benmde ses geliyor ama zincir şıkırdaması gibi onun dışında pek anormalik göremedm bi dahaki binişime dikkat edeyim bendebenim motor ışıklara falan yaklaşırken debriyaja basıp seyredince ayak kısımlarında takırtılar geliyor. servis arka teker takozlarından dedi. sipariş verdik gelecek yarın büyük ihtimalle. sert kalkışlardan vs olurmuş bu.
benmde ses geliyor ama zincir şıkırdaması gibi onun dışında pek anormalik göremedm bi dahaki binişime dikkat edeyim bende
Cumartesi gunu tum karaburun yarimadasini dolastim 250 km virajlar muthis lastikleri degistirince yol tutus muthisti. Motorum 4400 km de bir marmaris yapmayi dusunuyorum bu ara. 5000 km de de yukselis honda da bakima girecegim. acaba ne kadar tutar?
Bu arada 5000 km boyunca en ufak bir sikinti yasatmadi motor masalllah. Ben de hep nazik davrandim tabiki
130 tutuyor yükselişte hiç değişmez
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
Bakımıda mustafa bey var onun yapmasını terch ediyorum ben![]()
anes motordan 149 liraya arka çanta bağlantı demiri aldım 250r için..geçen yıl 250 ydi fiyatı..Arkaslar canta demiri yaptirmayi dusunuyorum icimizde yaptiran varmi orjinal olani cok pahali internette bide yan sanayi uretimi var oda cok egik duruyor bulundugum yerde bu isle ugrasan bi yer var gittim konustum arka yolcu basamaklarini ordan canta demirine destek cika demiride olacak ve yapimi icin ortalama 100 tl gider dedi asasi veya yukarisi olabilir dedi VARMİ CANTA DEMİRİ İSTEYEN toplu yaptirabilirim isterseniz
Birde en buyuk kac lt canta kullanan var aramizda ??
Bende 45 lt lik dusunuyorum ama shada yetecek param yok maxem in 150 tl ye 45 lt lik bi cantasi var orta kalite bana yeter ben anesten alsam 150 tl arti kargo olcak o yuzde yaptircam butce biraz kisitli temmuz basi gibi tur yapmayi dusunuyorunanes motordan 149 liraya arka çanta bağlantı demiri aldım 250r için..geçen yıl 250 ydi fiyatı..
bağlantısı çok kolay..arka boynuzları çıkarıp kısa sürede takılıyor..önceki sayfalarda foto yükledim..
çanta çok önemli ve gerekli..sırt çantası sıkıyor ve aerodinamik yapısı nedeniyle olumsuz etkiliyor.
shad 45 topcase im var..çok memnunum..shad 40 iyi durmuyor..shad 45 estetik..karbon kaplama da
yaptım çantaya..tavsiyem bide depo üstü çanta alman..tex 55,tex 66 depo üstü çanta kullanıyorum..
samsung galaxy note 2 üst kısma rahatlıkla konuyor ,su geçirmiyor..
anes motordan 149 liraya arka çanta bağlantı demiri aldım 250r için..geçen yıl 250 ydi fiyatı..
bağlantısı çok kolay..arka boynuzları çıkarıp kısa sürede takılıyor..önceki sayfalarda foto yükledim..
çanta çok önemli ve gerekli..sırt çantası sıkıyor ve aerodinamik yapısı nedeniyle olumsuz etkiliyor.
shad 45 topcase im var..çok memnunum..shad 40 iyi durmuyor..shad 45 estetik..karbon kaplama da
yaptım çantaya..tavsiyem bide depo üstü çanta alman..tex 55,tex 66 depo üstü çanta kullanıyorum..
samsung galaxy note 2 üst kısma rahatlıkla konuyor ,su geçirmiyor..
hocam resimleri göremedim bir daha paylaşırımısınız? birde şimdi baktımda yan sanayi olanlarıda çıkmış bir kaç tipte bağlantı demiri var... anesteki hangisi orijinal çanta demirimi? Ramazan geldiğinden pide olayı bende geçen seneki motorda topcase vardı rahat ediyoduk buna da takmam lazım bu ay hazır topcasim var zaten demir lazım.. Bazı demirler motora paralel bazılarıda aşağı doğru duruyor yani eğimli o görüntüyü çok bozuyor.
Arkadaşlar Herkese Günaydın... Ankara Honda Efe ' de motosikletin bakımını yaptıran arkadaşlar varmı aranızda? Vardiye değiştirip arkadaşla Ankarada yaptırma kararı aldım. Lütfen görüşlerinizi Yazar isenız cok makbule geçer..
hocam resimleri göremedim bir daha paylaşırımısınız? birde şimdi baktımda yan sanayi olanlarıda çıkmış bir kaç tipte bağlantı demiri var... anesteki hangisi orijinal çanta demirimi? Ramazan geldiğinden pide olayı bende geçen seneki motorda topcase vardı rahat ediyoduk buna da takmam lazım bu ay hazır topcasim var zaten demir lazım.. Bazı demirler motora paralel bazılarıda aşağı doğru duruyor yani eğimli o görüntüyü çok bozuyor.
1 ay önce, istanbul - antalya - fethiye - istanbul yaptım.
Toplam 300 liralık benzin almışım. 1750 km yaptım toplamda.
4,65 TL litre fiyatindan 64,57 litre benzin eder.
64,57 / 17,5 = 3,68 lt 100 kmdeki tüketim. Normalde 3,1 - 3,2 lt falan cıkıyordu şehirlerarası yolda. Demekki biraz zorlayınca motor yakıyor. Otobanda 5-10 dakika dip gaz gittiğim zamanlar oldu. Bazı rampalarda falan dip gaz gitmeme rağmen 130u geçemediği oldu motorun.
Motorum 2011 model 18000 küsür kmlerde.