Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Şu 250cc motorları 250cc ne zaman 250cc olarak kullanmayı öğrenirsek amacına uygun kullanırsak inanıyorum ki ozaman daha iyi daha kaliteli motorlar ülkemize gelicek yoksa senin çift silindirin var benim torkum var senin grenajın pahalı benim ki ucuz demekten motora binmeyip burada en fazla +15km/h tin hesaplarını yapıyoruz. Bazen şüpheleniyorum benmi motor kullanmayı bilmiyorum diyorum cbr250 ile çok rahat 130 gidiyor üzeri zaten yok sağlıklı değil bu motorlarda neyin üzerine yatacanda gidecen zaten üzerine yatmayalım diye oturuş pozisyonu rahat diye cbr250 aldık ee 1000rr da öyle 250 çok rahat e o zamanda yol bitiyor be hacı. Bırakın arkadaşlar bu üzerine yatarım seni geçerim ben 140 gidiyorum o gelemiyor işlerini motorunuzdan zevk alıyosanız gerisi teferruat o ne demiş bu ne demiş boş işler.
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
Arkadaşlar selam..
Dün gece 02 de bir şile yaptık geldik. Dönüş yolunda 120km/h civarı seyrederken, otobanda bir yerde (nasıl olduysa) bir sürü taş vardı. 1-2 tanesinden kaçtım fakat el kadar bir tanesi lastikten sekti motorun alt tarafına vurdu ve motor stop etti. Kenara çektim baktım ayaklık açılmış, geri kaldırdım tutmuyor düşüyor. Bir iple bağlayıp eve geldim.
Size sorum bu ayaklığın bir yayı falan var mıydı, şu anda benimkinde yok, acaba taş vurunca mı fırladı..? Az önce kontrol ettim, bağlantı vidaları gevşemiş. Acaba bu vidaları sıksam düzelir mi yoksa yukarda tutmayı saglayan bir yayı falan var mıydı, bir bakabilir misiniz ?
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet yan ayaklıkta yay var, taş çarptığında düşmüş olmalı :cyclopsan.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
Taşın yaya çarpıp çıkarmasıda herkesin başına gelcek bişey değil yani ilk defa duydum kendini farklı hissettn mi acaba hiç? :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

Motorum 2013 model siyah cbr 250 r

Alt skaladaki siyah parçanın üstüne gri renkte Honda yazısı yazsak nasıl durur acaba

( depo üstünde ki hında yazısıyla ve iki parça gri renkle aynı renkte bir yazı )

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------



Onceden görseydim keske gelirdim ya bı isim yoktu bugün motoru güzelce temizledim.

Yarın Karaburun gezisine gideceğiz 9 yada 10 motorla r6 dan cbr e kadar çeşit var :))
kıskandım yalnız hacı şu gezi işini 27 sinde bitiyor sınavlar ondan sonra davet bekliyorum senden :D
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
dün ışıklarda dururken motora gaz verdim bir 8-9 bin devire kadar çıkarttım geri bıraktım gazı anlık olarak bastım.arabaların arasından polis geldi o motor sesi senden mi geldi dedi.bende dedim hangi ses bu mu dedim 6 bin devire kadar gaz verdim poliste burda yapma giderken yap dedi hızlı bir kalkışla ışıklardan uzaklaştım.ilk defa görüyorum bizim motor sanki çok ses çıkarıyorda geldi benim yanıma kadar polis :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
dün ışıklarda dururken motora gaz verdim bir 8-9 bin devire kadar çıkarttım geri bıraktım gazı anlık olarak bastım.arabaların arasından polis geldi o motor sesi senden mi geldi dedi.bende dedim hangi ses bu mu dedim 6 bin devire kadar gaz verdim poliste burda yapma giderken yap dedi hızlı bir kalkışla ışıklardan uzaklaştım.ilk defa görüyorum bizim motor sanki çok ses çıkarıyorda geldi benim yanıma kadar polis :)
Taha itiraf et abart eksoz yaptırdın dimi:queen:
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
İbre konusunu da açıklığa kavuşturayım. Gps ile ölçüm yaptım ben geçenlerde. İbrenin normalden fazla gösterdiğini biliyorum zaten.İbre 50 iken gps 46, ibre 100 iken gps 92 gösteriyor. Bunun anlamı ben 182 ibre gördüğümde gerçek hızım 168 falandı aslında.

Ancak burada ibre tartışması yapmayalım zira bir çok araba da ibre fazla gösteriyor. Motosikletlerde genelde %10 fazla. Ninjada fazla göstermiyorsa orasını bilemeyeceğim.
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
192
Dün İstanbul-Kandıra-Ağva-Şile-İstanbul yolculuğumda toplam 242km yol yaptım ortalama hız 100-120 yer yer 150-160 arası 1-2kez gittim. Benzincide depoyu tam fulelyip doldurduğumda 34.70TL benzin aldı buda 3.03lt takıt tüketimine tekabül ediyor. Bana gayet uygun geldi bir tanede gezi sonu çekilmiş fotoğrafımı paylaşayım :)
qlh6.jpg
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Dün İstanbul-Kandıra-Ağva-Şile-İstanbul yolculuğumda toplam 242km yol yaptım ortalama hız 100-120 yer yer 150-160 arası 1-2kez gittim. Benzincide depoyu tam fulelyip doldurduğumda 34.70TL benzin aldı buda 3.03lt takıt tüketimine tekabül ediyor. Bana gayet uygun geldi bir tanede gezi sonu çekilmiş fotoğrafımı paylaşayım :)
http://img824.imageshack.us/img824/462/qlh6.jpg

toruring hızı 100-120 zaten ve bu hızlarda 3.0-3.1 litre yakması bence çok güzel. Cbr125 çok hassas ölçmedim ama o hızlarda 2.8 falan yakıyor ama solllama şansınız çok az. O yüzden %10 yakıt farkı ile solllama ve hızlanma imkanı vermesi paha biçilmez:)

bu arada like ve cbr250 kombinasyonu güzelmiş:cat:
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
GPS ile ölçüm hassas iştir, iki nokta arasındaki mesafe süre ilişkisiyle çalışır. hız sabit bile kalsa %5-10 eğimi çıkarken olduğundan yavaş ölçer gps. (fizik yanılmaz) Düz olduğundan muhakkak emin olduğunuz uzun bir yolda ancak doğru verileri alırsınız. Havaalanında motoru süreniniz varsa o gps ölçümüne güvenin.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
19
arkadaşlar, bizim bu standart lastikler çok kötü değil mi yaa..

zaten acemilik var, üstüne iki de bir kayan lastikler olunca tedirginlik artıyor..
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
GPS ile ölçüm hassas iştir, iki nokta arasındaki mesafe süre ilişkisiyle çalışır. hız sabit bile kalsa %5-10 eğimi çıkarken olduğundan yavaş ölçer gps. (fizik yanılmaz) Düz olduğundan muhakkak emin olduğunuz uzun bir yolda ancak doğru verileri alırsınız. Havaalanında motoru süreniniz varsa o gps ölçümüne güvenin.

sahil yolunda denemek lazım o zaman. deneyip paylaşıcam önümüzdeki günlerde.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
nişanlımla birlikte bugünkü rumeli kavağı - rumeli feneri - garipçe gezimizden birkaç kare :) motorsikletin resimlerini çekemedim fazla. artçı olunca durup resim çekmek falan daha zor oluyor :)

DSC_0081.JPG

DSC_0117.JPG
 
Katılım
22 Eyl 2012
Mesajlar
17
cbkz.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

Arkadaşlar merhaba motosikletimin jantlarını bu renk yaptırmayı düşünüyorum photoshop ufak bir işlemle bu hale getirdim bence şık oldu sizce nasıl olmuş ? Renk tam olarak CBR1000RR HRC jant rengi olucak ya da R125 deki renk de olabilir.
Ayrıca jant boyama işi yapan bildiğiniz yerler varmı ?
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Bende bu rengi istiyorum ama zamanla boyanın çıkmasından endişeleniyorum çok güzel zımparalanıp fırın boya atılması lazım renk subaru sarı diyede eçiyor sanırım :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Selamlar Saygılar Arkadaşlar. Sonunda bende Dün saat 14:00 İtibari ile motosikletime kavustum. Eskişehirde idi motor. Eskişehirden Aldım. Ankaraya . Ankaradan Bolu Gerede- Gerede üzerinden Karabüke 6 saatte vardım. Motosiklet rodajda olduğu için sakin kullandım. 4-6 bin devir arasında vites değiştirdim. zaten 6ncı vites 6 bin devirde motor 90-100 rahat gidiyor. hep sabit devirde kalmamak ıcın ara ara yavasca zorlamadan 7-8 bin devire çıkarttım 1-2 dakıka böle gittim. ara ara vites küçülttüm tekrar hızlandım. 6 bin deviri geçmedım kı umarım rodajı doğru yapıyorumdur. Her neyse şu anda motor 650 kmde. zincirini yağlamamı tavsiye edermisiniz? Çünkü vites atısında ses gelmiyodu sonrada şak şuk etmeye basladı 1-2 vites arası. Şimdilik motosiklet çok iyi. Çok keyif aldım kullanırken. gerçekten 125 R den inip buna binince aradaki farkı müthiş gördüm. tork olayı harıkaa. Arka Fren biraz hosuma gitmedi. ama ön fren hemen çakıyor. baskada kafama takılan birşey olmadı. 450 km de depo tek dişe düştü :) yanıp sönüyor şu anda.. Yol cok uzun olduğu için durup durup resim cekilmedim inşallah resimleri gümletecem bundan sonra :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Selamlar Saygılar Arkadaşlar. Sonunda bende Dün saat 14:00 İtibari ile motosikletime kavustum. Eskişehirde idi motor. Eskişehirden Aldım. Ankaraya . Ankaradan Bolu Gerede- Gerede üzerinden Karabüke 6 saatte vardım. Motosiklet rodajda olduğu için sakin kullandım. 4-6 bin devir arasında vites değiştirdim. zaten 6ncı vites 6 bin devirde motor 90-100 rahat gidiyor. hep sabit devirde kalmamak ıcın ara ara yavasca zorlamadan 7-8 bin devire çıkarttım 1-2 dakıka böle gittim. ara ara vites küçülttüm tekrar hızlandım. 6 bin deviri geçmedım kı umarım rodajı doğru yapıyorumdur. Her neyse şu anda motor 650 kmde. zincirini yağlamamı tavsiye edermisiniz? Çünkü vites atısında ses gelmiyodu sonrada şak şuk etmeye basladı 1-2 vites arası. Şimdilik motosiklet çok iyi. Çok keyif aldım kullanırken. gerçekten 125 R den inip buna binince aradaki farkı müthiş gördüm. tork olayı harıkaa. Arka Fren biraz hosuma gitmedi. ama ön fren hemen çakıyor. baskada kafama takılan birşey olmadı. 450 km de depo tek dişe düştü :) yanıp sönüyor şu anda.. Yol cok uzun olduğu için durup durup resim cekilmedim inşallah resimleri gümletecem bundan sonra :)

Hayırlı olsun arkadaşım. Çok sevindim makinene kavuşmana.

1000 bakımına kadar bu şekilde devam et. 1000 bakımında IPONE yağ koydur. Zinciri filan güzelce yağlat. Yağ filtresini kesinlikle değiştirsinler: IPONE yağ diğer yağla karışmasın ;)

Arka fren zamanla daha iyi olur. Balatalar yeni, zamanla daha iyi olur. Lastikleri fazla zorlama. Lastikler çok kötü ama iyi bir sürücü bu lastiklerle de hiç sıkıntı çekmez. (Tabi lastiğin tepkilerini öğrenince.)
Benim lastikler de orjinal ama benim kontrolüm dışında hiç kaymıyor. Sadece kalkışlarda çok agresifsem istesem de istemesem de kayıyor :D Michelin takınca o sorun çözülecek ama o zaman da böyle yanlayamayacağım sanırsam :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst