- Katılım
- 27 Haz 2012
- Mesajlar
- 1,133
Yarın eskişehirde olacam dostmİstanbul yok mu yarına gezi planı, gidelim bir yerlere doğru..?
Yarın eskişehirde olacam dostmİstanbul yok mu yarına gezi planı, gidelim bir yerlere doğru..?
Bu akşam 21:00 gibi Buca-İnciraltı ufak bi gezi yapicam. Motoru olan olmayan herkesi beklerim. Hem biseyler iceriz hemde tanismis oluruz... 05073998944 ulaşın...
maaaaşallah..süper yaaaaa...hayırlı olsun kardeşimYarın eskişehirde olacam dostmAnkaradan 2 motor arkadası 1 tanede eskişehirden buldum
sende gel bizim yanımıza...
http://s1306.hizliresim.com/1b/q/pg6nf.jpg
Geçen honda bayine gittim . Yarın tekrar gidip son kararı vereceğim .
Bakan bir daha bakar doğrudur hatta döner bir daha bakarfakat cbf in rahatlığını ararım gibi geliyor , arkaya ve yanlara çantayıda taktınmı oh mis amaaaa bastımmı gitmiyor
![]()
5 bin km yi aştım..lastiklerle alakalı bir problem yaşamadım..şiddetli yağmur,kuvvetli rüzgar,korkunç sıcaklarda bile bana mısın demediCbr 250r ın otjinal lastikleri nasıl ? idare edermi yoksa çok mu berbat ?
Bu arada geziniz çok güzel olmuş ,tekerinize sağlık![]()
Bu akşam 21:00 gibi Buca-İnciraltı ufak bi gezi yapicam. Motoru olan olmayan herkesi beklerim. Hem biseyler iceriz hemde tanismis oluruz... 05073998944 ulaşın...
kardeş sen kawasaki ninja 250r mı zannettin altındaki tek silindirli motoru.arkadaş tek silindirli ss moto::deliir::rmu olurya hangi motorcuya söylesen güler 182 yapmış:queen:
Moto 3 klasmanında tek silindirli 250 cc SS'ler yarışıyor, böyle de cahillik olmaz. Hadi öğren de gel.kardeş sen kawasaki ninja 250r mı zannettin altındaki tek silindirli motoru.arkadaş tek silindirli ss motormu olurya hangi motorcuya söylesen güler 182 yapmış:queen:
Bugün rüzgar arkamdan mı esti.nedir anlamadım 182 gördüm hız otobanda İstanbuldan gelirken gebze çıkışında. üstüne yatmadan 165 görünce işkillenip yattım 182 yaptım. Kırmızı bölgeye girmemek için daha hızlanmaya çalışmadım.
Moto 3 klasmanında tek silindirli 250 cc SS'ler yarışıyor, böyle de cahillik olmaz. Hadi öğren de gel.
Inandirici olabilir neden olmasin cunku ben ninja ile 140 km de seyrederken cbr la arkadasin 165 le yetisemedigine sahit olduk
kardeş 2011 model ninjaların ibresinde problem olduğu biliyordum haklı mısın daha eski ninja sahibi mastem abim ile karşılaştırma fırsatı bulduk top speedte 5-8 km hız farkı var.kalkışlardada ninjayı kesiciye girdirirsen cbr uzuyor girdirmezsen hele hele 120+ hızlarda hızlanırken uzayıp gidiyor ama cbr'yi hafife almanızı önermem.(benim motorda herşey orjinaldi.ninjada akrapovic egzoz vardı ve lastiği michelindi.lastiğiniz ufak onu söylememe gerek yok sanırım.)
imzam da su an kulldagim motosikletin 2012 oldugunu gorebilrisin evet formumuzda bir kac arkadastan km saatlerinin 140,150 lerde takildigi konusunda yorumlari oldu ki ben ayni motorla 170 leri rahar gorebilyorsam bu soyledinizin bir anlami kalmaz ve ben gayet olabilicegini soyledim neden olmasin belki arkadasin motoru biraz bol keseden atiyordur seninde bildigin gibi özellikle motosiklet ibrelerinin sapma payi diger araclara gore daha yuksektir cbri hafife falan aldigim yok bence su an 250 cc segmenti gayet canlandi herkesin zevkine kullanim amacina uygun secenekler var tek silindirli cift silindirli naked comuter touring sport touring raceing ve bu cok guzel zira daha 5 , 6 yil once sadece cinli chooper bozmasi motorlara mahkumken su an 10 dan fazla secenegimiz var herkes kendine hitap eden secimi yapar zevkinide surer benim karsi oldugum konu kullanicinin kendi motorunu overken digerlerini yerden yere vurmasi insanlari yaptiklari secimlerden dolayi kotu dille elestirmesi yakismiyor simdi malum kisi ve onun gibiler bizim formun icine ettiler yetmedi simdi hangi forma baksam orda da ayni
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------
http://img692.imageshack.us/img692/5002/w3j5.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
http://img195.imageshack.us/img195/7258/j48x.jpg