Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet ferdinanddOrjinali polikarbon mu :silent:
Evet ferdinanddOrjinali polikarbon mu :silent:
s.a tur camını kaplattım ince film ile..
farıda kapladım deniz masi rengine.benim hoşuma gitti.
çizilmelerede önelem olur.
http://r1308.hizliresim.com/1d/f/rfsgx.jpg
http://r1308.hizliresim.com/1d/f/rfsk5.jpg
http://r1308.hizliresim.com/1d/f/rfslu.jpg
http://r1308.hizliresim.com/1d/f/rfsmn.jpg
Evet ferdinandd.
camdaki hgs motorun ilk sahibin hgs si.ben kart hgs kullanıyorum gayette iyi okuyo..cam güzel olmuş ama ben olsam farı kaplatmazdım. tricolor da güzel durur mavi renk ama siyah da o kadar iyi olmamış kanımca. ama sen beğendiysen yeter. önemli olan o.
o HGS okuyor mu ordan? ben de aynı yere yapıştırdım ama doğru dürüst görmüyor. bi görüyor bi görmüyor. HGS yi değiştirmişin bi de sanki. birinde önden görünüyor diğerinde arkadan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
HGS yi sizler nereye yapıştırdınız? sorunsuz kullanan varsa nereye yapıştırdığını söyleyebilir mi?:silent:
HGS yi sizler nereye yapıştırdınız? sorunsuz kullanan varsa nereye yapıştırdığını söyleyebilir mi?:silent:
yawww kardeşim bi saniye de geçip gidiyosunuz ne radyasyonuymuş allasen, fotonlar yetişemiyo hızınıza, radarlar tespit edemiyo plakalarınızı, o daha değmeden geçip gidenler war :flower: şaka bi yana işine geldiği gibi davranır bizim devlet amcamız, euro 3 emisyonlar motorlarda, vergiler dağlar dağlar boyu, sıfır araç satışlarında, benzinlerde, radyasyonun lafımı olur canımmmhem araştırma yapmışlar, motorcuların koruma kıyafetleri varya etkilemiyomuş radyasyon, reaktörün içine dalsan cillop gibi püri pak çıkarsın o derece, boru mu devletin koskoca tüiki, daha mı iyi bilecez :thumleft:
cam güzel olmuş ama ben olsam farı kaplatmazdım. tricolor da güzel durur mavi renk ama siyah da o kadar iyi olmamış kanımca. ama sen beğendiysen yeter. önemli olan o.
o HGS okuyor mu ordan? ben de aynı yere yapıştırdım ama doğru dürüst görmüyor. bi görüyor bi görmüyor. HGS yi değiştirmişin bi de sanki. birinde önden görünüyor diğerinde arkadan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
HGS yi sizler nereye yapıştırdınız? sorunsuz kullanan varsa nereye yapıştırdığını söyleyebilir mi?:silent:
Birsey soracaktim, bu motor ilk ne zaman uretildi acaba ? Satilik 2011 den eski modeli yok, olk defa 2011 de mi uretime basladi acaba, bilen bir arkadas bilgi verebilirse sevinirim.
Tesekkurler
Fiyatı kaç kayme ve nerden aldınız bu grid modelleriyle bende ilgiliyimde almayı dusunuyorumArkadaşlar uzun zamandır kask araştırmasındaydım ve Shark speed R alıcaktım.. Tabi AGV 96 Rossi yi görene kadar... Yeni kaskım ellerinizden öper :cat:
http://i40.tinypic.com/15n7pcp.jpg
http://i41.tinypic.com/opz6ef.jpg
http://i44.tinypic.com/v5bd3d.jpg
AGV nin en üst kasklarından olan Grid modelidir. Kesinlikle mükemmel bir kask... çok hafif ve çok sağlam... tavsiye ederim.
Fiyatı kaç kayme ve nerden aldınız bu grid modelleriyle bende ilgiliyimde almayı dusunuyorum![]()