- Katılım
- 20 Ocak 2011
- Mesajlar
- 1,573
Şu 250cc motorları 250cc ne zaman 250cc olarak kullanmayı öğrenirsek amacına uygun kullanırsak inanıyorum ki ozaman daha iyi daha kaliteli motorlar ülkemize gelicek yoksa senin çift silindirin var benim torkum var senin grenajın pahalı benim ki ucuz demekten motora binmeyip burada en fazla +15km/h tin hesaplarını yapıyoruz. Bazen şüpheleniyorum benmi motor kullanmayı bilmiyorum diyorum cbr250 ile çok rahat 130 gidiyor üzeri zaten yok sağlıklı değil bu motorlarda neyin üzerine yatacanda gidecen zaten üzerine yatmayalım diye oturuş pozisyonu rahat diye cbr250 aldık ee 1000rr da öyle 250 çok rahat e o zamanda yol bitiyor be hacı. Bırakın arkadaşlar bu üzerine yatarım seni geçerim ben 140 gidiyorum o gelemiyor işlerini motorunuzdan zevk alıyosanız gerisi teferruat o ne demiş bu ne demiş boş işler.