- Katılım
- 19 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,247
oha, motor yağını 2000 km ye mi düşürmüşler? bende 2014 kitapçığı var motor yağı orada 4.000 de bir...
Cbf150 den cbr a geçmeyi düşümüyorum , acaba grenaj bacaklara vs gelen rüzgardan bizi koruyormu? Birde 100-110 la giderken hangi devirde oluyor ve titeşim nasıl o hızda
Sanarsin iki zamanli yaris motoru kullaniyoruz bu ne aga
eski kasayı bilmiyom yeni kasada bacaklara rüzgar gelmiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------
ahhh keşke iki zamanlı olsa da öttüre öttüre gitsek...
Cbf150 den cbr a geçmeyi düşümüyorum , acaba grenaj bacaklara vs gelen rüzgardan bizi koruyormu? Birde 100-110 la giderken hangi devirde oluyor ve titeşim nasıl o hızda
arkadaşlar 2016 model motorumda bugün yağmurlu havada sürüş esnasında radyatörden duman cıkıyodu sizde aynı şey oluyor mu ?
Motor isininca yagmurdada islaninca normal olarak buhar yapar, duman degildir .
Bugün ustam komple motoru değiştirdiğini söyledi. Motoru çalıştırdık bir sıkıntısı yok gibi duruyordu. Deviri 1500'deydi. Stop olayını yaşamadık. Fakat ustam bir sıkıntı yaşamamam adına yarın motoru deneyeceğini söyledi. Şehir içi uzun bir deneme yapacakmış, bu şekilde sorun çıkarsa şayet, motorun garantisini verdi. Kendisi benden aynı fiyata satın alacakmış. Yeni motor takıldı. Rödajıyla alakalı bilgilendirme yaptı. 1300 lira ücret verdim. İşçilik eski motora sayılacak. Eski motor ustamda kalacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
bir de buna ek olarak, motor dışında, karbüratöründe de bir sıkıntı varmış sanırım. Dediğim gibi motor komple yeni bir motorla değişti ve yeni motor 17bin kilometredeymiş.
bu motorlarda karbüratör yok
Ben de ustanın pek bir şey anlamadığı düşüncesindeyim. Motoru açıcaz, toplayıp bakıcaz çalışıyor mu diye bir problem çözme ne duydum ne gördüm. Yok zaten.
O ustaya hem zamanını, hem paranı kaptırırsın gibi geliyor. Ya honda servisine git, yapılan iş garantili olur.(sözde) ''Yaptık, olmadı.'' diye bi durum olmaz... Ya da bilinen, ''pahalı'' motosikletlerin gittiği , iyi niyetli bir usta bulmaya çalış
Merhabalaaar arkadaşlarr ne zamandır giremiyorum buralara malum askerizzçok şükür 7 gün sonra bitiyor ve cıbırıma kavuşuyorum
şimdi sormak istediğim bişeyler var askere gelmeden zincir yüzünden yolda sıkıntı çekmiştim bende değiştirdim o-ring li güzel zincir aldım taktırdım vs vs ama bugün evi aradığımda babam zincirin paslandığını söyledi.. Motoru kullandılar ( max bin km) ama hiç yağ sürmemiş eve gittiğimde zinciri yağlasam yıkasam kurtara bilir miyim..? Bir de artık lastiği değiştirme vakti geldi ne alacağıma karar veremedim.. Mc50 rossa2 pilot serisi vs kararsız kaldım siz ne kullanıyosunuz ne önerirsiniz.. Kolay gele herkese
$8
![]()
İRC varken bile bile viraja girmeyi çok seviyorum onun için rosso aklımda ama beni düşündüren lastiğin ömrü çok yol yapan birisiyim ben sıkıntı orda işte
Cbf150 den cbr a geçmeyi düşümüyorum , acaba grenaj bacaklara vs gelen rüzgardan bizi koruyormu? Birde 100-110 la giderken hangi devirde oluyor ve titeşim nasıl o hızda
arkadaşlar 2016 model motorumda bugün yağmurlu havada sürüş esnasında radyatörden duman cıkıyodu sizde aynı şey oluyor mu ?