Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
30
kardeş forumlarda bununla ilgili açılmış başlıklar olduığunu düşünüyorum. Burada şimdi herkes bir şey yazar ortalık karışır. Forumlarda ara gezi öncesi ihtiyaçlar diye. Yine sen bilirsin bekle bakalım yazanlar olur elbet.

Baktım yazılara da özellikle CBR250 kullanıcılarına danışmak istedim. Lastik, motor, zincir vs. gibi sıkıntılar yaşayan vardır vs. vs...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bendede aynı 280 diyince yanıp sönmeye başlıyor yolda kalacaz die hemen dolduruyorum.yani artçılı 0,180 0,188 kr gibi rakamlar 3.8 lt gibi bir tüketim oluyor ankara şehir içi trafikte

Yeni kasa cbr 125 te depolar aynı 13 litre ....

full ledim şuan trip 281 km de. daha 3 diş var belkide 2.5 diş... şehir içi ve otoban yüksek devir seri kullanım. Tahminim 360 da yanıp sönecek gibi

Velhasıl torku hesaba katılırsa, cbr 250 başarılı tüketim konusunda, Ninjacılar düşünsün:p
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
Yeni kasa cbr 125 te depolar aynı 13 litre ....

full ledim şuan trip 281 km de. daha 3 diş var belkide 2.5 diş... şehir içi ve otoban yüksek devir seri kullanım. Tahminim 360 da yanıp sönecek gibi

Velhasıl torku hesaba katılırsa, cbr 250 başarılı tüketim konusunda, Ninjacılar düşünsün:p

ankara beypazarı yaptım ramazan önce 2 kişi 0,127 gibi bir rakama geldi km si bencede gayet iyi
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
ankara beypazarı yaptım ramazan önce 2 kişi 0,127 gibi bir rakama geldi km si bencede gayet iyi
Ayhan ustam bizim 250 R motorsiklet tamamen şehir dışı için üretilmiş uzun yol canavarı bence. şehirici 0,188 altını yakmayı başaramadım dediğim gibi. 70-80 kullan 0,106 kurus yakıyor. buda test edilmiştir :) benım yapmadığım test kalmadı bunun üzerinde :)
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
Ayhan ustam bizim 250 R motorsiklet tamamen şehir dışı için üretilmiş uzun yol canavarı bence. şehirici 0,188 altını yakmayı başaramadım dediğim gibi. 70-80 kullan 0,106 kurus yakıyor. buda test edilmiştir :) benım yapmadığım test kalmadı bunun üzerinde :)

bence o rakamların altına düşmez cihaz yüksek devirli şehir içinde de yüksek devirli her zaman gidilemiyor ondan dolayı bundan az yakan bu cc de zor bulunur
bu arada ben sym 250 die bişi duydum onlar 2,8lt gibi bişler diyorlar ama bana çok inandırıcı gelmedi kullanan varmı bizden bilmiyorum
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
bence o rakamların altına düşmez cihaz yüksek devirli şehir içinde de yüksek devirli her zaman gidilemiyor ondan dolayı bundan az yakan bu cc de zor bulunur
bu arada ben sym 250 die bişi duydum onlar 2,8lt gibi bişler diyorlar ama bana çok inandırıcı gelmedi kullanan varmı bizden bilmiyorum

Dostum. 0-188 Km Bursadan Eskişehire Bu sıteden olan Zafer arkadasımız motosikletimi getirdi. 188 Km sonunda depoyu tekrar fulletiyor ve 20 tl benzin alıyor depo. fişleri bile duruyor yazmıstım. 20/188=0,106 Kr. 70-80-90 arası 5-6 bin devirde kullandı motosikleti.
Bu yakıt çok tartısılıyor ama 250 CC klasmanında en az yakan motosiklet CBR'dır. Şehiriçinde dur kalk cok olduğu için uzun yola nazaran fazla yakıyor sadece.
Karabükten-Batuma festivale gideceğim Allah kaza bela vermez ise. 80-90-100 km olcak hızım. birisi sıkıştırmadığı sürece asılmayacam gaza ßakalım ne kadar benzin harcayacam :) 26 yada 27 Ağustos 2013 Çıkma planım var.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
bence o rakamların altına düşmez cihaz yüksek devirli şehir içinde de yüksek devirli her zaman gidilemiyor ondan dolayı bundan az yakan bu cc de zor bulunur
bu arada ben sym 250 die bişi duydum onlar 2,8lt gibi bişler diyorlar ama bana çok inandırıcı gelmedi kullanan varmı bizden bilmiyorum

Şaka gibi gelicek ama uzun yolda 2.6 yaktıran var... Ortalama 90-100 arası. Egzoz yok.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
20 tl almasi sizi tam yanltmasn benzicden benzinciyede degisiyor birez.kmisi senn 20 tl aldrdgn depoya motoru dik tutup yavas yavas ilaver etmeye devam edp 25 30 tl li aldirabliyor.o zaman carsi karisir hemserim :) ama uzn yolda max 15 krs yakarsnz bassanz bile.sehirici de 5 binde vites buyutur sakin kullanrsanz duser baya benm 16.7 krs yakiyor sehirici.bu arada yazida hatalr olblr telden yaziyorum iyi gunler :)
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
1
hocam pek de birşey farketmiyor malzeme aynı diye biliyorum ama yanıltmış olmayayım :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

bu arada motor kullanıcısı değilim bende herkes gibi gelmesini bekliyorum bildiklerim cbr250 kullanan arkadaşlarım sayesindedir 800 küsür sayfalık tüm yorumlarınızı hiç sıkılmadan günlerce okudum yanlışım olursa kusura bakmayın :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Malzeme görsel olarak aynı denilebilir mikamsı bişey işte :) renkte ton farkı var, çizilmeye karşı dayanım farkı az da olsa var, kalınlık farkı bellllki olabilir. Özellikle kalın olanları da var ozaman ön cam hiç titremiyor... Tasarım farkı var, rüzgarın çarpma ve dağılması farklı, sonuçta buda bi etken ön cam kıpraşmasına :)

Birde montajda araya incecik bi destek konuluyor sanırım, o da tutunduğu yüzeyle ön camı birbirinden ayırıyor buda sesi önlemede bi etken..

He orjinal ön camı söküp araya haififten kalınca bi destek ve çift taraflı bant gibi çözümlerle de o sesi kesitğini iddia edenler var, sanırım öyle de oluyor, okadar kişi ortak yalan söylemez heralde :)

Ben o sesten videolarda bile rahatsız oluyorum, çözümü olan bişey sorun değil tabi ama o sesi duymamak mümkün değil abi şimdi doğruya doğru :)
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Puig cam kullandım ben, yaptığım kazada aynanın çarpmasıyla paramparça oldu.

Malzeme farkı var, polycarbonate vs acrylic, http://www.youtube.com/watch?v=sCYtjp_RQ9s, farkı görün. Daha önce vermiştim videoyu. Puig akrilik olduğu için beş para etmez.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
s.a tur camını kaplattım ince film ile..
farıda kapladım deniz masi rengine.benim hoşuma gitti.
çizilmelerede önelem olur.

rfsgx.jpg

rfsk5.jpg

rfslu.jpg

rfsmn.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst