Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Cbr 250r benim başlangıç motosikletim ve ben de senin gibi düşünüyordum. Ilk 125 lik ile başlamayı düşünürken kuzenim 125 yerine 250 ile baslamami tavsiye etti ve zorlanmazsin dedi. Iyi ki de tavsiyesine uymusum. Onceden tecrübem ehliyet kursunda öğrendiğim kadardı. Bu da bi gerçek. Allaha şükür bi sıkıntı yaşayıpta niye 125lik almadim demedim. Bence cbr250r başlangıç motoru için uygun. Dikkat edip sınırlarını bildikten sonra. Herşeyin başı dikkat. Ayrıca eğitim de olursa dadindan yinmez.
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
281
Bir duke kullanıcısı da 2 saatten sonra popomu kesip atasım geliyor dedi. Buna rağmen cbr uzun mesafede iyi diyorsanız iyiymiş.

Allahın karar veremiyorum. En sonunda bisan ihlas 18vites bisiklet alıcsm o olacak.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
1
Selam herkese , bayilere dustugu anda CBR 250R alacagim kismetse. Baslangic motorum olacak.Isi bilen tum tanidiklarim ve forumlardan da gordugum kadariyla cogu kisi guzel motor diyor. En yakin zamanda topluca bi organizasyon veya tanisma gibi bisey olur umarim:queen:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Selam herkese , bayilere dustugu anda CBR 250R alacagim kismetse. Baslangic motorum olacak.Isi bilen tum tanidiklarim ve forumlardan da gordugum kadariyla cogu kisi guzel motor diyor. En yakin zamanda topluca bi organizasyon veya tanisma gibi bisey olur umarim:queen:

Güzel motorda laf mı bilader. Canavar Canavar.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Beyler ben Kocaeli'den Ankara'ya taşınıyorum :)

Bu arada Cuma sabahı 06:45'de Kocaeli'den Ankara'ya yola çıktım.

Sabah 8:03'de 144. Km'de Bolu dağı tüneli içinde yolda kaldım. Akü bitmiş!

Daha sonra motosikleti kurtarma ekibi nezaretinde çekiciyle dinlenme tesisine götürdük. Abant'taki HighWay Avm dinlenme tesisleri. (08:50)

Oradan otobüsle Bolu'ya geçtim ancak otobüs şoförü beni sanayide indirmeyi unuttuğu için taa şehir merkezine kadar gittim. Saat oldu 09:40

Sora sora sanayiye gittim ve akü avına çıktım. Bosch, Varta ve Yuasa marka akü bulamadım. Ben de bulabildiğim tek 12V 6A aküyü aldım. (Çin) (11:00)

Ustaya yeni aldığım akünün şarj durumunu ısrarla sormama rağmen, "tak, çalışır, sorun olmaz" dedi. Ben de aküyü alıp dinlenme tesislerine geri döndüm. (12:00)

Yeni aküyü taktıktan sonra yola çıktım. "Sorun yok, her şey yolunda" derken o da ne? Yeni akü de aynı şekilde bitti ve motosiklet yine stop etti. (48 Km sonra!)

Allah'tan hafif meyilli bir yoldu da motosiklet kapalı bir şekilde yürümeye devam etti. Dörtdivan dinlenme tesislerine 100 metre kala meyilin de bitmesiyle motosiklet durdu.

Sürükleyerek dinlenme tesislerine girdim. Allah'tan bu dinlenme tesisinde oto elektrik işi yapan bir esnaf vardı. Hemen aküyü söküp şarja taktık.

Bu durumda şöyle bir ikilimde kaldık; ya yeni aküde çok çok az şarj vardı ve motosiklet şarj edemeden bitti, ya da motosiklet hiç şarj etmiyor!

Orada yapacak bir şey olmadığı için 12:25'ten 13:35'e kadar yeni aküyü şarja taktık. Elektrikçi bu şarjın motosikleti Ankara'ya kadar götüreceğini söyledi. (136 Km!) Bu arada "farı yakma" dedi.

Farın otomatik olduğunu söyleyince farın sigortasını sökerek devre dışı bıraktık. Ankara'ya gidene kadar hiç sinyal ve korna kullanmadım.

Ankara'ya girince Honda Efe'ye gidecektim ancak görüşmeye çok geciktiğim için direkt Ulus'a kurum binasına gittim. Görüşmeden sonra servis kapanmış olduğu için servise uğrayamadım.

Cumartesi sabahı ilk işim servise gidip motosikletin aküyü şarj edip etmediğini öğrenmek olacak.

Ancak işin garip tarafı, Dörtdivan'daki şarjdan sonra başka bir müdahele yapmamış olmama rağmen görüşmeden sonra Ankara içinde bir sürü yere gittim. Birkaç kere motosikleti kapattım. Yarım saat sonra, bir saat sonra vs. çalıştırdım. Kızılay'dan Keçiören'e (kalacağım ev) sorunsuz geldim. Bu bana çok acayip geldi.

Ama yine de bu haliyle otobana girip tekrar yolda kalmayı göze alamadığım için Cumartesi servise gitmeye karar verdim.

Son olarak aküyü aldıktan sonra dinlenme tesisine dönmek için Bolu'da otobüs beklerken çok güzel bir kızla çok güzel bir muhabbetimiz oldu. İkimiz de sohbetten hoşnut kaldık ve otobüsün gelmesine ikimiz de sevinemedik!
Ama o andaki stres, yorgunluk ve endişem nedeniyle bırakın numarasını almayı, kızın adını bile sormadım! :(

Valla bu kadar olumsuzluğa rağmen yine de vazgeçmedim ve Ankara'daki görüşmeye gittim. Sonuç; Önümüzdeki hafta TİKA'da işe başlıyorum!
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
Beyler ben Kocaeli'den Ankara'ya taşınıyorum :)

Bu arada Cuma sabahı 06:45'de Kocaeli'den Ankara'ya yola çıktım.

Sabah 8:03'de 144. Km'de Bolu dağı tüneli içinde yolda kaldım. Akü bitmiş!

Daha sonra motosikleti kurtarma ekibi nezaretinde çekiciyle dinlenme tesisine götürdük. Abant'taki HighWay Avm dinlenme tesisleri. (08:50)

Oradan otobüsle Bolu'ya geçtim ancak otobüs şoförü beni sanayide indirmeyi unuttuğu için taa şehir merkezine kadar gittim. Saat oldu 09:40

Sora sora sanayiye gittim ve akü avına çıktım. Bosch, Varta ve Yuasa marka akü bulamadım. Ben de bulabildiğim tek 12V 6A aküyü aldım. (Çin) (11:00)

Ustaya yeni aldığım akünün şarj durumunu ısrarla sormama rağmen, "tak, çalışır, sorun olmaz" dedi. Ben de aküyü alıp dinlenme tesislerine geri döndüm. (12:00)

Yeni aküyü taktıktan sonra yola çıktım. "Sorun yok, her şey yolunda" derken o da ne? Yeni akü de aynı şekilde bitti ve motosiklet yine stop etti. (48 Km sonra!)

Allah'tan hafif meyilli bir yoldu da motosiklet kapalı bir şekilde yürümeye devam etti. Dörtdivan dinlenme tesislerine 100 metre kala meyilin de bitmesiyle motosiklet durdu.

Sürükleyerek dinlenme tesislerine girdim. Allah'tan bu dinlenme tesisinde oto elektrik işi yapan bir esnaf vardı. Hemen aküyü söküp şarja taktık.

Bu durumda şöyle bir ikilimde kaldık; ya yeni aküde çok çok az şarj vardı ve motosiklet şarj edemeden bitti, ya da motosiklet hiç şarj etmiyor!

Orada yapacak bir şey olmadığı için 12:25'ten 13:35'e kadar yeni aküyü şarja taktık. Elektrikçi bu şarjın motosikleti Ankara'ya kadar götüreceğini söyledi. (136 Km!) Bu arada "farı yakma" dedi.

Farın otomatik olduğunu söyleyince farın sigortasını sökerek devre dışı bıraktık. Ankara'ya gidene kadar hiç sinyal ve korna kullanmadım.

Ankara'ya girince Honda Efe'ye gidecektim ancak görüşmeye çok geciktiğim için direkt Ulus'a kurum binasına gittim. Görüşmeden sonra servis kapanmış olduğu için servise uğrayamadım.

Cumartesi sabahı ilk işim servise gidip motosikletin aküyü şarj edip etmediğini öğrenmek olacak.

Ancak işin garip tarafı, Dörtdivan'daki şarjdan sonra başka bir müdahele yapmamış olmama rağmen görüşmeden sonra Ankara içinde bir sürü yere gittim. Birkaç kere motosikleti kapattım. Yarım saat sonra, bir saat sonra vs. çalıştırdım. Kızılay'dan Keçiören'e (kalacağım ev) sorunsuz geldim. Bu bana çok acayip geldi.

Ama yine de bu haliyle otobana girip tekrar yolda kalmayı göze alamadığım için Cumartesi servise gitmeye karar verdim.

Son olarak aküyü aldıktan sonra dinlenme tesisine dönmek için Bolu'da otobüs beklerken çok güzel bir kızla çok güzel bir muhabbetimiz oldu. İkimiz de sohbetten hoşnut kaldık ve otobüsün gelmesine ikimiz de sevinemedik!
Ama o andaki stres, yorgunluk ve endişem nedeniyle bırakın numarasını almayı, kızın adını bile sormadım! :(

Valla bu kadar olumsuzluğa rağmen yine de vazgeçmedim ve Ankara'daki görüşmeye gittim. Sonuç; Önümüzdeki hafta TİKA'da işe başlıyorum!

ankara ya hoşgeldn o zaman
müsat bir zaman tanışalım
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
2
Bir hafta sonra bayiye gelecekmiş ozaman almaya gideceğim. Bana cbr nin özelliklerini yazabilir misiniz. Mesala otamatik far gibi
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Bir hafta sonra bayiye gelecekmiş ozaman almaya gideceğim. Bana cbr nin özelliklerini yazabilir misiniz. Mesala otamatik far gibi

Dostum şimdi say say bitmez. En mantıklısı hondanın kendi sitesinden bakman =)

Bide benim taktığım manetlerin kırmızısı pek bi pembemsi garip bi renk. O manetleri boyatabileceğim bi yer var mı İstanbul'da? Daha Koyu bi kırmızıya?
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Beyler ben Kocaeli'den Ankara'ya taşınıyorum :)

Bu arada Cuma sabahı 06:45'de Kocaeli'den Ankara'ya yola çıktım.

Sabah 8:03'de 144. Km'de Bolu dağı tüneli içinde yolda kaldım. Akü bitmiş!

Daha sonra motosikleti kurtarma ekibi nezaretinde çekiciyle dinlenme tesisine götürdük. Abant'taki HighWay Avm dinlenme tesisleri. (08:50)

Oradan otobüsle Bolu'ya geçtim ancak otobüs şoförü beni sanayide indirmeyi unuttuğu için taa şehir merkezine kadar gittim. Saat oldu 09:40

Sora sora sanayiye gittim ve akü avına çıktım. Bosch, Varta ve Yuasa marka akü bulamadım. Ben de bulabildiğim tek 12V 6A aküyü aldım. (Çin) (11:00)

Ustaya yeni aldığım akünün şarj durumunu ısrarla sormama rağmen, "tak, çalışır, sorun olmaz" dedi. Ben de aküyü alıp dinlenme tesislerine geri döndüm. (12:00)

Yeni aküyü taktıktan sonra yola çıktım. "Sorun yok, her şey yolunda" derken o da ne? Yeni akü de aynı şekilde bitti ve motosiklet yine stop etti. (48 Km sonra!)

Allah'tan hafif meyilli bir yoldu da motosiklet kapalı bir şekilde yürümeye devam etti. Dörtdivan dinlenme tesislerine 100 metre kala meyilin de bitmesiyle motosiklet durdu.

Sürükleyerek dinlenme tesislerine girdim. Allah'tan bu dinlenme tesisinde oto elektrik işi yapan bir esnaf vardı. Hemen aküyü söküp şarja taktık.

Bu durumda şöyle bir ikilimde kaldık; ya yeni aküde çok çok az şarj vardı ve motosiklet şarj edemeden bitti, ya da motosiklet hiç şarj etmiyor!

Orada yapacak bir şey olmadığı için 12:25'ten 13:35'e kadar yeni aküyü şarja taktık. Elektrikçi bu şarjın motosikleti Ankara'ya kadar götüreceğini söyledi. (136 Km!) Bu arada "farı yakma" dedi.

Farın otomatik olduğunu söyleyince farın sigortasını sökerek devre dışı bıraktık. Ankara'ya gidene kadar hiç sinyal ve korna kullanmadım.

Ankara'ya girince Honda Efe'ye gidecektim ancak görüşmeye çok geciktiğim için direkt Ulus'a kurum binasına gittim. Görüşmeden sonra servis kapanmış olduğu için servise uğrayamadım.

Cumartesi sabahı ilk işim servise gidip motosikletin aküyü şarj edip etmediğini öğrenmek olacak.

Ancak işin garip tarafı, Dörtdivan'daki şarjdan sonra başka bir müdahele yapmamış olmama rağmen görüşmeden sonra Ankara içinde bir sürü yere gittim. Birkaç kere motosikleti kapattım. Yarım saat sonra, bir saat sonra vs. çalıştırdım. Kızılay'dan Keçiören'e (kalacağım ev) sorunsuz geldim. Bu bana çok acayip geldi.

Ama yine de bu haliyle otobana girip tekrar yolda kalmayı göze alamadığım için Cumartesi servise gitmeye karar verdim.

Son olarak aküyü aldıktan sonra dinlenme tesisine dönmek için Bolu'da otobüs beklerken çok güzel bir kızla çok güzel bir muhabbetimiz oldu. İkimiz de sohbetten hoşnut kaldık ve otobüsün gelmesine ikimiz de sevinemedik!
Ama o andaki stres, yorgunluk ve endişem nedeniyle bırakın numarasını almayı, kızın adını bile sormadım! :(

Valla bu kadar olumsuzluğa rağmen yine de vazgeçmedim ve Ankara'daki görüşmeye gittim. Sonuç; Önümüzdeki hafta TİKA'da işe başlıyorum!

geçmiş olsun kardeşim. kötü olmuş gerçekten. akü bitmeden önce far ışık yoğunluğunda azalma vs olması gerekmez miydi? daha önce farkederdin böyle birşey olsa? ben de akü bitmesinden çok korkuyorum. buna bir önlem var mı acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

Ayhan bey , Benım motor Honda efede şu anda serviste :) Motoruma bakıver arada gitte :) Kaybolmasın oralarda :)

kardeş senin kaza haberini yeni gördüm. geçmiş olsun. kaza geçirmene rağmen hala soğumamışsın motosikletten. güzel bir şey. dikkatli olmak lazım bana da bu ara sanki bir sıkıntı yaşayacakmışım gibi geliyor çok dikkatli sürüyorum. ama ne kadar dikkatli olsan da tabii yeterli olmuyor bir hanzo çıkıp berbat ediyor işleri. önceden agresif kullanırdım artık çok temkinli kullanıyorum hep hata payı bırakıyorum araçlarla aramda. hata yaparsa toparlama imkanım olsun diye.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
oraya değilde diğer hondaya verebilirdik motoru ben çalışma düzenlerini beğenmedim
Büğün xismailaydin benım motorun yanında idi. telefonla görüştüğümüzde ismail ile motora 4500 tl gibi bi masraf çıkar demişler. Motoru Komple mi değiştirecekler anlamadım. Expertiz Pazartesi günü qelecekmiş Sercan diye Bir dostum var oda motora öğleden sonra bakmaya gitmiş. Aynen onada 5000 tl gibi bi masraf var. Perte cıkabilir demişler. Yahu bu motor 380 Km yol geldi. Ön fren merkezini söktük. motorun Kafa kısmı hasarlı+Amartösörler değişecek.

Far - Depo ve Jantın değişmesine bile gerek yok.. Bu iş nasıl olacak nasıl sürer bilgisi olan varmı?
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
65
arkadaslar yarınki istanbul parktaki yarısa kapalı trıbun 2 tane biletim var bostancıdayım ısteyen olursa bana ulassın
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Büğün xismailaydin benım motorun yanında idi. telefonla görüştüğümüzde ismail ile motora 4500 tl gibi bi masraf çıkar demişler. Motoru Komple mi değiştirecekler anlamadım. Expertiz Pazartesi günü qelecekmiş Sercan diye Bir dostum var oda motora öğleden sonra bakmaya gitmiş. Aynen onada 5000 tl gibi bi masraf var. Perte cıkabilir demişler. Yahu bu motor 380 Km yol geldi. Ön fren merkezini söktük. motorun Kafa kısmı hasarlı+Amartösörler değişecek.

Far - Depo ve Jantın değişmesine bile gerek yok.. Bu iş nasıl olacak nasıl sürer bilgisi olan varmı?
Motorun kazali resmi var mi?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Motorun kazali resmi var mi?

Motorun resimleri bunlar. AMARTörsör kesin değişecek çifti. Şaşede bişi yok. Ön disk kesin değişecek. depoda ufak ezik war.tank pedin sol altında ve sağ altında.
V371HOa.jpg

mmzGQ5V.jpg
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
ankara ya hoşgeldn o zaman
müsat bir zaman tanışalım

Merhaba Ayhan,

Olur, önümüzdeki Salı günü tekrar Ankara'da olacağım. Perşembe ve sonrasında istediğin zaman buluşup tanışabiliriz.

Bu arada benim akü sorunu için motosikleti Honda Efe'te götürdüm. Adamlar aküyle ilgili testleri yaptılar, şarj edip etmediğini kontrol ettiler, yağ eksilmişti onu tamamladılar, balataları ve motosiklet sıvılarını kontrol ettiler, zinciri ayarladılar ve motosikletle Kocaeli'ye dönebileceğimi söylediler. Herhangi bir ücret de talep etmediler.

Diğer servisi görmediğim için kıyaslama yapamam ama hizmet kalitesi kötü değildi bence.

Tabi işin içine kaza ve kırık parça tedariği girince süreçler uzayabiliyor ancak bu çoğunlukla firmaların dışında gelişen prosedürler nedeniyle bu şekilde oluyor.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Motorun resimleri bunlar. AMARTörsör kesin değişecek çifti. Şaşede bişi yok. Ön disk kesin değişecek. depoda ufak ezik war.tank pedin sol altında ve sağ altında.
http://i.imgur.com/V371HOa.jpg
http://i.imgur.com/mmzGQ5V.jpg

Bu haliyle motorun perte çıkması daha mantikli değil mi? Şuan resimlerden perte çıkar denilecek kadar ağır gözükmüyor ki honda servisinde bundan daha hasarli motoru yeniden yaptıklarını gördüm. Şahsen ben perte çıkıp maliyetinin ödenmesini isterdim.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
Merhaba Ayhan,

Olur, önümüzdeki Salı günü tekrar Ankara'da olacağım. Perşembe ve sonrasında istediğin zaman buluşup tanışabiliriz.

Bu arada benim akü sorunu için motosikleti Honda Efe'te götürdüm. Adamlar aküyle ilgili testleri yaptılar, şarj edip etmediğini kontrol ettiler, yağ eksilmişti onu tamamladılar, balataları ve motosiklet sıvılarını kontrol ettiler, zinciri ayarladılar ve motosikletle Kocaeli'ye dönebileceğimi söylediler. Herhangi bir ücret de talep etmediler.

Diğer servisi görmediğim için kıyaslama yapamam ama hizmet kalitesi kötü değildi bence.

Tabi işin içine kaza ve kırık parça tedariği girince süreçler uzayabiliyor ancak bu çoğunlukla firmaların dışında gelişen prosedürler nedeniyle bu şekilde oluyor.


onlar biraz pahallıcı dediğim biraz da servis ortamı biraz dağınık ve ben beğenmedim biraz da sorun yaşadım ondandır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst