesine gerek gördüm ve ancak öyle değiştirebildim. Eğer daha basit yolu varsa kendimi enayi gibi hissedeceğim :). neyse en kötü tecrübe kazandık deriz.:queen:

Maalesef depoyu sökmek lazım
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
İlk okuduğumda hatırlamamıştım ama şimdi yemler okuyunca hatırladım. Motorcu abinin CBR 250 kullandığı dönemin sonlarına doğru bir ağır bakım videosu vardı. Orada buji değiştiriyorlardı sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

https://youtu.be/IZ-U55y50P4 Buldum. Depoya müdahale etmeden değiştirdiler gibi gördüm.

eyvallah, video'da depo sökülmüyor gibi anlaşılıyor ama yeni kasa sanırım. farkılık olabilir mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

Maalesef depoyu sökmek lazım

işte beklediğim cevap. eyvallah dostum sağolasın.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
eyvallah, video'da depo sökülmüyor gibi anlaşılıyor ama yeni kasa sanırım. farkılık olabilir mi ?

Büyük ihtimalle öyledir. Çünkü videoda depoyla ilgili bir şey yapmadılar diye hatırlıyorum. Yoksa bana sorsan buji nerede bilmem :) Acemi, amatör ve yeni bir motosiklet kullanıcısıyım henüz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Eki 2017
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Büyük ihtimalle öyledir. Çünkü videoda depoyla ilgili bir şey yapmadılar diye hatırlıyorum. Yoksa bana sorsan buji nerede bilmem :) Acemi, amatör ve yeni bir motosiklet kullanıcısıyım henüz.

Orası belli zaten.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
98
Arkadaslar zincir ve dislileri degistirmeyi dusunuyorum. N11 de iki set buldum. Hangisini alayim n11.com'dan Honda cbr 250 zincir dişli seti oringli seçtim! Alışverişin Uğurlu Adresi'nde fiyatlar harika!
https://urun.n11.com/yedek-parca/honda-cbr-250-zincir-disli-seti-oringli-P162258828

Yoksa
n11.com'dan HONDA CBR 250R ZİNCİR DİŞLİ SETİ ORJİNAL seçtim! Alışverişin Uğurlu Adresi'nde fiyatlar harika!
https://urun.n11.com/sanziman/honda-cbr-250r-zincir-disli-seti-orjinal-P139459719
 
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
28
Arkadaslar zincir ve dislileri degistirmeyi dusunuyorum. N11 de iki set buldum. Hangisini alayim n11.com'dan Honda cbr 250 zincir dişli seti oringli seçtim! Alışverişin Uğurlu Adresi'nde fiyatlar harika!
https://urun.n11.com/yedek-parca/honda-cbr-250-zincir-disli-seti-oringli-P162258828

Yoksa
n11.com'dan HONDA CBR 250R ZİNCİR DİŞLİ SETİ ORJİNAL seçtim! Alışverişin Uğurlu Adresi'nde fiyatlar harika!
https://urun.n11.com/sanziman/honda-cbr-250r-zincir-disli-seti-orjinal-P139459719


km kaç acaba ?
 
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
16
Herkese merhaba CBR 250 ye yıl başından sonra zam gelecek diye birşey duydum bu konu hakkında bilgisi olan varmı
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Herkese merhaba CBR 250 ye yıl başından sonra zam gelecek diye birşey duydum bu konu hakkında bilgisi olan varmı

Merhaba,

Zam mutlaka gelir de asıl olay o değil. Euro 4 zorunlu olacağından şu anki model artık satılamayacak ve yerine gelecek modelde ABS gibi yenilikler olmak zorunda olacak. Bu da en az 2-3 bin₺ artış demek. O da eğer şu anki versiyonun olduğu gibi ABS lisi gelirse.

Motorun hiç gelmeme ihtimali de konuşuluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst