Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
İstanbul yok mu yarına gezi planı, gidelim bir yerlere doğru..?
Yarın eskişehirde olacam dostm :) Ankaradan 2 motor arkadası 1 tanede eskişehirden buldum :) sende gel bizim yanımıza...

pg6nf.jpg
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Yarın eskişehirde olacam dostm :) Ankaradan 2 motor arkadası 1 tanede eskişehirden buldum :) sende gel bizim yanımıza...

http://s1306.hizliresim.com/1b/q/pg6nf.jpg
maaaaşallah..süper yaaaaa...hayırlı olsun kardeşim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

Geçen honda bayine gittim . Yarın tekrar gidip son kararı vereceğim .

ninja250 bile sönük kalıyor dostum..beyazı başka ama..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

Bakan bir daha bakar doğrudur hatta döner bir daha bakar :) fakat cbf in rahatlığını ararım gibi geliyor , arkaya ve yanlara çantayıda taktınmı oh mis amaaaa bastımmı gitmiyor :)

cbf 150 kesinlikle alma dostum
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Bugün rüzgar arkamdan mı esti.nedir anlamadım 182 gördüm hız otobanda İstanbuldan gelirken gebze çıkışında. üstüne yatmadan 165 görünce işkillenip yattım 182 yaptım. Kırmızı bölgeye girmemek için daha hızlanmaya çalışmadım.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
Motorum 2013 model siyah cbr 250 r

Alt skaladaki siyah parçanın üstüne gri renkte Honda yazısı yazsak nasıl durur acaba

( depo üstünde ki hında yazısıyla ve iki parça gri renkle aynı renkte bir yazı )

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------

Bu akşam 21:00 gibi Buca-İnciraltı ufak bi gezi yapicam. Motoru olan olmayan herkesi beklerim. Hem biseyler iceriz hemde tanismis oluruz... 05073998944 ulaşın...

Onceden görseydim keske gelirdim ya bı isim yoktu bugün motoru güzelce temizledim.

Yarın Karaburun gezisine gideceğiz 9 yada 10 motorla r6 dan cbr e kadar çeşit var :))
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
koskoca cbr sayfasında manavgat motosiklet festivaline giden yok mu şimdi :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş sen kawasaki ninja 250r mı zannettin altındaki tek silindirli motoru.arkadaş tek silindirli ss motormu olurya hangi motorcuya söylesen güler 182 yapmış:queen:
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
İstersen 6 silindir koy 250 cc tüy siklet motosiklet birader her silindir en fazla 5-6 km etkiler kafasına basılmış kurbağa kafalı ninjayı buralarda fazla övme ezerler :queen:
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
kardeş sen kawasaki ninja 250r mı zannettin altındaki tek silindirli motoru.arkadaş tek silindirli ss moto::deliir::rmu olurya hangi motorcuya söylesen güler 182 yapmış:queen:

bunlar hep dış mihrakların halkımızı bölmek için bir oyunu, provakatörler iş başında, ninja lobisi spekülasyon yaratıp bundan nemalanmak istiyor, yeşile olan sevgi yeşil ninja alarak gösterilmez! 250 cc halkının %50 sini zor tutuyorum ! ::xicon_ev::dalga::
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Ya yalan borcum mu var :) ciddiyim ben de şaşırdım normalde 168 i geçmiyordu. hiç rüzgar hissetmedim arkadan rüzgar vuruyordu sanırım anlamadım ben de. Aynı yola video mu yapsam ne yapsam :)
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
47
selam değerli dostlar, dün sonunda bende cbr ıma kavuştum, salihli yükselişten aldım motorumu, sercan bey saolsun çok yardımcı oldu, sabah 5 te düştüm yollara, güzel bi deneyim oldu benim için, ama gelirken kollar yanmış biras, acıyolar şuan, motorla ilgili bi kaç şey sorcam arkadaşlara birincisi çok ısınıyo gibi geldi motor bana, yani radyatörden ayaklarıma sıcaklık dalgaları geldi, ikinciside vitesleri 5-6 bin devir arası değiştiriyorum bu doğrumudur 7 bin devir üstüne daha çıkmadım bu doğrumudur ?
gelirkende hızım 80- 100 arasıydı, bi ara 110 a yaklaştım arkadan bi kamyon sıkıştırdı filan, orda bi 7 bin devir görür gibi oldum, rodaj için böyle gider mi ?

cevaplar için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş sen kawasaki ninja 250r mı zannettin altındaki tek silindirli motoru.arkadaş tek silindirli ss motormu olurya hangi motorcuya söylesen güler 182 yapmış:queen:
Moto 3 klasmanında tek silindirli 250 cc SS'ler yarışıyor, böyle de cahillik olmaz. Hadi öğren de gel.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Bugün rüzgar arkamdan mı esti.nedir anlamadım 182 gördüm hız otobanda İstanbuldan gelirken gebze çıkışında. üstüne yatmadan 165 görünce işkillenip yattım 182 yaptım. Kırmızı bölgeye girmemek için daha hızlanmaya çalışmadım.

Inandirici olabilir neden olmasin cunku ben ninja ile 140 km de seyrederken cbr la arkadasin 165 le yetisemedigine sahit olduk
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
muratlıon'u sıkayet etmekten bıktım ben.ve hala yazmaya devam edebılıyor.demokrası dedıgın boyle bısey heralde.her "ÇATLAK" sese kulak vereceksın.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Inandirici olabilir neden olmasin cunku ben ninja ile 140 km de seyrederken cbr la arkadasin 165 le yetisemedigine sahit olduk

kardeş 2011 model ninjaların ibresinde problem olduğu biliyordum haklı mısın daha eski ninja sahibi mastem abim ile karşılaştırma fırsatı bulduk top speedte 5-8 km hız farkı var.kalkışlardada ninjayı kesiciye girdirirsen cbr uzuyor girdirmezsen hele hele 120+ hızlarda hızlanırken uzayıp gidiyor ama cbr'yi hafife almanızı önermem.(benim motorda herşey orjinaldi.ninjada akrapovic egzoz vardı ve lastiği michelindi.lastiğiniz ufak onu söylememe gerek yok sanırım.)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
kardeş 2011 model ninjaların ibresinde problem olduğu biliyordum haklı mısın daha eski ninja sahibi mastem abim ile karşılaştırma fırsatı bulduk top speedte 5-8 km hız farkı var.kalkışlardada ninjayı kesiciye girdirirsen cbr uzuyor girdirmezsen hele hele 120+ hızlarda hızlanırken uzayıp gidiyor ama cbr'yi hafife almanızı önermem.(benim motorda herşey orjinaldi.ninjada akrapovic egzoz vardı ve lastiği michelindi.lastiğiniz ufak onu söylememe gerek yok sanırım.)

imzam da su an kulldagim motosikletin 2012 oldugunu gorebilrisin evet formumuzda bir kac arkadastan km saatlerinin 140,150 lerde takildigi konusunda yorumlari oldu ki ben ayni motorla 170 leri rahar gorebilyorsam bu soyledinizin bir anlami kalmaz ve ben gayet olabilicegini soyledim neden olmasin belki arkadasin motoru biraz bol keseden atiyordur seninde bildigin gibi özellikle motosiklet ibrelerinin sapma payi diger araclara gore daha yuksektir cbri hafife falan aldigim yok bence su an 250 cc segmenti gayet canlandi herkesin zevkine kullanim amacina uygun secenekler var tek silindirli cift silindirli naked comuter touring sport touring raceing ve bu cok guzel zira daha 5 , 6 yil once sadece cinli chooper bozmasi motorlara mahkumken su an 10 dan fazla secenegimiz var herkes kendine hitap eden secimi yapar zevkinide surer benim karsi oldugum konu kullanicinin kendi motorunu overken digerlerini yerden yere vurmasi insanlari yaptiklari secimlerden dolayi kotu dille elestirmesi yakismiyor simdi malum kisi ve onun gibiler bizim formun icine ettiler yetmedi simdi hangi forma baksam orda da ayni

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------

w3j5.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------

j48x.jpg
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
imzam da su an kulldagim motosikletin 2012 oldugunu gorebilrisin evet formumuzda bir kac arkadastan km saatlerinin 140,150 lerde takildigi konusunda yorumlari oldu ki ben ayni motorla 170 leri rahar gorebilyorsam bu soyledinizin bir anlami kalmaz ve ben gayet olabilicegini soyledim neden olmasin belki arkadasin motoru biraz bol keseden atiyordur seninde bildigin gibi özellikle motosiklet ibrelerinin sapma payi diger araclara gore daha yuksektir cbri hafife falan aldigim yok bence su an 250 cc segmenti gayet canlandi herkesin zevkine kullanim amacina uygun secenekler var tek silindirli cift silindirli naked comuter touring sport touring raceing ve bu cok guzel zira daha 5 , 6 yil once sadece cinli chooper bozmasi motorlara mahkumken su an 10 dan fazla secenegimiz var herkes kendine hitap eden secimi yapar zevkinide surer benim karsi oldugum konu kullanicinin kendi motorunu overken digerlerini yerden yere vurmasi insanlari yaptiklari secimlerden dolayi kotu dille elestirmesi yakismiyor simdi malum kisi ve onun gibiler bizim formun icine ettiler yetmedi simdi hangi forma baksam orda da ayni

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------

http://img692.imageshack.us/img692/5002/w3j5.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------

http://img195.imageshack.us/img195/7258/j48x.jpg

bilemem inişlerde yapması mümkün bence ben ninja ile denerken inişte tünele girmiştim 177'ye kadar çıkmıştı 182'de olmaz değil olabilir ama ninja 182 yaptığı yerde 190 yapar orası ayrı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst