Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Organize olamadığımız için yalnız takılanlardanım..
Anadolu yakasında oturuyorum.Riva yapıp geliyorum :)

aslında yapalım işte ufak bir şeyler ama bu yakaya gel ben oraya gelirsem beni bulmakla uğraşırsınız :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

Denizlide her çarşamba var kardeşim buyur gel. İstanbulda kim kime tım tıma :D

eyVallah kardeşim inşAllah yolumuz bir gün düşer denizliye :)
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
13
merhaba arkadaşlar
şöyle bir fikir geldi aklıma. acaba arka dişliyi birkaç diş büyütsek motor daha atik olmazmı. bu konuda bilgisi olan varsa bizi bilgilendirebilir mi.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
bu kadar kişi varım diyorsa ozaman vardır bir bildiği... yarın akşama kadar müsade olsun kimler gelirim diyor ona göre konuşalım
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
207
merhaba arkadaşlar
şöyle bir fikir geldi aklıma. acaba arka dişliyi birkaç diş büyütsek motor daha atik olmazmı. bu konuda bilgisi olan varsa bizi bilgilendirebilir mi.

Arka dişliyi büyütürsen , atik olacağın garanti fakat son süratini düşürür ayrıca yakıt tüketiminide etkileyebilir.

Fabrika çıkışı ön ve arka dişliler optimum hız ve ekonomi için tasarlanmıştır. Dişliler ile oynanmaması taraftarıyım.
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim beyaz olan motor benim bende yazlıktaydım bayram boyunca genelde her haftasonu gidiyorum armutluya görüşmek ümidiyle..

İdo iskelesinin yanındaydın baska bi motor daha vardı forumdan olduğunu bilseydim gelirdim yanına.pazartesi istanbula dönüyorum gelirsen görüşelim
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen:
Sırada kış uykusu :), tam içime sinen model yok, 2014 te ne gelecek merakla bekliyorum. Fuarda almayı planlıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------

600fa yanlıs bılmıyorsam :)


hayırlı olsun cagdas sımdıden
2014 te gelmeyecek diyorlar, kasımda eicma fuarı geçsin, yeni modeller belli olsun, 2. elde uygun bulursam onu da düşünüyorum.
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
4
arkadaşlar bugün mototal'e gittim 12 bin bakım fiyatını sormak için bujisinin de değişmesi gerekiyormuş sadece bujiye 120 tl istiyorlar dışarıda satılmadığından zor bulunduğundan dedi oradaki yetkili arkadaş. Sizce değiştirmeli miyim 12 binde birde bildiğiniz daha ucuza mal edebileceğim bir yer var mı ?
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mototal fiyatı ayrı, diğer herhangi bir serviste daha ucuza bulabilirsin.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Cok kazikmis bence kendin deistir enkotu ihtimal yurtdisi netten allaabilirsin bujiyi enfazlaa 20 liraya alirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst