Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru 2 kez yan yatırmışlığım var, bunun sonucunda fren manetinin ucu kırıldı. Maneti ve grenajları serviste değiştirsem teknik servis bunu raporuna bunları yazarmı? Yani örnek veriyorum 2 yıl sonra satarken bunlar karşıma çıkacaksa, servisten sadece satın alıp kendim taktırmak daha mantıklı (alıcak kişi kazalı sanmasın)

Ayrıca motorum 4200 km'de servisi aradım biran önce 4000 bakımına gelin dedi, 4000 bakımı diye bişey varmıki? :sunny:
Hiç gerek yok, böyle şeyleri kafaya bile takma. Satarken yan yatırdım dersin, kazalı sanmaz kimse. 2 kişi gelip de 5 dk incelese bütün geçmişi çıkıyor motorun, grenaj ve manetin dışında daha bir ton parçada iz kalıyor çünkü :p.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
76
cıbır 250 ye altın semer vursan eşek yine eşektir tek silindirli ss mi olur honda yaparsa anca bu sütçü beygirini yapar daelim bile cıbıra otobanda toz yutturduğuna göre varın halinizi görün:farao:

motorun son süratte 10km hızlı gidiyor diye havalanma koç.çabuk inersin aşağı.ilk önce amortisörlerine bakım yaptır öyle gel. 0-100de alırım ama anahtarını.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
motoru 2 kez yan yatırmışlığım var, bunun sonucunda fren manetinin ucu kırıldı. Maneti ve grenajları serviste değiştirsem teknik servis bunu raporuna bunları yazarmı? Yani örnek veriyorum 2 yıl sonra satarken bunlar karşıma çıkacaksa, servisten sadece satın alıp kendim taktırmak daha mantıklı (alıcak kişi kazalı sanmasın)

Ayrıca motorum 4200 km'de servisi aradım biran önce 4000 bakımına gelin dedi, 4000 bakımı diye bişey varmıki? :sunny:

bence servis tanıdık degılse cok 4000 geçirme ilerde motorda sorun olursa zamanında bakıma gelmemıstın dıye garantı kapsamına sokmazlar hatırlayamadım ama sanırım burda bu sitede birisinin başına gelmişti ama servis tanıdıksa sorun degıl sen 6000 km de de gıtsen oraya gelış zamanına 3980 km yazdırırsın.bir manetse kendın al tak derım ama zaten sadece manetse sorun etme motorcu adam neyın neden değiştiğini anlar yanı dert etme manetı değiştir gitsin.
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
Arkadaslar motorumun on camini mavi yapmak istiyorum.Alabilecegimiz bir yer var mi yoksa film mi cektirecegiz.yanilmiyosam barodi adli arkadasimiz yaptiemisti
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bomba durmuş, şimdiye kadar tüm motosikletlerine yaptığın her değişimi düşünürsem, enn beğendiğim bu ön cam oldu, acaip yakıştırdım :thumleft:
Eyvallah saol kardesim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:53 ----------

Arkadaslar motorumun on camini mavi yapmak istiyorum.Alabilecegimiz bir yer var mi yoksa film mi cektirecegiz.yanilmiyosam barodi adli arkadasimiz yaptiemisti

Istanbulda isen istedigin ebatta orjinalin kopyasini hangi renk istiyorsan 1gun icinde yapiyorlar.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Gazyağı kullanmam zincirime zaten temizlemede de problem yok http://www.feyizoglu.com/Zincir-Temizleme-Spreyi-750-ml-_47481.html#0 kullandım gayet memnun kaldım... sıkıntı arka sehpa olmadığı için sürekli motoru hareket ettirmek...

En basitinden benzin bile bu işi çözer :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

gaz yağı 1,5 lt pet şişeyi 5 tl ye dolduruyorlar ankara da

Denizli' de 0.5 lik şişeye 2.5 liradan aldım. Piyasa nedense her yerde aynı değil gibi...
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
bende bu hafta sonu 2 kez kaza yaptım, yani kaza denirse, bi sağa bi sola yatırma oda panik frenle, 2 sinde de karşıma araba çıkmasıyla olan şeyler, çok moralim bozuldu, çok demorolize oldum, hatta nerdeyse soğudum motordan, makine de bişey yok allahtan, birinde vides pedalı birinde de fren pedalı içeri doğru eğildi, bide benim sol ayak biraz ezildi, ilk kaza çok salakçaydı zaten evin önünde oldu da 2. si ondan daha salakçaydı, zaten ilk kazayı yaptıktan sonra bi garip oldum böyle bi soğudum gibi, ne bileyim, motor işi konsantrasyon arkadaşlar, yani hani bi laf varya bugün ben kaza yapıcam diye binin motora hani laf işte onlar gerçekten yapınca olay başka oluyo, neyse motorda bişey yok ama ruhum zarar gördü :salut:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Elemanın teki Mekanik ABS diye bişey takmış motosikletine, duyan bilen varmı bu şeyi, nedir ne değildir :silent:

Daha yeni takmışmış, çok büyük fark beklemiyormuşmuş ama feci bir fark oluşmuş frenlemede, tekerlek kilitlemesini hidrolik ile engelleyebiliyormuşmuş, merak ettim şimdi bak :mrgreen:



 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
bende bu hafta sonu 2 kez kaza yaptım, yani kaza denirse, bi sağa bi sola yatırma oda panik frenle, 2 sinde de karşıma araba çıkmasıyla olan şeyler, çok moralim bozuldu, çok demorolize oldum, hatta nerdeyse soğudum motordan, makine de bişey yok allahtan, birinde vides pedalı birinde de fren pedalı içeri doğru eğildi, bide benim sol ayak biraz ezildi, ilk kaza çok salakçaydı zaten evin önünde oldu da 2. si ondan daha salakçaydı, zaten ilk kazayı yaptıktan sonra bi garip oldum böyle bi soğudum gibi, ne bileyim, motor işi konsantrasyon arkadaşlar, yani hani bi laf varya bugün ben kaza yapıcam diye binin motora hani laf işte onlar gerçekten yapınca olay başka oluyo, neyse motorda bişey yok ama ruhum zarar gördü :salut:

Aynı durumu bende yaşıyorum ama zaman herşeyin ilacı. Kısa süre sonra eski keyfin yerine gelecektir. Moral bozma. :cat:
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Sonunda bugün Ebay den sipariş ettiğim manetleri aldım ama malesef sonuç istediğim gibi olmadı. Debriyaj manetini hafif bi traşlamayla beraber uydurduk yerine ama fren manetinin alt tablasımıdır ne deniyorsa orası yatağa büyük geldi ve traşlamak zorunda kaldık baya serviste. Yarım saat uğraşı sonunda onuda oturttuk ama fren kolu gidona baya yakın duruyo. görünüş olarakta debriyaj manetiyle fren manetinin gidona uzaklıkları çok farklı oldu =( frenleme yaparken de ön freni iki parmak kullanırdım şimdi mesafe kısa olduğundan 4 parmakla çekiyorum.

4RpkjgA.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Elemanın teki Mekanik ABS diye bişey takmış motosikletine, duyan bilen varmı bu şeyi, nedir ne değildir :silent:

Daha yeni takmışmış, çok büyük fark beklemiyormuşmuş ama feci bir fark oluşmuş frenlemede, tekerlek kilitlemesini hidrolik ile engelleyebiliyormuşmuş, merak ettim şimdi bak :mrgreen:

[url]http://u1309.hizliresim.com/1f/9/sh1sr.jpg[/url]

[url]http://r1309.hizliresim.com/1f/9/sh1xd.jpg[/url]

Şimdi resimdeki frenler sanırım duke200 den felan alınma, çünkü BYBRE yazıyor üstünde. Brembonun, KTM hindistan moelleri için ürettirdiği yan sanayisi.

ABS sistemi fren gücünü-kapasitesini artırmaz, sadece kitlemeyi engeller. Frenlemedeki iyileşmenin sebebi bu kaliper değişimi olsa gerek. Ki Duke'nin frenleri gerçekten agresif ve çok başarılı.

Şimdi bu hidrolik yada namı diğer menkanik abs 1100 GS lerde de kullanılıyor. Elektronik beyin gerektirmeden her motora uygulanabilir. Tabi montajını ve ayarını yapabilirseniz.

Demekki orjinal CBR kaliperini ya oturmadı yada uymadı ki bu arkadaş brembo kaliperler ile uygulamış motora.

Bu mekanik ABS sistemi de elektroniğe göre biraz daha yavaş çalışır. Sallıyorum şuanki normal abs saniyede 5-10 kere tutup bırakıyorsa bu sistem 1-2 kere tutup bırakır. Ama özellikle düz sert frenajda düşmeyi büyük ölçüde engeller(diye tahmin ediyorum). Viraj içinde ise çok çok güvenilecek bişey değil(biraz fazla yatmışsak) ama hiç yoktan da iyidir.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
En basitinden benzin bile bu işi çözer :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------



Denizli' de 0.5 lik şişeye 2.5 liradan aldım. Piyasa nedense her yerde aynı değil gibi...


üstad benzinliklere soracan gaz yağı varmı die sanayi bölgelerindeki benzinliklerde oluyor koca ankarada 3 yerde satılıyor benim bildiğim
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Selamlar. Ameliyatımı oldum. Çok iyi geçti şükürler olsun. 1 hafta olmasına rağmen beyağı toparladım. %100 toparlanma sürecimin 6 ay olduğunu söyledi doktor. 1-2 gün içinde Kaza yerındekı savcılıktan dosyaları alıp motosikleti bi arkadasımın yardımı ile Kastamonu Honda Yetkili servise çekeceğiz. Kastamonuda olan arkadaşlar mümkünse benımle irtibata geçebilir mi ?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Bu sistem Mondial 150 cc'lik scooter'larda var ve hiç bir İŞ'e yaramıyor....Kendi motorumda elektronik abs var ve abs'siz modelden farkları:
ön ve arka disklerde optik okuyucu ve potik okuyucuların delikli çemberleri, abs pompası(sürücü kolt. tam altında),abs beyni ve sistem ana sigortası(30 amper)....
Yurt dışında benim motorun abs ve abs'siz versiyon fiyat farkı 1000 Euro civarında ..... şimdi bu iş bukadar basit ise araştırayım belki benim ufaklığa da takarız....:queen:
Geçin in bunları babam böyle bir ABS yok... Olur diyen varsa mondi'lerden söküp takın kendi motorlarınıza- DENEMESİ BEDAVA:queen:
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
zinciri 1000 km gaz yağı ile temizleyip yine zincir yağı ile temizlemeli
500km de sadece yağlama yapmalısın
ankara geliyorsan ostimde helvacıoğlu-castrol bayisi var ordan zincir yağı aldım 23tl ye şimdi ne kadar olmuştur bilmiyorum ben alalı 3 ay oldu
gayet güzel geçen hafta gaz yağı - fırça ile temizleyip yağladım yağ hala beyaz kıvamda ben yağı çok başarılı buldum
Gaz yağı zincirde paslanmaya sebeb oluyor arkadaşlar. Pazar günü gs2 deki eğitim hocamız zincirinizi gaz yağı ile temizlemeyin pas yapar onun yerine mazot kullanabilirsiniz dedi.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elemanın teki Mekanik ABS diye bişey takmış motosikletine, duyan bilen varmı bu şeyi, nedir ne değildir :silent:

Daha yeni takmışmış, çok büyük fark beklemiyormuşmuş ama feci bir fark oluşmuş frenlemede, tekerlek kilitlemesini hidrolik ile engelleyebiliyormuşmuş, merak ettim şimdi bak :mrgreen:

[url]http://u1309.hizliresim.com/1f/9/sh1sr.jpg[/url]

[url]http://r1309.hizliresim.com/1f/9/sh1xd.jpg[/url]

Anladığım kadarıyla fren hidrolik basıncının belirli bir sınırın üstüne çıkmasını engelliyor. Herhangi bir sensör olmadığı için tek yaptığı için maksimum basıncı düşürmek, kısacası frenlemeyi de kötü etkiler. Sensörü olan standart abs'ye göre çok atıl bir sistem. Ayrıca asfalt harici bir yolda veya yol kaygansa ufak bir fren basıncı tekeri kitlemeye yeterken pek bir faydası olmaz.

Hintli üreticilerin motorlarında kullanılıyormuş ve forumlarda pek tavsiye etmiyorlar :p. http://www.techenclave.com/community/threads/mechanical-abs-for-bikes.139787/

Resimler zaten cbr250r'a ait değil sanırım? Hangi motor?
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Selamlar. Ameliyatımı oldum. Çok iyi geçti şükürler olsun. 1 hafta olmasına rağmen beyağı toparladım. %100 toparlanma sürecimin 6 ay olduğunu söyledi doktor. 1-2 gün içinde Kaza yerındekı savcılıktan dosyaları alıp motosikleti bi arkadasımın yardımı ile Kastamonu Honda Yetkili servise çekeceğiz. Kastamonuda olan arkadaşlar mümkünse benımle irtibata geçebilir mi ?

Kardeşim geçmiş olsun. Ne zaman kaza yaptın yaa. Hiç haberimiz olmadı. Ben mi kaçırdım yoksa...?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

Gaz yağı zincirde paslanmaya sebeb oluyor arkadaşlar. Pazar günü gs2 deki eğitim hocamız zincirinizi gaz yağı ile temizlemeyin pas yapar onun yerine mazot kullanabilirsiniz dedi.

Habbala al burdan yak. O da nereden çıktı şimdi? :) İçimize kurt düşürdün yaw. Herkes gaz yağı gaz yağı derken bi skandal daha mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst