Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Arkadaşlar 2014 ve üstü cbr ı olan birisi Kitapçıktan servis bakımı için olan KM grafiginin olduğu sayfanın resmini buraya atabilir mi acaba ?


1.000-4.000-8.000-12.000-16.000 km

diye mi gidiyor tam bilen var mı ?

12.000 bakımı 250 TL civarı tutar dediler yakın zamanda yaptıran var mı?


 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Cbf150 den cbr a geçmeyi düşümüyorum , acaba grenaj bacaklara vs gelen rüzgardan bizi koruyormu? Birde 100-110 la giderken hangi devirde oluyor ve titeşim nasıl o hızda
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Cbf150 den cbr a geçmeyi düşümüyorum , acaba grenaj bacaklara vs gelen rüzgardan bizi koruyormu? Birde 100-110 la giderken hangi devirde oluyor ve titeşim nasıl o hızda

eski kasayı bilmiyom yeni kasada bacaklara rüzgar gelmiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

Sanarsin iki zamanli yaris motoru kullaniyoruz bu ne aga

ahhh keşke iki zamanlı olsa da öttüre öttüre gitsek...
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
eski kasayı bilmiyom yeni kasada bacaklara rüzgar gelmiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------



ahhh keşke iki zamanlı olsa da öttüre öttüre gitsek...

Ahahaha keskee, en azindan sacma sapan 200 300 tl bakima verdigimize degerdi.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
arkadaşlar 2016 model motorumda bugün yağmurlu havada sürüş esnasında radyatörden duman cıkıyodu sizde aynı şey oluyor mu ?
 
Katılım
13 Eki 2016
Mesajlar
36
Cbf150 den cbr a geçmeyi düşümüyorum , acaba grenaj bacaklara vs gelen rüzgardan bizi koruyormu? Birde 100-110 la giderken hangi devirde oluyor ve titeşim nasıl o hızda

6. Vites 6.000 - 7000 devir civarı titreşim çok yok ama devir 8-9000 e gelince muazzam titriyor.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Bugün ustam komple motoru değiştirdiğini söyledi. Motoru çalıştırdık bir sıkıntısı yok gibi duruyordu. Deviri 1500'deydi. Stop olayını yaşamadık. Fakat ustam bir sıkıntı yaşamamam adına yarın motoru deneyeceğini söyledi. Şehir içi uzun bir deneme yapacakmış, bu şekilde sorun çıkarsa şayet, motorun garantisini verdi. Kendisi benden aynı fiyata satın alacakmış. Yeni motor takıldı. Rödajıyla alakalı bilgilendirme yaptı. 1300 lira ücret verdim. İşçilik eski motora sayılacak. Eski motor ustamda kalacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------



bir de buna ek olarak, motor dışında, karbüratöründe de bir sıkıntı varmış sanırım. Dediğim gibi motor komple yeni bir motorla değişti ve yeni motor 17bin kilometredeymiş.

bu motorlarda karbüratör yok
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Ben de ustanın pek bir şey anlamadığı düşüncesindeyim. Motoru açıcaz, toplayıp bakıcaz çalışıyor mu diye bir problem çözme ne duydum ne gördüm. Yok zaten.
O ustaya hem zamanını, hem paranı kaptırırsın gibi geliyor. Ya honda servisine git, yapılan iş garantili olur.(sözde) ''Yaptık, olmadı.'' diye bi durum olmaz... Ya da bilinen, ''pahalı'' motosikletlerin gittiği , iyi niyetli bir usta bulmaya çalış

Valla ben demiştim,geçmiş olsun.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
481
Merhabalaaar arkadaşlarr ne zamandır giremiyorum buralara malum askerizz :) çok şükür 7 gün sonra bitiyor ve cıbırıma kavuşuyorum :) şimdi sormak istediğim bişeyler var askere gelmeden zincir yüzünden yolda sıkıntı çekmiştim bende değiştirdim o-ring li güzel zincir aldım taktırdım vs vs ama bugün evi aradığımda babam zincirin paslandığını söyledi.. Motoru kullandılar ( max bin km) ama hiç yağ sürmemiş eve gittiğimde zinciri yağlasam yıkasam kurtara bilir miyim..? Bir de artık lastiği değiştirme vakti geldi ne alacağıma karar veremedim.. Mc50 rossa2 pilot serisi vs kararsız kaldım siz ne kullanıyosunuz ne önerirsiniz.. Kolay gele herkese :) $8 :)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Merhabalaaar arkadaşlarr ne zamandır giremiyorum buralara malum askerizz :) çok şükür 7 gün sonra bitiyor ve cıbırıma kavuşuyorum :) şimdi sormak istediğim bişeyler var askere gelmeden zincir yüzünden yolda sıkıntı çekmiştim bende değiştirdim o-ring li güzel zincir aldım taktırdım vs vs ama bugün evi aradığımda babam zincirin paslandığını söyledi.. Motoru kullandılar ( max bin km) ama hiç yağ sürmemiş eve gittiğimde zinciri yağlasam yıkasam kurtara bilir miyim..? Bir de artık lastiği değiştirme vakti geldi ne alacağıma karar veremedim.. Mc50 rossa2 pilot serisi vs kararsız kaldım siz ne kullanıyosunuz ne önerirsiniz.. Kolay gele herkese :) $8 :)

rosso 2 kullanıyorum, 10 bin km felan oldu artık arka taraf çok patinaja kalmaya başladı.
düzgün yolda tutuş iyi fakat şehiriçi mermer gibi asfaltta çok kötü.
michelin daha sert hamurlu olduğu için şehiriçi trafikte daha iyi olabilir diye düşünüyorum.
virajlarda felan çok yatmayı seviyorsanız rosso 2 ideal lastik.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
bir kaç gün önce forumda denk geldim.bu işi yapanın düpedüz hırsızdan farkı yoktur.Böylelerini denk geldikçe ifşa edelim.

RQlA2Y.png
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
481
İRC varken bile bile viraja girmeyi çok seviyorum onun için rosso aklımda ama beni düşündüren lastiğin ömrü çok yol yapan birisiyim ben sıkıntı orda işte
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
İRC varken bile bile viraja girmeyi çok seviyorum onun için rosso aklımda ama beni düşündüren lastiğin ömrü çok yol yapan birisiyim ben sıkıntı orda işte

Abecim lastiğin bitik mi önce ona bir bak. Diş aralarında çatlak var mı? Yanaklarda çatlama var mı? Kaymayada başlıyorsa al michelin geç.

Ömürlü lastik düşünüyorsan Brıdgestone Battlax S20 EVO dene derim. Sert ama uzun ömürlü. Michelin çabuk bitiyor ve parçalanıyor diye duymuştum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

Cbf150 den cbr a geçmeyi düşümüyorum , acaba grenaj bacaklara vs gelen rüzgardan bizi koruyormu? Birde 100-110 la giderken hangi devirde oluyor ve titeşim nasıl o hızda

Sen cbf den cbr a geç bakayım asıl farkediyorsun rahatlığı. Biz hamallık etmişiz bu zamana kadar dersin. Grenaj çok uzun boylu ve kalın bacaklara sahip değilsen yeter. Yok dediğim gibiysen ZZR1400 tavsiye ederim anca kapatır :cherry:

İdela 100 110 - 6 bin devir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst