Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
266
kardeşim bende cbf vardı yağmurda kaydım düştüm. gidon yamulmuştu. Servise sıfır gidon taktırması için bıraktım. Motoru almaya gittiğimde senin ki gibi bi hafif yamukluk vardı. Eski motorun tadı yoktu artık. Sonra servise tekrar götürdüm abi bu yamuk hafif dedim. Bindi geldi bunda birşey yok seninkisi psikolojik dedi. Kızdım. Eve gittim. Babam sökmüş gidonu yeniden monte etmiş. tekrar bindiğimde düzeldiğini farkettim.

Anlayacağın gidon düzeltme biraz ince ayar işi. Yalnız şu ihtimalde olabilir. Amortisor kollarından biriside yamulmuş olabilir. Bi ona da baktırsan iyi olur.

Banada dediği aynı , psikolojikmiş , CBR kullanan bi kaç arkadaşa da göstereceğim , zaten anlarlar yamukluk varsa , sonra problemi bulmaya çalışacağım becerebilirsem :pale:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
Çok sağol. Bakıcaz artık bulabilirim inş two brothers olmadı tiger takarim artık. Birde kn hava filtresi takan deneyen oldumu yakıt performans ilişkisi nasıldır acaba ?

dostum ben kalktım tire ye gittim izmirden, egsoz için, orda bi usta var, tire de herkez tanıyo, sağlam adam, 1 gün sürdü nerdeyse (öğlen 12 den gece 10 a kadar) ödemişten bi arkadaş geldi, mehmet o arada onla dolaştık tire yi filan, neyse uzatmayım, usta işini bitirdi bi kapağı var onuda taktı çok ses çıkartıp polis filan uğraştırmasın diye, kapakla bile varlığını belli eden bi egsoz olmuştu, yani çok ses yok su motoru gibi pata pata yok tok sesli bi egsoz, neyse dün bi kapağı çıkartayım dedim
oda ne :queen: akıllara zarar bi ses
bildiğin spor araba sesi, rolantideyken özellikle ışıklarda filan beklerken millet dönüp dönüp bakıyo neymiş bu motor diye, bekleediğimin çoook üstünde bi performans, ve burdan şunuda söyleyim, egsozla bi bütün bizim motor, yani egsoz yokken görüntü var ama ses yok oluyo, millet böyle bağırttıra bağırttıra akıp gitmeni bekliyo, ister istemez sende de o duygu oluyo ama stok egsoz fıtı fıtı, fısıldar gibi, ama egsoz aslan kükremesi maşşallah, neyse uzun sözün kısası, egsozsuz geçen günlerime yazıklar olsun diyorum :p
herkeze selamlar
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
dostum ben kalktım tire ye gittim izmirden, egsoz için, orda bi usta var, tire de herkez tanıyo, sağlam adam, 1 gün sürdü nerdeyse (öğlen 12 den gece 10 a kadar) ödemişten bi arkadaş geldi, mehmet o arada onla dolaştık tire yi filan, neyse uzatmayım, usta işini bitirdi bi kapağı var onuda taktı çok ses çıkartıp polis filan uğraştırmasın diye, kapakla bile varlığını belli eden bi egsoz olmuştu, yani çok ses yok su motoru gibi pata pata yok tok sesli bi egsoz, neyse dün bi kapağı çıkartayım dedim
oda ne :queen: akıllara zarar bi ses
bildiğin spor araba sesi, rolantideyken özellikle ışıklarda filan beklerken millet dönüp dönüp bakıyo neymiş bu motor diye, bekleediğimin çoook üstünde bi performans, ve burdan şunuda söyleyim, egsozla bi bütün bizim motor, yani egsoz yokken görüntü var ama ses yok oluyo, millet böyle bağırttıra bağırttıra akıp gitmeni bekliyo, ister istemez sende de o duygu oluyo ama stok egsoz fıtı fıtı, fısıldar gibi, ama egsoz aslan kükremesi maşşallah, neyse uzun sözün kısası, egsozsuz geçen günlerime yazıklar olsun diyorum :p
herkeze selamlar

videosunu isteriz mümkünse temiz sesi duyabileceğimiz şekilde :D
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum ben kalktım tire ye gittim izmirden, egsoz için, orda bi usta var, tire de herkez tanıyo, sağlam adam, 1 gün sürdü nerdeyse (öğlen 12 den gece 10 a kadar) ödemişten bi arkadaş geldi, mehmet o arada onla dolaştık tire yi filan, neyse uzatmayım, usta işini bitirdi bi kapağı var onuda taktı çok ses çıkartıp polis filan uğraştırmasın diye, kapakla bile varlığını belli eden bi egsoz olmuştu, yani çok ses yok su motoru gibi pata pata yok tok sesli bi egsoz, neyse dün bi kapağı çıkartayım dedim
oda ne :queen: akıllara zarar bi ses
bildiğin spor araba sesi, rolantideyken özellikle ışıklarda filan beklerken millet dönüp dönüp bakıyo neymiş bu motor diye, bekleediğimin çoook üstünde bi performans, ve burdan şunuda söyleyim, egsozla bi bütün bizim motor, yani egsoz yokken görüntü var ama ses yok oluyo, millet böyle bağırttıra bağırttıra akıp gitmeni bekliyo, ister istemez sende de o duygu oluyo ama stok egsoz fıtı fıtı, fısıldar gibi, ama egsoz aslan kükremesi maşşallah, neyse uzun sözün kısası, egsozsuz geçen günlerime yazıklar olsun diyorum :p
herkeze selamlar

Ayrıca ne kadar tuttu bu fıtı fıtı olmayan egsozun:cherry:
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzun yol için topcase pahalı olucaktı 900 tlye yakın bir masraf açıcaktı. sert yan çanta düşündüm sadece aparatı malzemesi 300 tl ve sert yan çantalarda standart fiyatları 600 700 tlden başlıyor. ettimi sana 1000 tl. her iki seçeneğide eledim. ve resimde gördüğünüz üzere 120 tlye feyizoğlundan armode marka 35 lt lik soft yan çanta aldım ne aparat gerekiyor nede başka birşey . selenin altından geçirip tak git hesabı:)çok fazlada sırıtmadı bence.
sizce nasıl olmuş.uzun yolda normal kullandığım sırt çantamıda takarım veya arkaya ahtapot file ile bağlarım .


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

yan soft çanta olmadı biraz önce işe gitmeden çantayı çıkarım dedim süprizle karşılaştım. feyizoğlundaki satıcı lastiklere temas etmeyeceğini söyledi. bi baktım lastiğin kenarlarına sürtünmeden dolayı parçalanmış alt kısmı. yarın gidip iade edicem sizce iade parasını alabilirmiyim?lastiklerde zarar yok erimemiş ama çantaları eritmiş resmen .şansa bakya nazarmı değdi ne oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

virajda sürtmüş çünkü düzde temas etmiyor virajlarda sürtmüş .

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

şimdi kapalı feyizoğlu elimde fiş var.para iade etmesse tüketici derneğine başvurucam.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Abi ilk gördüğümde bende yazacaktım içime attım, lastiğe çok yakın, yük falan koyduğunda zamanla sarkar takılır falan allah korusun kaza bela herşey olabilir diye ama içine kurt düşürmek istememiştim :/

Kazasız belasız böyle bişeyin olması ve erkenden farketmen bi yandan iyi bişey, herşeyde bi hayır vardır, geçmişolsun :rendeer:
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama oradaki satıcı dediki lastiğe temas etmez demişti.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Sahibindende cbr125r in kirmizisini gordum, acaba 250liginki de gelirmi ? Gelirse efsane olur :D
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten çantayıda oradaki satışı yapan kişi taktı
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
ama oradaki satıcı dediki lastiğe temas etmez demişti.
feyizoğlu kaliteli bi markadır..değiştirirler bence..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

Sahibindende cbr125r in kirmizisini gordum, acaba 250liginki de gelirmi ? Gelirse efsane olur :D
cbr 125 in kırmızısını geçen hafta Isparta da gördüm..yakından inceledim..tam bi hayal kırıklığı..250 liliğin kırmızısı da farklı olmaz bence..beyaz 125 likte de 250 likte de bambaşka..
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Uzun zamandır görüşemiyoruz nabersiniz ya en son manavgat motosiklet festivaline gittim ondan sonra yetişemedim size çok hızlısınız maşallah :)
Bu arada 8000 bakımını yaptırdım geçen hafta. 10w30 yağı koydurdum hondanın kendi yağından,yağ filtresi,hava filtresi ve bujisi değişti. toplam 216.70 gayme tuttu kuruşunuda alıyorlar maşallah :)
Fark olarak düşük devirlerde daha atikleşti motor bu yağı bir harika dostum vites geçişleri mükemmel şuan tek sıkıntı top speed biraz düştü sanırım 5-10 km kadar ama sıkıntı yok hepinize selamlar :)
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
bende oxford'un 48lt lik soft yan çantası var bungeelerle sağlamlaştırmadığın sürece çok tehlikeli bu çantalar.selenin altından geçen çırtlı kayışı çok iyi sıkıp yukarda olması gerekiyor ve virajda açılmaması için birkaç yerden daha sağlamlaştırman gerek.umarım iade alırsın
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
yan çanta konusunda kappalar vardı benim resimleri atmıştım.manavgata giderken artçı selesinin üstüne pike koydum onun üstündende çantanın kayışlarını geçirdim o halde bile gece sürüşümde çantaları ısıtıp kokutmuştu ama gündüz sürüşte sıkıntı olmadı resimleri görebilirsin orhan abi feysten
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Evet abi topcaseden daha hoş bir görüntü olmuş. Yalnız ferdinandd arkadaşımın dediği gibi yükleme yaparken sıkı kontrol et yolda ters giden birşeyler olmasın aman Allah korusun.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
uzun yol için topcase pahalı olucaktı 900 tlye yakın bir masraf açıcaktı. sert yan çanta düşündüm sadece aparatı malzemesi 300 tl ve sert yan çantalarda standart fiyatları 600 700 tlden başlıyor. ettimi sana 1000 tl. her iki seçeneğide eledim. ve resimde gördüğünüz üzere 120 tlye feyizoğlundan armode marka 35 lt lik soft yan çanta aldım ne aparat gerekiyor nede başka birşey . selenin altından geçirip tak git hesabı:)çok fazlada sırıtmadı bence.
sizce nasıl olmuş.uzun yolda normal kullandığım sırt çantamıda takarım veya arkaya ahtapot file ile bağlarım .
[url]http://img560.imageshack.us/img560/4790/yiqk.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img833.imageshack.us/img833/3669/93im.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img856.imageshack.us/img856/7625/ipka.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

yan soft çanta olmadı biraz önce işe gitmeden çantayı çıkarım dedim süprizle karşılaştım. feyizoğlundaki satıcı lastiklere temas etmeyeceğini söyledi. bi baktım lastiğin kenarlarına sürtünmeden dolayı parçalanmış alt kısmı. yarın gidip iade edicem sizce iade parasını alabilirmiyim?lastiklerde zarar yok erimemiş ama çantaları eritmiş resmen .şansa bakya nazarmı değdi ne oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

virajda sürtmüş çünkü düzde temas etmiyor virajlarda sürtmüş .

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

şimdi kapalı feyizoğlu elimde fiş var.para iade etmesse tüketici derneğine başvurucam.

Abi zaten emanet duruyor lastiğe doğru meyillenmiş çantalar... İade etmelisin. Feyizoğlu arkanda duracağı kanısındayım. Abi en güzeli depo üstü çanta ve sırt çantası. Benim tercihlerim CBR da hep bundan yana. Yine tercih senin tabi...
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
bugün ümreniye d&b honda servise gittim.herkesin öve öve biteremedigi servis.
grişte yag degişimi için kayıt yaptırdım.
neyse aldılar motoru yagı degişti koruma takozunda kırık vardı onu kaynattı ve bi kaç ufak tefek iş .ibrhim usta yaptı eline saglık..
ama oranın sahibi olan gökan konşuk mu ne bi adam var ..dedigi laf
^^hani bunun yagı degişecekti bir sürü extra sey çıkmış..ben yag degişecek diye ön sıraya aldım falan filan bi ton laf yaptı .dedim extra şeyler çıktı ne yapayım yaptırmayayımmı dedi ve böle uzada.
motorla ilgilenen arkadaş saolsun iyi ilgilendi
ama o gökan denen adamın tavrı hiç hoş deildi.ki yanımdaki arkadaşta tartıştı zaten..
ulan paramızla bile orda rezil oluyoz..o masa başında oturan bi adam daha var oda aynı..
yani dieeceniz d b motor ilgi alaka davranış sıfır bide bunu yapan oranın sahibi..
artis artis haraketleri var ulan daha 2 hafta önce 11 bin lira verip arkadaşa motor aldık biraz iyi davranır insan..

neyse ben kimseye önermiyorum orayı parayı hak eden kazanmalı..zaten verdigim parayıda helal etmedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst