Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
benim motor ışıklara falan yaklaşırken debriyaja basıp seyredince ayak kısımlarında takırtılar geliyor. servis arka teker takozlarından dedi. sipariş verdik gelecek yarın büyük ihtimalle. sert kalkışlardan vs olurmuş bu.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
benim motor ışıklara falan yaklaşırken debriyaja basıp seyredince ayak kısımlarında takırtılar geliyor. servis arka teker takozlarından dedi. sipariş verdik gelecek yarın büyük ihtimalle. sert kalkışlardan vs olurmuş bu.
benmde ses geliyor ama zincir şıkırdaması gibi onun dışında pek anormalik göremedm bi dahaki binişime dikkat edeyim bende
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Cumartesi gunu tum karaburun yarimadasini dolastim 250 km virajlar muthis lastikleri degistirince yol tutus muthisti. Motorum 4400 km de bir marmaris yapmayi dusunuyorum bu ara. 5000 km de de yukselis honda da bakima girecegim. acaba ne kadar tutar?

Bu arada 5000 km boyunca en ufak bir sikinti yasatmadi motor masalllah. Ben de hep nazik davrandim tabiki

130 tutuyor yükselişte hiç değişmez :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

Bakımıda mustafa bey var onun yapmasını terch ediyorum ben :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaşlar Herkese Günaydın... Ankara Honda Efe ' de motosikletin bakımını yaptıran arkadaşlar varmı aranızda? Vardiye değiştirip arkadaşla Ankarada yaptırma kararı aldım. Lütfen görüşlerinizi Yazar isenız cok makbule geçer..
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
192
İstanbulda jantları siyaha boyatabileceğim ( fırın boya tercihimdir ) nereler var? fiyatları ne kadara mal oluyor? bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi :)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Arkaslar canta demiri yaptirmayi dusunuyorum icimizde yaptiran varmi orjinal olani cok pahali internette bide yan sanayi uretimi var oda cok egik duruyor bulundugum yerde bu isle ugrasan bi yer var gittim konustum arka yolcu basamaklarini ordan canta demirine destek cika demiride olacak ve yapimi icin ortalama 100 tl gider dedi asasi veya yukarisi olabilir dedi VARMİ CANTA DEMİRİ İSTEYEN toplu yaptirabilirim isterseniz

Birde en buyuk kac lt canta kullanan var aramizda ??
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
ben oxfordun körüklü açılınca 50lt olan soft yan çantasını kullanıyrm gayet memnunum ama senin dediğin demirler soft çanta için değil herhalde
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Arkaslar canta demiri yaptirmayi dusunuyorum icimizde yaptiran varmi orjinal olani cok pahali internette bide yan sanayi uretimi var oda cok egik duruyor bulundugum yerde bu isle ugrasan bi yer var gittim konustum arka yolcu basamaklarini ordan canta demirine destek cika demiride olacak ve yapimi icin ortalama 100 tl gider dedi asasi veya yukarisi olabilir dedi VARMİ CANTA DEMİRİ İSTEYEN toplu yaptirabilirim isterseniz

Birde en buyuk kac lt canta kullanan var aramizda ??
anes motordan 149 liraya arka çanta bağlantı demiri aldım 250r için..geçen yıl 250 ydi fiyatı..
bağlantısı çok kolay..arka boynuzları çıkarıp kısa sürede takılıyor..önceki sayfalarda foto yükledim..
çanta çok önemli ve gerekli..sırt çantası sıkıyor ve aerodinamik yapısı nedeniyle olumsuz etkiliyor.
shad 45 topcase im var..çok memnunum..shad 40 iyi durmuyor..shad 45 estetik..karbon kaplama da
yaptım çantaya..tavsiyem bide depo üstü çanta alman..tex 55,tex 66 depo üstü çanta kullanıyorum..
samsung galaxy note 2 üst kısma rahatlıkla konuyor ,su geçirmiyor..
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
anes motordan 149 liraya arka çanta bağlantı demiri aldım 250r için..geçen yıl 250 ydi fiyatı..
bağlantısı çok kolay..arka boynuzları çıkarıp kısa sürede takılıyor..önceki sayfalarda foto yükledim..
çanta çok önemli ve gerekli..sırt çantası sıkıyor ve aerodinamik yapısı nedeniyle olumsuz etkiliyor.
shad 45 topcase im var..çok memnunum..shad 40 iyi durmuyor..shad 45 estetik..karbon kaplama da
yaptım çantaya..tavsiyem bide depo üstü çanta alman..tex 55,tex 66 depo üstü çanta kullanıyorum..
samsung galaxy note 2 üst kısma rahatlıkla konuyor ,su geçirmiyor..
Bende 45 lt lik dusunuyorum ama shada yetecek param yok maxem in 150 tl ye 45 lt lik bi cantasi var orta kalite bana yeter ben anesten alsam 150 tl arti kargo olcak o yuzde yaptircam butce biraz kisitli temmuz basi gibi tur yapmayi dusunuyorun
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
anes motordan 149 liraya arka çanta bağlantı demiri aldım 250r için..geçen yıl 250 ydi fiyatı..
bağlantısı çok kolay..arka boynuzları çıkarıp kısa sürede takılıyor..önceki sayfalarda foto yükledim..
çanta çok önemli ve gerekli..sırt çantası sıkıyor ve aerodinamik yapısı nedeniyle olumsuz etkiliyor.
shad 45 topcase im var..çok memnunum..shad 40 iyi durmuyor..shad 45 estetik..karbon kaplama da
yaptım çantaya..tavsiyem bide depo üstü çanta alman..tex 55,tex 66 depo üstü çanta kullanıyorum..
samsung galaxy note 2 üst kısma rahatlıkla konuyor ,su geçirmiyor..

hocam resimleri göremedim bir daha paylaşırımısınız? birde şimdi baktımda yan sanayi olanlarıda çıkmış bir kaç tipte bağlantı demiri var... anesteki hangisi orijinal çanta demirimi? Ramazan geldiğinden pide olayı bende geçen seneki motorda topcase vardı rahat ediyoduk buna da takmam lazım bu ay hazır topcasim var zaten demir lazım.. Bazı demirler motora paralel bazılarıda aşağı doğru duruyor yani eğimli o görüntüyü çok bozuyor.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
hocam resimleri göremedim bir daha paylaşırımısınız? birde şimdi baktımda yan sanayi olanlarıda çıkmış bir kaç tipte bağlantı demiri var... anesteki hangisi orijinal çanta demirimi? Ramazan geldiğinden pide olayı bende geçen seneki motorda topcase vardı rahat ediyoduk buna da takmam lazım bu ay hazır topcasim var zaten demir lazım.. Bazı demirler motora paralel bazılarıda aşağı doğru duruyor yani eğimli o görüntüyü çok bozuyor.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-2011-model-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-774.html#post3067123

bahsettiğiniz fotoğraflar bunlar sanırım ;)
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
Arkadaşlar Herkese Günaydın... Ankara Honda Efe ' de motosikletin bakımını yaptıran arkadaşlar varmı aranızda? Vardiye değiştirip arkadaşla Ankarada yaptırma kararı aldım. Lütfen görüşlerinizi Yazar isenız cok makbule geçer..

ben sordum 70 80 tl tutar diyorlar istediğin yağın cinsine göre dediler
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
4 gün önce 1000 bakımını yaptırdım. 2 lt motul yağı kargo dahil 61.90 tl'ya Feyizoğlu'ndan sipariş ettim. Servis 15 tl yağ filitresi değişimi ücreti aldı. Toplamda 1000 bakımı 77 tl'ya maloldu.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
hocam resimleri göremedim bir daha paylaşırımısınız? birde şimdi baktımda yan sanayi olanlarıda çıkmış bir kaç tipte bağlantı demiri var... anesteki hangisi orijinal çanta demirimi? Ramazan geldiğinden pide olayı bende geçen seneki motorda topcase vardı rahat ediyoduk buna da takmam lazım bu ay hazır topcasim var zaten demir lazım.. Bazı demirler motora paralel bazılarıda aşağı doğru duruyor yani eğimli o görüntüyü çok bozuyor.

Bende sırf bu yüzden kendim yaptırcam işte 1. si hem daha ucuz olacak 2. si öyle eğik durmayacak
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
1 ay önce, istanbul - antalya - fethiye - istanbul yaptım.
Toplam 300 liralık benzin almışım. 1750 km yaptım toplamda.

4,65 TL litre fiyatindan 64,57 litre benzin eder.

64,57 / 17,5 = 3,68 lt 100 kmdeki tüketim. Normalde 3,1 - 3,2 lt falan cıkıyordu şehirlerarası yolda. Demekki biraz zorlayınca motor yakıyor. Otobanda 5-10 dakika dip gaz gittiğim zamanlar oldu. Bazı rampalarda falan dip gaz gitmeme rağmen 130u geçemediği oldu motorun.

Motorum 2011 model 18000 küsür kmlerde.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
1 ay önce, istanbul - antalya - fethiye - istanbul yaptım.
Toplam 300 liralık benzin almışım. 1750 km yaptım toplamda.

4,65 TL litre fiyatindan 64,57 litre benzin eder.

64,57 / 17,5 = 3,68 lt 100 kmdeki tüketim. Normalde 3,1 - 3,2 lt falan cıkıyordu şehirlerarası yolda. Demekki biraz zorlayınca motor yakıyor. Otobanda 5-10 dakika dip gaz gittiğim zamanlar oldu. Bazı rampalarda falan dip gaz gitmeme rağmen 130u geçemediği oldu motorun.

Motorum 2011 model 18000 küsür kmlerde.

değerler normal
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
Dün akşam motorum sağa yattı. Kaldırdım. Elcik topuzu hariç tek sıyrık yoktu. Ama sevinemeden gaz kolunun barbar konan sertliğinde olduğunu ve gazı çektiğimde geri atmadığını farkettim. Benim gaz kolu arabalardaki hız sabitleyicilerine evrimleşti yani. Elcik topuzunu çıkartmaya çalıştım ama o vidayı peygamber duası tutuyo heralde, milim kımıldamadı. 1 saat sonra servise götüreceğim. sanırım tel elciğin içine sıkıştı. inşallah büyük bişey değildir. Aranızda başına böyle bişey gelmiş olan var mı acaba. sorunun boyutunu anlamama yardımcı olabilecek biri?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bu sabah 06:00da cıktım yola. Saat 09:00 civarında Ankara Efe Hondaya girdim. Toplam 90 TL tuttu İlk bakımı.
Yapılanlar : Yağ Filitresi değişimi - Yağ Contası - İpone Yağ - Spreyle temizleme gibi bişi yazmıslar 8 tlde . 90 tl bayıldım geldim :) motor acıldı azcık gaza dokyunayım dedim bı baktım 140-150 allah ne werdiyse gidiyor :) tabı bunu 1 sefer yaptım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst