kardeşim bende cbf vardı yağmurda kaydım düştüm. gidon yamulmuştu. Servise sıfır gidon taktırması için bıraktım. Motoru almaya gittiğimde senin ki gibi bi hafif yamukluk vardı. Eski motorun tadı yoktu artık. Sonra servise tekrar götürdüm abi bu yamuk hafif dedim. Bindi geldi bunda birşey yok seninkisi psikolojik dedi. Kızdım. Eve gittim. Babam sökmüş gidonu yeniden monte etmiş. tekrar bindiğimde düzeldiğini farkettim.
Anlayacağın gidon düzeltme biraz ince ayar işi. Yalnız şu ihtimalde olabilir. Amortisor kollarından biriside yamulmuş olabilir. Bi ona da baktırsan iyi olur.
Çoğu motosiklette devirli kullanınca oluyor o koku. Takılacak bişey değil![]()
Çok sağol. Bakıcaz artık bulabilirim inş two brothers olmadı tiger takarim artık. Birde kn hava filtresi takan deneyen oldumu yakıt performans ilişkisi nasıldır acaba ?
dostum ben kalktım tire ye gittim izmirden, egsoz için, orda bi usta var, tire de herkez tanıyo, sağlam adam, 1 gün sürdü nerdeyse (öğlen 12 den gece 10 a kadar) ödemişten bi arkadaş geldi, mehmet o arada onla dolaştık tire yi filan, neyse uzatmayım, usta işini bitirdi bi kapağı var onuda taktı çok ses çıkartıp polis filan uğraştırmasın diye, kapakla bile varlığını belli eden bi egsoz olmuştu, yani çok ses yok su motoru gibi pata pata yok tok sesli bi egsoz, neyse dün bi kapağı çıkartayım dedim
oda ne :queen: akıllara zarar bi ses
bildiğin spor araba sesi, rolantideyken özellikle ışıklarda filan beklerken millet dönüp dönüp bakıyo neymiş bu motor diye, bekleediğimin çoook üstünde bi performans, ve burdan şunuda söyleyim, egsozla bi bütün bizim motor, yani egsoz yokken görüntü var ama ses yok oluyo, millet böyle bağırttıra bağırttıra akıp gitmeni bekliyo, ister istemez sende de o duygu oluyo ama stok egsoz fıtı fıtı, fısıldar gibi, ama egsoz aslan kükremesi maşşallah, neyse uzun sözün kısası, egsozsuz geçen günlerime yazıklar olsun diyorum
herkeze selamlar
videosunu isteriz mümkünse temiz sesi duyabileceğimiz şekilde![]()
dostum ben kalktım tire ye gittim izmirden, egsoz için, orda bi usta var, tire de herkez tanıyo, sağlam adam, 1 gün sürdü nerdeyse (öğlen 12 den gece 10 a kadar) ödemişten bi arkadaş geldi, mehmet o arada onla dolaştık tire yi filan, neyse uzatmayım, usta işini bitirdi bi kapağı var onuda taktı çok ses çıkartıp polis filan uğraştırmasın diye, kapakla bile varlığını belli eden bi egsoz olmuştu, yani çok ses yok su motoru gibi pata pata yok tok sesli bi egsoz, neyse dün bi kapağı çıkartayım dedim
oda ne :queen: akıllara zarar bi ses
bildiğin spor araba sesi, rolantideyken özellikle ışıklarda filan beklerken millet dönüp dönüp bakıyo neymiş bu motor diye, bekleediğimin çoook üstünde bi performans, ve burdan şunuda söyleyim, egsozla bi bütün bizim motor, yani egsoz yokken görüntü var ama ses yok oluyo, millet böyle bağırttıra bağırttıra akıp gitmeni bekliyo, ister istemez sende de o duygu oluyo ama stok egsoz fıtı fıtı, fısıldar gibi, ama egsoz aslan kükremesi maşşallah, neyse uzun sözün kısası, egsozsuz geçen günlerime yazıklar olsun diyorum
herkeze selamlar



feyizoğlu kaliteli bi markadır..değiştirirler bence..ama oradaki satıcı dediki lastiğe temas etmez demişti.
cbr 125 in kırmızısını geçen hafta Isparta da gördüm..yakından inceledim..tam bi hayal kırıklığı..250 liliğin kırmızısı da farklı olmaz bence..beyaz 125 likte de 250 likte de bambaşka..Sahibindende cbr125r in kirmizisini gordum, acaba 250liginki de gelirmi ? Gelirse efsane olur![]()
uzun yol için topcase pahalı olucaktı 900 tlye yakın bir masraf açıcaktı. sert yan çanta düşündüm sadece aparatı malzemesi 300 tl ve sert yan çantalarda standart fiyatları 600 700 tlden başlıyor. ettimi sana 1000 tl. her iki seçeneğide eledim. ve resimde gördüğünüz üzere 120 tlye feyizoğlundan armode marka 35 lt lik soft yan çanta aldım ne aparat gerekiyor nede başka birşey . selenin altından geçirip tak git hesabıçok fazlada sırıtmadı bence.
sizce nasıl olmuş.uzun yolda normal kullandığım sırt çantamıda takarım veya arkaya ahtapot file ile bağlarım .
[url]http://img560.imageshack.us/img560/4790/yiqk.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img833.imageshack.us/img833/3669/93im.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img856.imageshack.us/img856/7625/ipka.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------
yan soft çanta olmadı biraz önce işe gitmeden çantayı çıkarım dedim süprizle karşılaştım. feyizoğlundaki satıcı lastiklere temas etmeyeceğini söyledi. bi baktım lastiğin kenarlarına sürtünmeden dolayı parçalanmış alt kısmı. yarın gidip iade edicem sizce iade parasını alabilirmiyim?lastiklerde zarar yok erimemiş ama çantaları eritmiş resmen .şansa bakya nazarmı değdi ne oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------
virajda sürtmüş çünkü düzde temas etmiyor virajlarda sürtmüş .
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
şimdi kapalı feyizoğlu elimde fiş var.para iade etmesse tüketici derneğine başvurucam.