- Katılım
- 24 Eki 2006
- Mesajlar
- 433
- Motosikleti
- Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Var dediğin yan çanta demiri mi yoksa kaynakçı mı![]()
çanta demirini yapmadık henüz ama kaynakçılarım hazır
Var dediğin yan çanta demiri mi yoksa kaynakçı mı![]()
arkadaşlar 0 km motosiklet alırken nelere dikkat etmeliyiz. cbr 250 im kısa zaman sonra gelecek ve neler yapmam gerektiğini bilmiyorum.




Merhaba rkadaşlar, Cbr 250 ön ve arka sehpa için bana ulaşabilirsiniz
Motorunun rutin bakımlarını takip et;
-YAĞ (Orjinal kitapçığından 12.000 km diyor. Sen yine 4.000 de bir değiştir.)
-BUJİ (8.000 km de sonra yenisi ile değişim.)
-HAVA FİLTRESİ (6-7 ayda bir basınçlı hava ile temizlet.)
-YAĞ FİLTRESİ (Yağ değişimi ile birlikte değişecek.)
-KARBÜRATÖR TEMİZLİĞİ
- 3 AYRI YERDE GÖZÜNÜN SÜREKLİ TAKİBİNDE OLACAĞI *Radyatör Suyu Seviyesi *Arka Disk Fren Hidroliği seviyesi ve Motor blogunda ki yağ seviyesinin iki çizgi aralığında (UPPER-LOWER) olması.
[url]http://j1308.hizliresim.com/1d/1/qzql3.bmp[/url]
[url]http://k1308.hizliresim.com/1d/1/qzqlg.bmp[/url]
[url]http://l1308.hizliresim.com/1d/1/qzqln.bmp[/url]
- LASTİKLER (Lastik havalarını sürekli kontrol et her motora bindiğinde bi benzinliğe yanaş. Eğer sürekli motora tek biniyorsan ÖN:29 PSI ARKA:29 PSI. Sürekli iki kişiysen yada uzun bir yola iki kişi gideceksen ÖN:29 PSI ARKA:33 PSI olmalı) KOntrolsüz lastiklerle "Motorum çekmiyor, gitmiyor" gibi şeyler söylersin yoksaÇoğu motor sürücüsü lastik kontrollerini yapmaz. Dolayısıyla bu gitmeme sonucundada yakıt tüketimi artacaktır.
[url]http://l1308.hizliresim.com/1d/1/qzqmt.bmp[/url]
- Her 300 km de bir İPHONE marka yada tahrik zinciri için gereken yağ neyse zinciri sürekli yağlamalısın. Zinciri yağsız bırakma kadran bağlamasın. 700 km de bir Gaz Yağı ile zincirini temizle ve yeniden yağla.
Bu söylediklerim 10.000 km ye ulaştığında artık çok sık kontrol edeceğin kontroller. Kitapçıkta ne bakımları yapman gerektiğini anlatıyor zaten
0 alıyorsan sadece bin ve keyfine bak.
Resimde görülen arka sehpa için fiyat nedir acaba?
80 tl hocam
Mt Kullancılarına az daha ındırım bekleriz.+ Uzak iller için KARGO durumu ?



topcase içine yolda kalmamak için 2 adet 1.5 litrelik benzin...
dostum topcase çok önemli..estetik bi topcase lazım bu süper makinaya..shad ın 48 lt liği nasıl sence..ben olsam direk alırdım gider yaaaa..http://www.feyizoglu.com/SH48-Titanium-Arka-canta_47156.html#0arkadaşlar ben 14 agustos veya 15 agustos gibi sakarya izmir antalya ya tek başıma gitmeyi düşünüyorum yıllık izine ayrılıyorum.
beni düşündüren bi hususu sizinle paylaşmak istiyorum. motosikletimin arkasına 47 lt lik givi beyaz çanta resimde gördüğünüz gibi.
bazı arkadaşlar virajlarda olsun rüzgarda olsun çanta motosikletin dengesini bozabilir dediler.
topcase içine yolda kalmamak için 2 adet 1.5 litrelik benzin giysiler ve su alıcam.ve uzun yol için gerekli olabilcek herşeyi alıcam.
sizce almalıyım givi çantayı 47 lt 480 tl feyizoğlunda.sırtlığıda 80 tl çanta bağlantı aparat sistemide 300 tl dedi
pahalı gibi geldi önerebileceğiniz daha uygun ve ucuz takıp çıkarabilen çanta varmı. ve sizce benim diversion a çanta yakışmışmı?
bu arada jant şeridi yaptım birde tank ped aldım.
[url]http://img600.imageshack.us/img600/8277/62oy.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img545.imageshack.us/img545/8465/m4ud.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img62.imageshack.us/img62/4490/t2nc.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
arkadaşlar ben 14 agustos veya 15 agustos gibi sakarya izmir antalya ya tek başıma gitmeyi düşünüyorum yıllık izine ayrılıyorum.
beni düşündüren bi hususu sizinle paylaşmak istiyorum. motosikletimin arkasına 47 lt lik givi beyaz çanta resimde gördüğünüz gibi.
bazı arkadaşlar virajlarda olsun rüzgarda olsun çanta motosikletin dengesini bozabilir dediler.
topcase içine yolda kalmamak için 2 adet 1.5 litrelik benzin giysiler ve su alıcam.ve uzun yol için gerekli olabilcek herşeyi alıcam.
sizce almalıyım givi çantayı 47 lt 480 tl feyizoğlunda.sırtlığıda 80 tl çanta bağlantı aparat sistemide 300 tl dedi
pahalı gibi geldi önerebileceğiniz daha uygun ve ucuz takıp çıkarabilen çanta varmı. ve sizce benim diversion a çanta yakışmışmı?
bu arada jant şeridi yaptım birde tank ped aldım.
[url]http://img600.imageshack.us/img600/8277/62oy.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img545.imageshack.us/img545/8465/m4ud.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img62.imageshack.us/img62/4490/t2nc.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
yardımların için çok teşekkür ederim. gerçekten çok faydası oldu.
çanta çok kötü olmuş be kardeş
bak ne kadar güzel motorun var takma cantayı
depoüstü canta al arka koltuk üstü canta al bide sırt cantası kullan uzun yolculuklar için
ama o koca topcaseyi takma o güzelim motora
Antalya tarafına gelirsen haberim olsun Manavgat ilçesinde gezebilceğin yer çok![]()