Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç gerek yok, böyle şeyleri kafaya bile takma. Satarken yan yatırdım dersin, kazalı sanmaz kimse. 2 kişi gelip de 5 dk incelese bütün geçmişi çıkıyor motorun, grenaj ve manetin dışında daha bir ton parçada iz kalıyor çünkümotoru 2 kez yan yatırmışlığım var, bunun sonucunda fren manetinin ucu kırıldı. Maneti ve grenajları serviste değiştirsem teknik servis bunu raporuna bunları yazarmı? Yani örnek veriyorum 2 yıl sonra satarken bunlar karşıma çıkacaksa, servisten sadece satın alıp kendim taktırmak daha mantıklı (alıcak kişi kazalı sanmasın)
Ayrıca motorum 4200 km'de servisi aradım biran önce 4000 bakımına gelin dedi, 4000 bakımı diye bişey varmıki? :sunny:

