Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
haziranın sonu gibi insalaah bende motorumu alacagım bu kırmızı şeritleri ankara da nerede yaptırabiliriz bilen varmı acaba ? siyah renk düşünüyorum lastiklerini zaten değiştirecegim jantlarına da para vermek yerine böyle bir şey işimi görür heralde :)
Herhangi bir motorsikletçi yapar. Ya şeridini sen alırsın ya da oradan alırsın...
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
56
Abi piyasaya yeni girmiş bi motor bn olsam temkinli olurdum ama sizi bilemem eğer ki naked tarzı bişi arıyorsan wolf iyi gözüküyor istatistikleri cbr ile eşit sayılır

Sym'yi pek sevmedim, Enduro bir motor alana kadar, ya pulsar, ya honda aslında İnsanlar Pulsardan memnunlar, bana da yeterli gelir diye düşünüyorum. Ve sadece marka ve imajı için o para verilir mi verilmez mi noktasındayım.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Arkadaşlar, herkese merhaba, F650 GS motosikletim çalındı , boyum 1.88, kilon 80, F650 bana çok hoş geliyordu ama şimdi o motoru almam bütçeden dolayı mümkün değil. F650'yi ikinci el almıştım ve artık 2. el almak istemiyorum.
Bir motosiklete ihtiyacım var ve Pulsar'ı bekliyordum ama çift farlı CBR 250'yi görünce çok beğendim.
Sizlere iki sorum olacak.(yarın gidip ikisine de bakacağım eğer bayiler de var iseler)
1- 1.88 boy ile bu motosikletlerde görüntü ve kullanım olarak sıkıntı yaşar mıyım?
2- Aradaki 5.500 TL.fark benim için önemli ama bütçemi zorlayıp halledebileceğim bir rakam ama CBR 500'e çıkamam.

Ben, Motosiklet biraz da zevk işi, git kırmızı CBR 250 al diyorum ama 5.500 TL. de az değil.
%90 Şehir içi kullanacağım. Siz olsaydınız ne yapardınız veya tavsiyeleriniz neler lütfen, yazar mısınız?

kesinlikle pulsar derim cbr 250 si olan biri olarak fiyat performans on numara bence
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
valla ben yanıp sönerken 72 km yol gittim daha da gidermiydi bilemem ama gittim.
Ben bizim depo 13 litre diye biliorum :) arkadas 10 litre benzin almis tahminen 3 litre kalmis o hesapla dedigin gibi 72 km yol yapmis olabilirsin ben kitapcikta yazani soyledim bende isik yandiginda tehlikeye atmiyorm 30 km icinde benzin aliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

Ben motorumu 10000 de aldim servise goturdum ama sadece yagini suyunu deistirdiler... smdi 12000 oldu daha once hic hava filtresi deismemis birakin temizlenmemis bile gecen gun soktum temizledim motorun sesi deisti :) fren balatalarida bitti artik haftaya servise gittigmde deistiricem o esnada hava filtresinide yeniliyim bakalim ondan snra bi benzin hesabi yapmayi planliyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
peki 5.500 tl. senin için çok da önemli olmasaydı, ne yapardın?

cevap yine aynı çünkü cbr 13000 tl yi kesinlikle hak etmiyor bence pulsar 200 hak ediyor hem hondanın ayakları yere bassın biraz ayrıca 2. motorum şu an cbr acemiyim yani , ben zaten pulsar 200 ns alacaktım ama bana göre biraz geç çıktı bekleyemedim
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
peki 5.500 tl. senin için çok da önemli olmasaydı, ne yapardın?

5.500 tl nin çokta önemi olmasaydı 13 bine 5.500 daha kasar gider mt-07 alırdım :D şaka bir yana bence görüntüsü hangisinin hoşuna gidiyorsa onu al. Çünkü pulsarla cbr'ı yanyana koysan görüntüden öte öyle çokta ahım şahım bir fark olacağını sanmıyorum. tamam yeni motor falan pulsar ama beğeneni çok. fiyat performans olarak iyi deniyor. nolur cbr kalite olarak atiklik olarak bi tık öndedir. Ama 5.500 fazla verecek kadar da değildir diye düşünüyorum. Eee ozamanda geriye görüntü kalıyor. Cbr pulsardan daha kaslı duruyor daha dikkat çekiyor bu bir gerçek. O yüzden gidip pulsar alıpta "yav hiç kimsenin dikkatini çekemiyom güzel değil be bu motor" diyip üzülmenide istemeyiz. Çünkü Pulsar bi duke değil. Hafif makyajlı bir cbf yada ybr gibi benim gözümde.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
56
5.500 tl nin çokta önemi olmasaydı 13 bine 5.500 daha kasar gider mt-07 alırdım :D şaka bir yana bence görüntüsü hangisinin hoşuna gidiyorsa onu al. Çünkü pulsarla cbr'ı yanyana koysan görüntüden öte öyle çokta ahım şahım bir fark olacağını sanmıyorum. tamam yeni motor falan pulsar ama beğeneni çok. fiyat performans olarak iyi deniyor. nolur cbr kalite olarak atiklik olarak bi tık öndedir. Ama 5.500 fazla verecek kadar da değildir diye düşünüyorum. Eee ozamanda geriye görüntü kalıyor. Cbr pulsardan daha kaslı duruyor daha dikkat çekiyor bu bir gerçek. O yüzden gidip pulsar alıpta "yav hiç kimsenin dikkatini çekemiyom güzel değil be bu motor" diyip üzülmenide istemeyiz. Çünkü Pulsar bi duke değil. Hafif makyajlı bir cbf yada ybr gibi benim gözümde.

derdim dikkat çekmek değil, sadece motorun üzerinde mt-o7 ve mt-09 da da olduğu gibi çok sırıtmamak ve motorun görüntü kalitesinin de çin malı ayarında olmaması, yarın gidip ikisine de bakacağım. hangisi olursa olsun kötü karar olmayacak.
MT-07 ile görüntüm http://i.hizliresim.com/8naPRr.jpg
MT-09 ile görüntüm http://i.hizliresim.com/GnmPr7.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:11 ----------

inmek binmek zor değilmi ya :cyclopsan ayaklığa basıp mı binmeye çalışıyorsunuz?
Ben file içine çanta ve kask koydum ayağımı kaldırıcam diye bacaklarım koptu :mrgreen:

ayaklığı kırabilirsiniz, dikkat ltf.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Ben bizim depo 13 litre diye biliorum :) arkadas 10 litre benzin almis tahminen 3 litre kalmis o hesapla dedigin gibi 72 km yol yapmis olabilirsin ben kitapcikta yazani soyledim bende isik yandiginda tehlikeye atmiyorm 30 km icinde benzin aliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

Ben motorumu 10000 de aldim servise goturdum ama sadece yagini suyunu deistirdiler... smdi 12000 oldu daha once hic hava filtresi deismemis birakin temizlenmemis bile gecen gun soktum temizledim motorun sesi deisti :) fren balatalarida bitti artik haftaya servise gittigmde deistiricem o esnada hava filtresinide yeniliyim bakalim ondan snra bi benzin hesabi yapmayi planliyorum :)

ben Yağı - Yağ Filtesini -Hava filtresini değiştirdim. Yukarıda gördüğün resim son bakımlı hali. Motorun sesinden tutta gidişine dbriyaj kavramasına kadar herşey değişti. hele 8-9 bin devire çakınca sanarsın kı pistte yarısıyosun. :) Valaha çok tatlı oldu. hele 1-2 diyince altımdan füze gibi bi gidişi var :) BAKIMLI motor da sana bakar bakarsan. HAVA FİLTRE EN önemlisi YAKITTA!
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
172
Merhaba arkadaşlar,
Cuma günü Cbr250r repsol modelini alarak aranıza katıldım. Motoru almadan önce de forumdaki mesajları takip ediyordum. Şimdi yazmanın sırası geldi:)
Bu ilk motorum. Daha önce Honda Motosiklet Eğitim Merkezi'nde 1. eğitimi alırken 150 cc'lik motoru rahat kullanmıştım 250'liliği de kullanırım diye düşünmüştüm. Cuma günü Honda Otosever'den motoru alıp Halkalı'ya götürdüm. Oturuş pozisyonunu netleştiremediğimden ve gaz kolunun tepkisine tam alışamadığımdan dolayı bayağı bi yoruldum, sonra eve gelip güzel bi uyku çektim :)
Motorun çift farı var diye sevinirken; kısada sadece sağ farın yandığını, uzunda ise iki farın birden yandığını öğrenmiş olduk. Gece trafiğe çıkarsak uzunları yakıp çıkacaz demek oluyor bu.

Yaş : 25
Yer : İstanbul
Meslek : Bilgisayar Mühendisi

bende senin motoru incelemiştim otoseverde. Ben 2 kere gittim hiç ilgilenmediler acaba sizinle ilgilendiler mi yoksa başka bir yerde bulamadınızda mı ordan aldınız. Bende temmuza ayırttırdım siyah renk geliyormuş o zamana alacağım ancak sırf hizmetleri güzel diye pendikten alacağım.
 
Katılım
20 May 2014
Mesajlar
17
Arkadaslar herkese selam cbr 250 2013 yeni almis bulunmaktayim, istanbulda 600km falan surdukten sonra ilk uzun yoluma ciktim, Mersin'e dogru gitmekteyim her 100km de bir duruyorum, uzunyol deneyimi olan arkadaslardan tavsiyeleri olan varmi?
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Arkadaslar herkese selam cbr 250 2013 yeni almis bulunmaktayim, istanbulda 600km falan surdukten sonra ilk uzun yoluma ciktim, Mersin'e dogru gitmekteyim her 100km de bir duruyorum, uzunyol deneyimi olan arkadaslardan tavsiyeleri olan varmi?

yoldayken mi tavsiye verelim :D dura dura hayırlısı ile git inşallah
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Arkadaslar herkese selam cbr 250 2013 yeni almis bulunmaktayim, istanbulda 600km falan surdukten sonra ilk uzun yoluma ciktim, Mersin'e dogru gitmekteyim her 100km de bir duruyorum, uzunyol deneyimi olan arkadaslardan tavsiyeleri olan varmi?
Kulak tikcaci takmiyosan kulak tikaci kullanmani tavsiye ederim. Çünkü rüzgar sesi her nekadar kaskin dünyanın en sessiz kaskida olsa kulaklarinin canına okuyacaktir. 400 km sonra sonra sürekli o sese maruz kalmandan dolayi dayak yemiş gibi bi sersemlik yapar. Ayrıca yorgun hissettiğinde gerekirse 100 değil 50 km de bir dur. Çünkü boyun ağrısı ve yorgunluk dikkatini dağıtır. Gerekli eşyaları da yanina alıp cikmissindir diye düşünüyorum :D lastik tamir seti ıvır zivir. Allah kaza bela göstermesin. Tez zamanda sağlam varasın mersine. (Mersini ayri bi severim ayrıca)
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
slm herkese.
elimde cbr 250 r alternatör kapak contası mevcut 1 adet .
isteyen olursa bana özelden ulaşsın ..
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
bende senin motoru incelemiştim otoseverde. Ben 2 kere gittim hiç ilgilenmediler acaba sizinle ilgilendiler mi yoksa başka bir yerde bulamadınızda mı ordan aldınız. Bende temmuza ayırttırdım siyah renk geliyormuş o zamana alacağım ancak sırf hizmetleri güzel diye pendikten alacağım.
bende geçen sene oradan aldım. Ilgisizler satış konusunda. Ama ben ilgilerine değil alabildiğim fiyata baktım. Diğer bayiiler daha fazla fiyat çekmişti. Ki satin aldiktan sonra bayiyle işin kalmıyor. Servis iyi olsun yeter. Tavsiyem alabildiginiz en hesapli bayiden almaya çalışın. Yapabiliyorsaniz pazarlık yapın. Ama motosikletin peynir ekmek gibi satıldığı bu dönemde o da çok zor.
Bu arada geçen gece taksimde siyah 2014 kasa gördüm. 500r mı diye baktım 250r dı. Siyah demek ki bazı bayiilerde var
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
55
siyahını ben hala bulamadım ya her bayiyi arıyorum kırmızının çok gittiğini söylüyorlar siyah gelirmi bilemeyiz diyorlar. haziran sonunda bi parti daha gelcekmiş beklemekteyim hala .
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
172
Bu zamana kadar siyah 250r durması biraz garip geldi bana çünkü her renk çoğu bayide bikaç günde tükendi. Biraz farklı düşünüyoruz yani 200 lira fazla veririm hakeden kazansın diye. Bikaç bayıye sordum hepsi 13.5 anahtar teslim fiyatı çektiler bir farkda yok zaten yine de öneri için teşekkürler.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Bu zamana kadar siyah 250r durması biraz garip geldi bana çünkü her renk çoğu bayide bikaç günde tükendi. Biraz farklı düşünüyoruz yani 200 lira fazla veririm hakeden kazansın diye. Bikaç bayıye sordum hepsi 13.5 anahtar teslim fiyatı çektiler bir farkda yok zaten yine de öneri için teşekkürler.
Dostum bayide görmedim. Eleman istiklalde yanımdan geçti. Gerçi plakaya bakamadım o sirada. Belkide buradan almadı kimbilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst