Organize olamadığımız için yalnız takılanlardanım..
Anadolu yakasında oturuyorum.Riva yapıp geliyorum![]()
Denizlide her çarşamba var kardeşim buyur gel. İstanbulda kim kime tım tıma![]()
merhaba arkadaşlar
şöyle bir fikir geldi aklıma. acaba arka dişliyi birkaç diş büyütsek motor daha atik olmazmı. bu konuda bilgisi olan varsa bizi bilgilendirebilir mi.
Kardeşim beyaz olan motor benim bende yazlıktaydım bayram boyunca genelde her haftasonu gidiyorum armutluya görüşmek ümidiyle..
Motoru hakkıyla kullandın,gönüllerde taht kurdunhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-sahibinden-satilik-cbr250r-134661850/detay/
Evet, motoru satma zamanı geldi çattı. İlanı açtım, onay sürecinde ama link burada dursun. İlgilenenlere duyurulur.
2014 te gelmeyecek diyorlar, kasımda eicma fuarı geçsin, yeni modeller belli olsun, 2. elde uygun bulursam onu da düşünüyorum.600fa yanlıs bılmıyorsam
hayırlı olsun cagdas sımdıden