Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
haralet çizgisinde 3. dişi geçen varmı.
benim motor 3 çizgiyi geçmiyoda hiç ?

zaten geçmemesi iyiye işaret ;)

motoru ilk çalıştırdığında tek diş yanıyor daha sonra ideal olan sıcaklığa geliyor ki buda ortalama 3. diş...
ben çok trafikte sürekli dur kalk yaptığımda da kontrol ediyorum ama hiç geçmedim daha ...
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Eyww, büyük sevaba girersin :)
________________________

Arkadaşlar Honda' nın bu "depo, yedek depo <--> yakıt göstergesi" mantığını çok güzel çözmüştüm ama CBR' da hala kafam allak bullak oluyor :mrgreen:

Şimdi geçenlerde yakıt aldım tek çizgideydi gösterge, 58TL mi ne almıştım (60 Liraya çok yakındı birtek onu hatıurlıyorum :mrgreen: )

Şimdi tekrar yakıt aldım, yine tek çizgideydi 34 Lirada taştı depo :mrgreen: Benzine %50 indirimmi geldi, diye düşündüm bi an ::145::

Zamanla bunuda çözücem orada sorun yok ta, yedek anahtarı diye bişey okumadım hiçbiyerde, yok diye düşünüyorum bu yüzden. Tek baz aldığım göstergedeki tek çizgi :)

Yani bu tek çizgiye düştüğü gibi içinde en az 5 lt yakıtmı oluyor deponun, yoksa göstergenin zaman zaman bukadar tutarsız olduğu da oluyor mu :silent:

Sorun olsa, fulleyince jilet gibi çalışmazdı yani, göstergede de bişey yok :) Çok dolandırdım lafı, .... sarıyoruz :mrgreen: İşin özü bu durum normalmi / değilmi, herkes tek çizgide bukadar değişken yakıt mı alıyor, esas sorum bu :mrgreen:

Benim ki sinde de çizgi yanıp sönmeye başladığında gidip alırsam 9 litre civarlarında alıyo 45 TL civarında veriyorum genelde. Aslında dibine kadar kurutup benzini fullemek lazım ne kadar alıyor diye denemek için :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cıbır 250 ye altın semer vursan eşek yine eşektir tek silindirli ss mi olur honda yaparsa anca bu sütçü beygirini yapar daelim bile cıbıra otobanda toz yutturduğuna göre varın halinizi görün:farao:
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
bu kawa cıların bızımle ne alıp veremedıgı var hala anlayamadım :)

Kardeşim ben sana söyleyeyim. Bu arkadaşların kawasakiyi seçmesinde ki nedenleri;
1-Otosan Kamyonet gösterge paneline sahip olmaları;
2-arka 140 değil, 130 lastik olması :(Hazmedememek)
3-Para b*k gibidir böylelerinde, yedek parça düşünmezler basar parayı fizandan da olsa getirtmeye çalışırlar. (Rezillik çekmekten zevk alırlar.)
4-Motorla kaza yaptıktan sonra motoru garaja atarlar yedek parça için 5-6 beklemeyi severler.
5- Kawasaki bide böyleleri için "Madem 600 e yetmiyorsun maddiyatında yeterli değil, al sana 250 lik çift silindir hadi rengini de yeşil yapayım kawasaki zx serisine biner gibi hisset" diye motor çıkarmış...
6-Yakıt göstergesi olmamasından memnun olurlar.
7-Biri sorduğunda da "Kawasaki ye biniyorum deyip motordan anlamayanların aklında 600 lük yarış motosikleti galiba düşüncesi bırakmak.

Bu arkadaşın zevkide yeşillik demek ki. Hani ot geldin ot gidiyorsun derler ya... ::144::

Motosiklet görsel, zihinsel ve beklenti üçgeninde bir zevk meselesidir. Bnm tercihim CBR, ben Ninja da bi görsellik göremedim açıkcası. Her yer grenaj ve yeşil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

cıbır 250 ye altın semer vursan eşek yine eşektir tek silindirli ss mi olur honda yaparsa anca bu sütçü beygirini yapar daelim bile cıbıra otobanda toz yutturduğuna göre varın halinizi görün:farao:

Daelim le Cbr ı karşılaştıran zihniyete bak hele. Koçum senin Ninja'n mı var hakaten? Yoksa "Motosikleti : henüz yok, ama olacak" ibaresini koyda seni hoş karşılayalım. Edebiyat yapma boş yere. Adam Daelim dedi yaa :queen: "O ne yeniyor mu?" :flower:
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
https://www.change.org/tr/kampanyalar/karayollar%C4%B1-genel-m%C3%BCd%C3%BCrl%C3%BC%C4%9F%C3%BC-emniyet-genel-m%C3%BCd%C3%BCrl%C3%BC%C4%9F%C3%BC-motosikletleri-fark-edin-yaz%C4%B1l%C4%B1-levhalar-bulundurulsun?share_id=fwrowjPswg&utm_campaign=autopublish&utm_medium=facebook&utm_source=share_petition
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
https://www.change.org/tr/kampanyalar/karayollar%C4%B1-genel-m%C3%BCd%C3%BCrl%C3%BC%C4%9F%C3%BC-emniyet-genel-m%C3%BCd%C3%BCrl%C3%BC%C4%9F%C3%BC-motosikletleri-fark-edin-yaz%C4%B1l%C4%B1-levhalar-bulundurulsun?share_id=fwrowjPswg&utm_campaign=autopublish&utm_medium=facebook&utm_source=share_petition

Adam ters yön girilmez levhasını görüp sokağa dalıyor hocam hemde son sürat. hız 70 diyor 100 le gidiyor. Burası Türkiye.... Bilinçli insanlar anca farkeder...
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Bugün hazır işim yok motorla uğraşayım biraz dedim... Gittim iphone kırmızı zincir yağı ve temizleyici aldım.. yaklaşık 2 saattir otoparkta uğraşıyorum... sonuç ellerim simsiyah yağ, otopark zemini leş gibi... Anladım ki arka sehpasız olmaz bu işler... şimdi yıkamada motor çıkınca kırmızı zincirin resmini koyarım mutalaka buraya... Birde ellerim yağ içerisinde oldu ve çıkmıyor yıkadığımda, bunu çıkarabileceğim bir yöntem varmı yoksa zaman her acının olduğu gibi bununda ilacımı?
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Bugün hazır işim yok motorla uğraşayım biraz dedim... Gittim iphone kırmızı zincir yağı ve temizleyici aldım.. yaklaşık 2 saattir otoparkta uğraşıyorum... sonuç ellerim simsiyah yağ, otopark zemini leş gibi... Anladım ki arka sehpasız olmaz bu işler... şimdi yıkamada motor çıkınca kırmızı zincirin resmini koyarım mutalaka buraya... Birde ellerim yağ içerisinde oldu ve çıkmıyor yıkadığımda, bunu çıkarabileceğim bir yöntem varmı yoksa zaman her acının olduğu gibi bununda ilacımı?

Gazyağı ile yıkarsan 5 saniye sürmez yağların çıkması
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
124
Bugün hazır işim yok motorla uğraşayım biraz dedim... Gittim iphone kırmızı zincir yağı ve temizleyici aldım.. yaklaşık 2 saattir otoparkta uğraşıyorum... sonuç ellerim simsiyah yağ, otopark zemini leş gibi... Anladım ki arka sehpasız olmaz bu işler... şimdi yıkamada motor çıkınca kırmızı zincirin resmini koyarım mutalaka buraya... Birde ellerim yağ içerisinde oldu ve çıkmıyor yıkadığımda, bunu çıkarabileceğim bir yöntem varmı yoksa zaman her acının olduğu gibi bununda ilacımı?

kırmızı zıncır nasıl durdu resımlerı beklıyoruz hocam bende dun jantlara kırmızı bant cektım super oldu paylasırsan sevınırıö
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Gazyağı kullanmam zincirime zaten temizlemede de problem yok http://www.feyizoglu.com/Zincir-Temizleme-Spreyi-750-ml-_47481.html#0 kullandım gayet memnun kaldım... sıkıntı arka sehpa olmadığı için sürekli motoru hareket ettirmek...

Niye ki? Gaz yağının bir zararı mı var? Bende gaz yağı ile temizliyorum zinciri. Bulasik eldivenlerini takiyorum, ince boya fircasiyla fırçayı gaz yagina banarak iyice bi temizliyorum. Ayna gibi oluyo zincir. Sonra sprey zincir yagiyla yagliyorum. Arka sehpa olmadığı için yan sehpaya dogru yatırıp tekeri öyle döndürüyorum.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Niye ki? Gaz yağının bir zararı mı var? Bende gaz yağı ile temizliyorum zinciri. Bulasik eldivenlerini takiyorum, ince boya fircasiyla fırçayı gaz yagina banarak iyice bi temizliyorum. Ayna gibi oluyo zincir. Sonra sprey zincir yagiyla yagliyorum. Arka sehpa olmadığı için yan sehpaya dogru yatırıp tekeri öyle döndürüyorum.

Açık ve net internette bir problem yaşatacağı vs. gibi birşeye rastlamadım ama gaz yağına hiç güvenmiyorum.. Tamamen kişisel bir şey başka bir nedeni yok yani.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Evet beyler zincir boyama fantazim hüsranla sonuçlandı... oto bakım ustasına extra 10 lira verdim komple temizletmek için aleti :pr: resim bile çekmedim koymak için.. düzgün birşekilde yaptırmak için zincirin sökülmesi gerekli bence neyseki boya kurumadan çıkarttırdım zincir ve sıçrayan yerlerden... adam gibi zincir spreyi alıp yoluma devam ediyorum artık :)
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Speyden illallah ettikten sonra, 1 lt gaz yağı aldım, henüz temizliğe girişmedim ama boru değil ya gazyağı :D spreyden iyi sonuç vereceğime eminim :D
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Speyden illallah ettikten sonra, 1 lt gaz yağı aldım, henüz temizliğe girişmedim ama boru değil ya gazyağı :D spreyden iyi sonuç vereceğime eminim :D

Gazyağı, O-Ringler ve zincir için, diğer temizleyici tüm kimyasal spraylerden daha zararsız :) Daha da zararsızı, kokusuz gaz yağı falan gibi bir sürü saçma sapan takma isimle bulunabilen "Kerosene" :)

Biraz daha hafifletilmişi, oynanmışıdır gaz yağının, sonuç olarak özü aynı :)

Bir video vardı denk gelirsem paylaşırım, her sıvıyı doldurup günlerce, aylarca belli sıcaklık ve soğuklarda falan test ediyorlardı

1. Kerosene, 2. Gaz Yağı sonra içeriği çok uzak olmayan WD-40 sanırım sonra diğer temizleyiciler falan gibi gidiyordu işte liste :)

Zaten yeni motosikletlerin kullanım kılavuzlarında genellikle yazar "Zincirinizi Kerosene ile temizleyiniz ve uygun zincir yağı ile yağlayınız" gibisinden bir uyarı :)

Yani gaz yağı alarak çok doğru bişey yapmışsın, orta sertlikte uzun kullı bir fırça ile emip, zincirin üzerinde gezdirerek akıt, biraz bekle...

aynı işlemi birdaha yaparken göreceksin zaten, hiç uğraşmadan kir, pas hepsi akacak, sonra bir sigara molasında gaz yağı uçacak, geriye kalan sadece yağlamak :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst