Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
62
s.a tur camını kaplattım ince film ile..
farıda kapladım deniz masi rengine.benim hoşuma gitti.
çizilmelerede önelem olur.

http://r1308.hizliresim.com/1d/f/rfsgx.jpg
http://r1308.hizliresim.com/1d/f/rfsk5.jpg
http://r1308.hizliresim.com/1d/f/rfslu.jpg
http://r1308.hizliresim.com/1d/f/rfsmn.jpg

cam güzel olmuş ama ben olsam farı kaplatmazdım. tricolor da güzel durur mavi renk ama siyah da o kadar iyi olmamış kanımca. ama sen beğendiysen yeter. önemli olan o.
o HGS okuyor mu ordan? ben de aynı yere yapıştırdım ama doğru dürüst görmüyor. bi görüyor bi görmüyor. HGS yi değiştirmişin bi de sanki. birinde önden görünüyor diğerinde arkadan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

HGS yi sizler nereye yapıştırdınız? sorunsuz kullanan varsa nereye yapıştırdığını söyleyebilir mi?:silent:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Evet ferdinandd :).

Ya Puig çok yakışıyorduda niye öyle dedin şimdi, kalitelide bi duruşu vardı :mrgreen: Demekki neymiş yaldır yaldır parlayıp çizilmeyen kırılır, çizilen esner ::pala:::mrgreen:

Önce güvenlik diyerek görseli unutuyoruz ozaman :mrgreen: Her güzelin bi kusuru var abi zaten :mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
cam güzel olmuş ama ben olsam farı kaplatmazdım. tricolor da güzel durur mavi renk ama siyah da o kadar iyi olmamış kanımca. ama sen beğendiysen yeter. önemli olan o.
o HGS okuyor mu ordan? ben de aynı yere yapıştırdım ama doğru dürüst görmüyor. bi görüyor bi görmüyor. HGS yi değiştirmişin bi de sanki. birinde önden görünüyor diğerinde arkadan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

HGS yi sizler nereye yapıştırdınız? sorunsuz kullanan varsa nereye yapıştırdığını söyleyebilir mi?:silent:
camdaki hgs motorun ilk sahibin hgs si.ben kart hgs kullanıyorum gayette iyi okuyo..
haklısınız mavi renk daha güzel durabilirdi orda.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Bende alpinestar sırt çantası var AEA mın kullandığı göğüs tarafında bağlantı yeri de ufak çanta görevi görür hgs geçerken onu açıyorum oradan gözüküyor ama her geçişimde alarm gibi çalma oluyor gişede bilmiyorum okuyormu okumuyormu :queen:
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artık okumama gibi şansı yok, istediğiniz yere yapıştırın. Çünkü HGS gişelerindeki anten gücünü (ERP) 8 W'a çekmişler, AB'deki sağlığa zararlılık sınırı ERP 2-2.5 W. Mecliste soru önergesi bile verildi, arkası gelmedi, çünkü hala daha kabul edilen soru önergesi sayısı sıfır. (Nerede bu muhalefet diye sorarlar, muhalefet burada ama asıl demokrasi nerede...) Neyse fazla siyasete girmeyeyim.

Trafikte sıkışıp da HGS gişelerine yakın kalmayın, uzun süreli maruz kalmak sıkıntılı gibi.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
senede 40M tl fazladan hortumlamak ıcın :

Dünyada gücü 4 kart artırılan anten yok
- Aynı gişede kurulu bulunan OGS ve HGS okuyucularının yayın karışıklığına yol açmamak için HGS okuyucularının gücünün 2W’tan 8W’a çıkarıldığı bilgisi doğru mudur?
- Dünya uygulamalarında ise bu frekanslarla çalışan cihaz ve antenler için 2 W ya da 2,5 W erp azami güce izin verildiği, daha yüksek güçle yayın yapılmasına izin verilen ülke bulunmadığı bilgisi doğru mudur?
- Türkiye’nin de üyesi olduğu Avrupa Posta ve Telekomünikasyon Birliği İdareleri’nin (CEPT) bu frekans için üye ülkelerdeki üst limiti 2W olarak belirlemiş olması karşısında PTT’nin kurduğu sistem bu uygulamaya aykırı değil mi?
Güç artırımı gizlice yapıldı
- Kısa Mesafe Erişimli Telsiz Cihazları Yönetmeliği’nde sınır 2W olarak görünmesine karşın 28.4.2011 tarih ve 27918 sayılı Resmi Gazete’de konuyla ilgisiz bir yönetmeliğe (Özel Telsiz Sistemleri) yapılan Ek-5 madde ilavesiyle söz konusu gücü 8W erp’ye çıkarmanız gerekçesi nedir?
Sürücülerde radyasyona yol açıyor
- HGS antenlerinin standarttan 4 kat daha fazla yani 8W ile çalışması, trafik sıkışıklığı olan günlerde sürücülerin 4 kat daha fazla radyasyon almasına yol açmıyor mu? “
 
Katılım
24 Mar 2013
Mesajlar
7
Ne yapılmışsa en iyisi yapılmıştır siz daha iyisini mi bileceksiniz. halkımıza aşırı radyasyon uygulayarak hepsini süper kahramanlara dönüştürmeye çalışıyorlar belliki :)
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
benim arkadaşım bu hgs lerin ana kumanda kutularının montajını yaptı yapıyor ben ona bir soruyum bakalım bilgisi varmı
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
yawww kardeşim bi saniye de geçip gidiyosunuz ne radyasyonuymuş allasen, fotonlar yetişemiyo hızınıza, radarlar tespit edemiyo plakalarınızı, o daha değmeden geçip gidenler war :flower: şaka bi yana işine geldiği gibi davranır bizim devlet amcamız, euro 3 emisyonlar motorlarda, vergiler dağlar dağlar boyu, sıfır araç satışlarında, benzinlerde, radyasyonun lafımı olur canımmm :) hem araştırma yapmışlar, motorcuların koruma kıyafetleri varya etkilemiyomuş radyasyon, reaktörün içine dalsan cillop gibi püri pak çıkarsın o derece, boru mu devletin koskoca tüiki, daha mı iyi bilecez :thumleft:
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
yawww kardeşim bi saniye de geçip gidiyosunuz ne radyasyonuymuş allasen, fotonlar yetişemiyo hızınıza, radarlar tespit edemiyo plakalarınızı, o daha değmeden geçip gidenler war :flower: şaka bi yana işine geldiği gibi davranır bizim devlet amcamız, euro 3 emisyonlar motorlarda, vergiler dağlar dağlar boyu, sıfır araç satışlarında, benzinlerde, radyasyonun lafımı olur canımmm :) hem araştırma yapmışlar, motorcuların koruma kıyafetleri varya etkilemiyomuş radyasyon, reaktörün içine dalsan cillop gibi püri pak çıkarsın o derece, boru mu devletin koskoca tüiki, daha mı iyi bilecez :thumleft:

video nerde video. egzoz müthiş dedin mükemmel dedin sonra kayıplardasın yükle videoyu artık :D
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Birsey soracaktim, bu motor ilk ne zaman uretildi acaba ? Satilik 2011 den eski modeli yok, olk defa 2011 de mi uretime basladi acaba, bilen bir arkadas bilgi verebilirse sevinirim.

Tesekkurler
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
cam güzel olmuş ama ben olsam farı kaplatmazdım. tricolor da güzel durur mavi renk ama siyah da o kadar iyi olmamış kanımca. ama sen beğendiysen yeter. önemli olan o.
o HGS okuyor mu ordan? ben de aynı yere yapıştırdım ama doğru dürüst görmüyor. bi görüyor bi görmüyor. HGS yi değiştirmişin bi de sanki. birinde önden görünüyor diğerinde arkadan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

HGS yi sizler nereye yapıştırdınız? sorunsuz kullanan varsa nereye yapıştırdığını söyleyebilir mi?:silent:

Kırmızı film olabilirdi.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Arkadaşlar uzun zamandır kask araştırmasındaydım ve Shark speed R alıcaktım.. Tabi AGV 96 Rossi yi görene kadar... Yeni kaskım ellerinizden öper :cat:
15n7pcp.jpg

opz6ef.jpg

v5bd3d.jpg

AGV nin en üst kasklarından olan Grid modelidir. Kesinlikle mükemmel bir kask... çok hafif ve çok sağlam... tavsiye ederim.
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar uzun zamandır kask araştırmasındaydım ve Shark speed R alıcaktım.. Tabi AGV 96 Rossi yi görene kadar... Yeni kaskım ellerinizden öper :cat:
http://i40.tinypic.com/15n7pcp.jpg
http://i41.tinypic.com/opz6ef.jpg
http://i44.tinypic.com/v5bd3d.jpg
AGV nin en üst kasklarından olan Grid modelidir. Kesinlikle mükemmel bir kask... çok hafif ve çok sağlam... tavsiye ederim.
Fiyatı kaç kayme ve nerden aldınız bu grid modelleriyle bende ilgiliyimde almayı dusunuyorum :)
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1
Kardeşler ilk önce hepinize keyifli ve kazasız belasız sürüşler dilerim..
Ben 4 yılldır scotter kullanıyorum ve artık vitesli motora geçmek için gün sayıyorum çok fazla motorcu arkadaşım yok ama duyduklarım gördüklerim gbr 250 nin önceliğim olmasını sağlamakta ve motor ile ilgili izlediğim videolar ve okuduğum yazılardan sonra başlangıç motoru olarak yeterli olduğunu düşünüyorum...
Sizce motoru ne zaman almalıyım ikinci el düşünüyorum ...
Sizden yardım beklityorum....
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Fiyatı kaç kayme ve nerden aldınız bu grid modelleriyle bende ilgiliyimde almayı dusunuyorum :)

469 Euro kask + 60 Euro vizor... kesinlikle tavsiyedir.
1. si fiberglas+aramid ve karbon karışımı bir kask. üzerinde kaç gram yazmıyor ama süper süper light sınıfında yani 1300 gram falandır ağırlığı
2. sharp tan 5 yıldızı var.
3. havalandırma kaskın kendisinde kanallar var ki gerçekten çok iyi ve rahat
4. AGV gerçektente kaliteli bir marka bunuda bu kaskın 3 farklı kask büyüklüğü olarak ürettiğinden anlayabilirsiniz birazda olsa.
5. vizörü race x denilen en önde kalın ve arkaya doğru gittikçe incelen bir teknoloji, moto gp de kullanılanılıyor ve görüntüde herhangi bir bozulma olmuyor.
6. kask içinde kullanılan malzeme gördüğüm ve denediğim en rahatı.
7. yedek parçası bol vizör çeşitleri bol benimki mesela race-x iridium gold vizörü
8. Rossi :queen:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
bugün cbr250 nin satışını verdim. Güzel günlerimiz geçti kendisiyle artık dedesi 1000rr la takılmak zorundayım. Sattık diye topikte yazmıycak değilim :p hayırlı forumlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst