- Katılım
- 6 Nis 2013
- Mesajlar
- 481
Abecim lastiğin bitik mi önce ona bir bak. Diş aralarında çatlak var mı? Yanaklarda çatlama var mı? Kaymayada başlıyorsa al michelin geç.
Ömürlü lastik düşünüyorsan Brıdgestone Battlax S20 EVO dene derim. Sert ama uzun ömürlü. Michelin çabuk bitiyor ve parçalanıyor diye duymuştum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
Sen cbf den cbr a geç bakayım asıl farkediyorsun rahatlığı. Biz hamallık etmişiz bu zamana kadar dersin. Grenaj çok uzun boylu ve kalın bacaklara sahip değilsen yeter. Yok dediğim gibiysen ZZR1400 tavsiye ederim anca kapatır :cherry:
İdela 100 110 - 6 bin devir.
Abe motor 27 bine falan geldi sen hesap et artık lastiğin durumunu