Malzeme görsel olarak aynı denilebilir mikamsı bişey işte

renkte ton farkı var, çizilmeye karşı dayanım farkı az da olsa var, kalınlık farkı bellllki olabilir. Özellikle kalın olanları da var ozaman ön cam hiç titremiyor... Tasarım farkı var, rüzgarın çarpma ve dağılması farklı, sonuçta buda bi etken ön cam kıpraşmasına
Birde montajda araya incecik bi destek konuluyor sanırım, o da tutunduğu yüzeyle ön camı birbirinden ayırıyor buda sesi önlemede bi etken..
He orjinal ön camı söküp araya haififten kalınca bi destek ve çift taraflı bant gibi çözümlerle de o sesi kesitğini iddia edenler var, sanırım öyle de oluyor, okadar kişi ortak yalan söylemez heralde
Ben o sesten videolarda bile rahatsız oluyorum, çözümü olan bişey sorun değil tabi ama o sesi duymamak mümkün değil abi şimdi doğruya doğru
