Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
481
Abecim lastiğin bitik mi önce ona bir bak. Diş aralarında çatlak var mı? Yanaklarda çatlama var mı? Kaymayada başlıyorsa al michelin geç.

Ömürlü lastik düşünüyorsan Brıdgestone Battlax S20 EVO dene derim. Sert ama uzun ömürlü. Michelin çabuk bitiyor ve parçalanıyor diye duymuştum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------



Sen cbf den cbr a geç bakayım asıl farkediyorsun rahatlığı. Biz hamallık etmişiz bu zamana kadar dersin. Grenaj çok uzun boylu ve kalın bacaklara sahip değilsen yeter. Yok dediğim gibiysen ZZR1400 tavsiye ederim anca kapatır :cherry:

İdela 100 110 - 6 bin devir.

Abe motor 27 bine falan geldi sen hesap et artık lastiğin durumunu :) battlax ın adını da sanki yolda patlıyo gibi duymuştm ben
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Abe motor 27 bine falan geldi sen hesap et artık lastiğin durumunu :) battlax ın adını da sanki yolda patlıyo gibi duymuştm ben

Bende Rossoların pist lastği olduğunu, diş aralığının az olmasından dolayı zırt bırt kayıp, düşenleri duyuyorum. Napcas? Rosso almıcaz mı? :)

Her lastıik kendi çapınca kalitelidir. Kullanıcıya göre değişir her durum...

Lastiğin durup dururken patlaması Battlax ın sorunu mu? Dünya çapında ünlü pilotların tercihiyken...
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Michelin kullanan arkadaşım. Irc al daha iyi demişti. Keske guzel tutsa da çabuk bitse. Rossonun durumu zaten belli, bridgestone hakkında fikrim yok
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Rossoyu bayadir bende arastiriyorum, silik olmasindan dolayi (su kanallari az) yagmurda zorlar diye dusunuyodum ama gayet iyi performans veriyomus. Bu yuzden artik cuma gunu taktiricam, yan yan gitmek zevkli ama ön taraf kayinca isler degisiyor.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Rosso iyidir çabuk bitebilir. Benim 14 bin olmak üzere. Arka yi değiştirip devam etmeyi düşünüyorum. On iyi durumda duruyor. Yağmurda kayıyor. Yağmurda kullanacaklar michelin alsin. Daha iyi yoo tutacaktır.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
millet bu sava(mitas) nasıldır bu lastik konusunda? Ben de gezen adamım, lastiğin uzun ömürlü olması gerek... Ayrıca Continental deneyeniniz var mı?
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
millet bu sava(mitas) nasıldır bu lastik konusunda? Ben de gezen adamım, lastiğin uzun ömürlü olması gerek... Ayrıca Continental deneyeniniz var mı?

Gezen adamın lastiği değil Sava.
Sava nedir bilir misin? Sava, "Lastiği IRC bu motorun lastik ihtiyacı var." denmesin diye, yakın zamanda satılacak olan motosikletin üstüne ucuz olsun farklı birşey olsun, zaten satacağım deyip bu kafayla taktıranların lastiğidir. Yada Diğer markaları pahalı görüp taktırıp geçenlerrin lastiği.

Savayı ,inceledim IRC kadar berbat bir lastik değil ama diğer markalar kadarda güven verici değil.

Continental büyük motosiklerin 160 180 lik lastiklere üretim yapıyor bildiğim kadarıyla. Continental CBR 250 için takıma rastlamadım ben.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------

Rosso iyidir çabuk bitebilir. Benim 14 bin olmak üzere. Arka yi değiştirip devam etmeyi düşünüyorum. On iyi durumda duruyor. Yağmurda kayıyor. Yağmurda kullanacaklar michelin alsin. Daha iyi yoo tutacaktır.

Kaç sefer yağmur yağıyorda yağmurda lastikten performans bekliyoruz hocam? Yada yağmurlu havada hususi motora mı biniliyor? veya Moto GP de bir pilotmuyuz? :) Yağmura yakalanırsak yapacak bişe yok. Lastiğin ömürlü olması mühim olan. Yağmurmuş Karmış. Çoğumuz bu tür havalarda çıkmıyoruz bile. Motosikletimiz kirlenmesin batmasın diye.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

Rossoyu bayadir bende arastiriyorum, silik olmasindan dolayi (su kanallari az) yagmurda zorlar diye dusunuyodum ama gayet iyi performans veriyomus. Bu yuzden artik cuma gunu taktiricam, yan yan gitmek zevkli ama ön taraf kayinca isler degisiyor.

ABS olmadığı sürece kaymaya mahkumuz. Kaliteli lastik bahane :farao:
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Gezen adamın lastiği değil Sava.
Sava nedir bilir misin? Sava, "Lastiği IRC bu motorun lastik ihtiyacı var." denmesin diye, yakın zamanda satılacak olan motosikletin üstüne ucuz olsun farklı birşey olsun, zaten satacağım deyip bu kafayla taktıranların lastiğidir. Yada Diğer markaları pahalı görüp taktırıp geçenlerrin lastiği.

Savayı ,inceledim IRC kadar berbat bir lastik değil ama diğer markalar kadarda güven verici değil.

Continental büyük motosiklerin 160 180 lik lastiklere üretim yapıyor bildiğim kadarıyla. Continental CBR 250 için takıma rastlamadım ben.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------



Kaç sefer yağmur yağıyorda yağmurda lastikten performans bekliyoruz hocam? Yada yağmurlu havada hususi motora mı biniliyor? veya Moto GP de bir pilotmuyuz? :) Yağmura yakalanırsak yapacak bişe yok. Lastiğin ömürlü olması mühim olan. Yağmurmuş Karmış. Çoğumuz bu tür havalarda çıkmıyoruz bile. Motosikletimiz kirlenmesin batmasın diye.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------



ABS olmadığı sürece kaymaya mahkumuz. Kaliteli lastik bahane :farao:

arka lastik için 140/70/17 sine rastladım... Sert hamurlu bi lastik arıyorum, yoldan taş toprak çivi ağaç kıytığı toplayıp gelmesin lastik.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Evet arkadaslar bugun alman mali rosso2leri taktirdim, havada guzeldi sansa, okulu ektim bi 600rrli arkadasla ciktik 230km gazladik. Kesinlikle cok farketti. Lastik sakizzz. Ilk 100 km dikkat ettim sonrasinda sifirladim lastigi, islak zemindede asildim kayma yapmadi tabi suan lastik 0 (sifir) ilerleyen zamanlarda bilemem.Fren performansida cok degisti, bi kac viraja gereksiz hizli giriyodum on frene dokunmamla kayda deger performans sergiledi, Yol tutuş cicek resmen, baktigin yere cok stabil bir cizgide ilerleyebiliyosun. Ilk bindigimde baya dengesiz geldi ama lastik ezildikce ve bende alistikca cok guven verdi. Tavsiyem sudur; IRC kotu cok kotu ama ogretici, drift yapmayi irc ogretti, acil durumlarda nasil hareket edicegimide irc ogretti, caddelerde yan yan gittim :D Rosso cok performansli bununla birlikte cabuk bitiyo, fiyatida can yakiyo ayrica fazla guvende zarar, bana verdigi izlenim lastik bittiginde, farkina varmassaniz cok kotu seyler olabilir, uyanik olmak lazim.
 
Katılım
13 Eki 2016
Mesajlar
36
Evet arkadaslar bugun alman mali rosso2leri taktirdim, havada guzeldi sansa, okulu ektim bi 600rrli arkadasla ciktik 230km gazladik. Kesinlikle cok farketti. Lastik sakizzz. Ilk 100 km dikkat ettim sonrasinda sifirladim lastigi, islak zemindede asildim kayma yapmadi tabi suan lastik 0 (sifir) ilerleyen zamanlarda bilemem.Fren performansida cok degisti, bi kac viraja gereksiz hizli giriyodum on frene dokunmamla kayda deger performans sergiledi, Yol tutuş cicek resmen, baktigin yere cok stabil bir cizgide ilerleyebiliyosun. Ilk bindigimde baya dengesiz geldi ama lastik ezildikce ve bende alistikca cok guven verdi. Tavsiyem sudur; IRC kotu cok kotu ama ogretici, drift yapmayi irc ogretti, acil durumlarda nasil hareket edicegimide irc ogretti, caddelerde yan yan gittim :D Rosso cok performansli bununla birlikte cabuk bitiyo, fiyatida can yakiyo ayrica fazla guvende zarar, bana verdigi izlenim lastik bittiginde, farkina varmassaniz cok kotu seyler olabilir, uyanik olmak lazim.

Kazasız belasız kullanasın. Bende de aynı lastikler var. Pilot street ile rosso 2 arasında kalmıştım. Michelin Türkiyeye radyal pilot street getirmediği için tercih etmiştim. 1000 km oldu takalı çok memnunum.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Evet arkadaslar bugun alman mali rosso2leri taktirdim, havada guzeldi sansa, okulu ektim bi 600rrli arkadasla ciktik 230km gazladik. Kesinlikle cok farketti. Lastik sakizzz. Ilk 100 km dikkat ettim sonrasinda sifirladim lastigi, islak zemindede asildim kayma yapmadi tabi suan lastik 0 (sifir) ilerleyen zamanlarda bilemem.Fren performansida cok degisti, bi kac viraja gereksiz hizli giriyodum on frene dokunmamla kayda deger performans sergiledi, Yol tutuş cicek resmen, baktigin yere cok stabil bir cizgide ilerleyebiliyosun. Ilk bindigimde baya dengesiz geldi ama lastik ezildikce ve bende alistikca cok guven verdi. Tavsiyem sudur; IRC kotu cok kotu ama ogretici, drift yapmayi irc ogretti, acil durumlarda nasil hareket edicegimide irc ogretti, caddelerde yan yan gittim :D Rosso cok performansli bununla birlikte cabuk bitiyo, fiyatida can yakiyo ayrica fazla guvende zarar, bana verdigi izlenim lastik bittiginde, farkina varmassaniz cok kotu seyler olabilir, uyanik olmak lazim.

5000 km den sonra irc gibi drift yapabilirsiniz :)
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Beyler 2014 model cbr 250 almıştım ve almadan önce servise götürmeye vaktim olmaması sebebiyle motoru ekspertiz için servise götüremedim. (Serviste de doğru düzgün ekspertiz yapıldığına inanmıyorum zaten orası ayrı bir konu)

Ben motorun heryerine baktım bindim ettim beğendim. Temiz motordu ve mamba09 nickli arkadaşımız da geldi motorun heryerini kontrol etti baktı o da bana motor alınır diye onay verdi. Kendisine çok teşekkür ediyorum bu arada :) Şimdilik motordan memnunum.

1-) Soruma gelecek olursak motorun 4.000-7.000 km bakımlarının bakım kağıtları var. 1.000 km de bakıma girip girmediğine dair Honda servisinden evrak istesem verir mi? Yani 1.000 km bakım kağıdı yok. Ya kayıp ya da girmemiş yani aldığım kişi girmiş dedi ama kontrol etmedim. Servise gidip bu motorun değişen parçası veya herhangi bir tamir görüp görmediğini ve bu 1.000 bakımını öğrenebilir miyim ?

2-)Şuan motorda bir zırıltı var ve motosiklet garanti dahilinde mi bilmiyorum, onu öğrenip garantiden bu zırıltı için çözüm isteyebilir miyim ?

Motosiklet şuan 10.400 km de. 1.000 bakımı serviste yapıldıysa muhtemelen garanti dahilindedir, sanırım diğer bakımı 11.000 km de. Bugün pazar olduğu için servisi arayamadım. Bu konularda bilgisi olan varsa sevinirim. Tekerimiz düz bassın, az yakıtla çok gezmeyi sevenlere Selam olsun :) 😅
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Beyler 2014 model cbr 250 almıştım ve almadan önce servise götürmeye vaktim olmaması sebebiyle motoru ekspertiz için servise götüremedim. (Serviste de doğru düzgün ekspertiz yapıldığına inanmıyorum zaten orası ayrı bir konu)

Ben motorun heryerine baktım bindim ettim beğendim. Temiz motordu ve mamba09 nickli arkadaşımız da geldi motorun heryerini kontrol etti baktı o da bana motor alınır diye onay verdi. Kendisine çok teşekkür ediyorum bu arada :) Şimdilik motordan memnunum.

1-) Soruma gelecek olursak motorun 4.000-7.000 km bakımlarının bakım kağıtları var. 1.000 km de bakıma girip girmediğine dair Honda servisinden evrak istesem verir mi? Yani 1.000 km bakım kağıdı yok. Ya kayıp ya da girmemiş yani aldığım kişi girmiş dedi ama kontrol etmedim. Servise gidip bu motorun değişen parçası veya herhangi bir tamir görüp görmediğini ve bu 1.000 bakımını öğrenebilir miyim ?

2-)Şuan motorda bir zırıltı var ve motosiklet garanti dahilinde mi bilmiyorum, onu öğrenip garantiden bu zırıltı için çözüm isteyebilir miyim ?

Motosiklet şuan 10.400 km de. 1.000 bakımı serviste yapıldıysa muhtemelen garanti dahilindedir, sanırım diğer bakımı 11.000 km de. Bugün pazar olduğu için servisi arayamadım. Bu konularda bilgisi olan varsa sevinirim. Tekerimiz düz bassın, az yakıtla çok gezmeyi sevenlere Selam olsun :)

Servise gittiginiz zaman şasi no sundan serviste yapilan butun islemleri gorebilirsin. 1000km bakiminin ciktisini verirlermi bilmem ama zaten servise gitmisse bu onemli bisey deil.kayitlari mevcuttur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst