Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaç basıyor diye soracaklar ikinci soru onu da sticker yapıştıracak mısın :p?
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
600 F
250
25.000TL
yok
var
eh işte
kasksız olmaz
kalkmıyo
ıyı duruyo


gıbı bı stıcker da yaptırabılırsın :D
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
barış abi özledik seni buralarda nick'ini yanlış yazmayı bile özledim :D
 

KNC

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
13
6. vites 6000 rpm= 100- 101 km/h
6. vites 7000 rpm= 117- 118 km/h
6 . viteste her 1000 devir aralığı 17 km / h hız aralığına denk gelir.diğer devirlerde hızın kaç olacağını hesaplayabilirsiniz.Arkadaşların sayısal verileri doğru . şüphesi olan arkadaşlar bu değer referansları baz alıp değerlendirsinler.yuksek devirde dusuk hız varsa aktarım organlarında bir sıkıntı vardır.zincir kaçırmayacağına göre ve krank olmayacağına göre. sorunu çeki balatasında derim veya depriyaj tam bırakmıyordur.debrijajı az sıkıp gazladınmı bağırır motor gucu tam aktarmaz zincire .

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:08 ----------

bence o yazı bu motora yakışmaz .boyle motorun kendini kanıtlamasına gerek yok.çevreye ses versen yeter guclu oldugunu kanıtlarsın.Eger yapıştırmak istersende 600 f in yazı tipi ve boyutu uygun değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:14 ----------

Arkadaslar egzos konusunda deneyimlerini ve bilgilerini paylaşmışlar.Egzostan cıkan sesin güzelliğinden bahsetmişler .Ben konuya baska acıdan bakacam.Turk toplumu olarak motorda goruntu ve ses iki kavram onemli.goruntu gozu ses ise kulagı oksuyor.Yalnız arkadsların mercek altına yatırdıkları egzosların sesini bilmem ama goruntu hos gelmıyor.su borusu gibi cıkan sonra ana boruya bağlanan bi durum var bence.
Ses ten yana bende hem fikirim sesi soyle tok ve guzel cıksa tamam.ama sonucta tek silindirli motor.bi de 4 zamanlı motor . 2 zamanlı olsa biraz daha ince ve sinek gibi cıkar .Ornek rx 115 rx 135 yamaha.
ben konuyu görsellikten yana yaklaştım.guzel ses çıkartıyorsa hem fikiriz.
egzos tanıtan ve taktıranlar arkadslar video eklesinler .... kulak verelim....

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:35 ----------

Arkadaslar egzos konusunda deneyimlerini ve bilgilerini paylaşmışlar.Egzostan cıkan sesin güzelliğinden bahsetmişler .Ben konuya baska acıdan bakacam.Turk toplumu olarak motorda goruntu ve ses iki kavram onemli.goruntu gozu ses ise kulagı oksuyor.Yalnız arkadsların mercek altına yatırdıkları egzosların sesini bilmem ama goruntu hos gelmıyor.su borusu gibi cıkan sonra ana boruya bağlanan bi durum var bence.
Ses ten yana bende hem fikirim sesi soyle tok ve guzel cıksa tamam.ama sonucta tek silindirli motor.bi de 4 zamanlı motor . 2 zamanlı olsa biraz daha ince ve sinek gibi cıkar .Ornek rx 115 rx 135 yamaha.
ben konuyu görsellikten yana yaklaştım.guzel ses çıkartıyorsa hem fikiriz.
egzos tanıtan ve taktıranlar arkadslar video eklesinler .... kulak verelim....
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bayram boyunca çalıştım. Sinir krizi geçirdim( İzin yok+mesai yok ) pazar günüde zaten resmi tatilimdi ki beni bu teselli ediyordu. Arkadasımı aldım bastım Karabükten Bartın-Amasra-Mugada sonra tekrar Amasra ve oradan Karabük yaptım. Karabükten Amasra-Mugada filan derken 188 km yol yaptım artçılı. Girdim benzinliğe : 28 TL aldı depo. 28/188= 0,148 kurus yaktım Bilgi amaçlı. Ayrıca Şehir İçide : 0,188 kurus yakmısım KARABÜK içinde.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
arkadaşlar size bi fikir danışıcam. motosikleti aldığımdan beri kim görse kaçlık bu diyor bıktım bu sorudan şöyle bişey düşündüm resimdeki gibi bi sticker yapsam veya sizin önerebileceğiniz bişey varmı?
[url]http://img46.imageshack.us/img46/8696/ixz7.png[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Sayın abim motorun orjinalini bozma. 600 lük demek çok zor olmasa gerek. Zaten bu soruyu sana soran merak ettiği için değil sırf sana sorma ihtiyacı hissettiği için soruyor. Bak aşağıda ki resimde de benim bi tanıdığım abi Suzuki İnazuma aldı. Herkes soruyormuş "Bunun markası ne?" diye o da bıkmış suzuki demekten neden bıktıysa. Motorun amortisörlerine suzuki yazdırmış. Hiç olmuş mu bi bak bakalım. Eskiden bisikletlerin ön maşasında yazardı BMX BİSAN BİANCHİ diye. Buyur;



---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------

Beyler, Merhaba;
Bu CBR250R in yakıtında ben bi orta yolu bulamadım. Bu motor FULL DEPO geçenlerde aldım. 47 TL ye doldu depo.Km sıfırladım 276 km gitti. 300 bile olmadı. Çok yaktım dedim kendi kendime. Gerçi tek diş yanıp söndükten sonra yakıt alıyorum. Yanıp sönmeye başladıktan sonra kaç km daha gider?

Yalnız 110 115 km/h arası gittim. Acaba depoyu fulledikten sonra 100 ü geçmesem yakıt farkeder mi? Yada sizler depoyu fulleyip ne kadar gittiğini hesap ettiniz mi? :silent:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Sayın abim motorun orjinalini bozma. 600 lük demek çok zor olmasa gerek. Zaten bu soruyu sana soran merak ettiği için değil sırf sana sorma ihtiyacı hissettiği için soruyor. Bak aşağıda ki resimde de benim bi tanıdığım abi Suzuki İnazuma aldı. Herkes soruyormuş "Bunun markası ne?" diye o da bıkmış suzuki demekten neden bıktıysa. Motorun amortisörlerine suzuki yazdırmış. Hiç olmuş mu bi bak bakalım. Eskiden bisikletlerin ön maşasında yazardı BMX BİSAN BİANCHİ diye. Buyur;

[url]http://u1308.hizliresim.com/1d/d/rd4lf.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------

Beyler, Merhaba;
Bu CBR250R in yakıtında ben bi orta yolu bulamadım. Bu motor FULL DEPO geçenlerde aldım. 47 TL ye doldu depo.Km sıfırladım 276 km gitti. 300 bile olmadı. Çok yaktım dedim kendi kendime. Gerçi tek diş yanıp söndükten sonra yakıt alıyorum. Yanıp sönmeye başladıktan sonra kaç km daha gider?

Yalnız 110 115 km/h arası gittim. Acaba depoyu fulledikten sonra 100 ü geçmesem yakıt farkeder mi? Yada sizler depoyu fulleyip ne kadar gittiğini hesap ettiniz mi? :silent:

Kardeşim bi önceki mesajımda ben yazdım :) tek diş yanıp sönmeye başladığı andan itibaren sakin kullanım 80 km rahat yapıyor. uzun yolsa 6ncı vites 6000 devirde motor 101 yapıyor. bu hızla sabit gidersen 0,14 kurusu geçmiyor. ben dün değişken hızlarda 188 km uzun yol yaptım yollar virahlı idi. düzlüğü buldummu asıldım gaza yerı geldi 70 yeri qeldi 150 bastım. artçılı idim. benzını fullediğimde 28 tl aldı ve tripmetrem 188 idi.

SAKİN KULLANIMDA kokluyo hele uzun yol olursa daha süper. ama şehir içinde 0,188 den aşağı göremedim daha. :)
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
bendede aynı 280 diyince yanıp sönmeye başlıyor yolda kalacaz die hemen dolduruyorum.yani artçılı 0,180 0,188 kr gibi rakamlar 3.8 lt gibi bir tüketim oluyor ankara şehir içi trafikte
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
arkadaşlar size bi fikir danışıcam. motosikleti aldığımdan beri kim görse kaçlık bu diyor bıktım bu sorudan şöyle bişey düşündüm resimdeki gibi bi sticker yapsam veya sizin önerebileceğiniz bişey varmı?
[url]http://img46.imageshack.us/img46/8696/ixz7.png[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

600 desen ne olcak 1000 desen ne hatta 2600 deyiver. Adam 250 R ye geliyo benım ibrede yok bunda yaa diyo. Kaç basıyor diyo. bende bilmıyorum kı SINIRSIZ bu diyom bastıkça gidiyor diyorum :D
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
cx571 :mrgreen: güldürdün beni. Bana da soran olmuştu ksç basıyor bu göstergesi yok dedi... Dijital o dedim EL CEVAP : O ne ki dedi :pr: :queen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Kaç basıyor :silent: SINIRSIZ bu bastıkça gidiyor... :D

Herkes soruyormuş "markası ne?" diye, bıkmış ( neden bıktıysa). Motorun amortisörlerine suzuki yazdırmış, hiç olmuş mu :silent:

:mrgreen::mrgreen:

Abi o soruyu bana bile soran var ya bana :queen: 125cc CB' ye bu soruyu sormak için adamın ne içmiş olması lazım :mrgreen: Ya sorduğu soruya göre kafaya alacaksın yada hiiç iplemiyceksin ::gazete::

Ne gerek var motosikletinizi ilkokul defteri gibi etiketle donatmaya :)
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Arkadaşlar korna zamanla bozulur mu ? Sanki sesi eskisinden daha kısık ve cızırtılı :/

bozulabilir..kornanın arkasında vida var onunla ayar yapabilirsin..titreşimden vida gevşeyebiliyor veya sıcaktan genleşebilir..benımkı de bozulmuştu ama o vidadan ayarladım..
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
bozulabilir..kornanın arkasında vida var onunla ayar yapabilirsin..titreşimden vida gevşeyebiliyor veya sıcaktan genleşebilir..benımkı de bozulmuştu ama o vidadan ayarladım..

Kardeşim senın gezi işi kesın ıptal mi oldu sımdı ya.. 26 ağustos için ben hazırdım oysaki..
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
30
Selamlar... Eylül ayında 10-15 gün gibi bi motosiklet seyahatine çıkmayı düşünüyorum. Kayseriden çıkıp Mersin - Tisan(mersinin 200 km kadar dışında bi belde) - Alanya -Antalya - Göcek - Datça - Bodrum ve dönüş rotasını düşünüyorum. Max 300 km lik mesafelerde konaklayıp mola vereceğim. Daha önce bu kadar uzun yol seyahati yapmadım. Önerileriniz ve yanıma almamı tavsiye ettiğiniz, karşılaşılan sık problemler nelerdir, tavsiyelerinizi bekliyorum. (Bags connection marka 60l çanta ve depo üstü çanta edindim)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
kardeş forumlarda bununla ilgili açılmış başlıklar olduığunu düşünüyorum. Burada şimdi herkes bir şey yazar ortalık karışır. Forumlarda ara gezi öncesi ihtiyaçlar diye. Yine sen bilirsin bekle bakalım yazanlar olur elbet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst